105. forduló, 107. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 24. 9h:07'
EZ A 498. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD
499. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,5] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján találkozol egy szőke, tüsi hajú, félszemű törpe férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre babarózsaszín. Fairlight hittérítője. Egy aranygyűrűt, egy bőrsisakot, egy csontamulettet, egy ezüst papi karkötőt, egy Fairlight köpenyét, egy gólem talizmánt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy q. ölő medált, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar csizmát, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Egy kőszáli disznó a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Aranyorrú Gurtni. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Visszadátumoztunk 1 játékhéttel.
Vörös Gondró, amikor összefutottatok, adott neked 2 szent jogart és 5 ragasztót.
Kova, amikor találkoztál vele, adott neked 10 kaját. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kőszáli disznó nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 238.]

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 233.]

vi 0 6 viselkedésed: 6
Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

ef 3 502 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 212.]

v 1 1 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz vasalt bunkót. (ld. enc.) 237 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 197.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[73,6] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy bíbor szulfagor. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 2 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Nincs időd félrehajolni. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal megkarcolod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szulfin (ld. enc.). Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 25, gyógyulás: 10, összesen: -15 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 sallank nyilat.

(Továbbmész...) [72,7] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Leanan előtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Látsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített bíbor szulfagor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 2 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 rézgolyó. Többször meglövöd a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Iszonyatos forróság áraszt el. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval megütöd a bíbor szulfagor jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a bíbor szulfagor jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bíbor szulfagor meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 szulfagor agyart. 301 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör " [41 pontot használtál fel, van még 156.]

be 33 bemész a 33. titkos labirintusba
Rábukkansz a hegy oldalában a barlang bejáratra, amely egy hüvelykujjat formázó szikla mögött rejtőzik. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Rettegve attól, hogy mi várhat odabent, fegyveredet erősen markolva, belopakodsz. [5 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Továbbmész. Itt, a hegy belsejében kellemes hűvös van. [2. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy vadtroll lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a vadtroll testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vadtroll jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-12 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! És aztán felnyársal téged. 3 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Egy szabályosan vágott barlangterem előterébe toppansz. [4. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 133.]

lm 5 4 3 mozogsz 5 4 3
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy pici és szűk kamrába lépsz be. [5. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy szabályosan vágott barlangterem előterébe toppansz. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 115.]

lm 6 7 8 mozogsz 6 7 8
Követed a folyosó kanyarulatát. [6. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Rosszat sejtve pislogsz a körfolyosó mindkét ága felé. [7. PONT]
Elérkezel a labirintus északkeleti csücskéhez. [8. PONT] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
[18 pontot használtál fel, van még 97.]

lm 7 9 10 mozogsz 7 9 10
Rosszat sejtve pislogsz a körfolyosó mindkét ága felé. [7. PONT]
Suhansz, mint árnyék. [9. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Betoppansz a labirintus legnagyobb szobájába! Mindenhonnan pókhálók lógnak. [10. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőrös pók. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőrös pók testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a szőrös pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma és 1 grákóbőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
[18 pontot használtál fel, van még 79.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Suhansz, mint árnyék. [9. PONT]
Követed a folyosó kanyarulatát. [6. PONT]
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT]
Továbbmész. Itt, a hegy belsejében kellemes hűvös van. [2. PONT]
Elhagyod a halál bűzétől fullasztó levegőjű labirintust.
[30 pontot használtál fel, van még 49.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[72,8] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy hegyi rák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója centiméterekre tőled záródik össze. A hegyi rák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,9] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal párszor kilyukasztod az emberevő bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az emberevő bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az emberevő bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Találsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Baltás Bödön egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [40 pontot használtál fel, van még 9.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 34 keresed a 34. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kőszáli disznót. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 9.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-9 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a garokk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +10 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 247 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY)
A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges.

SZULFIN (676. TÁRGY)
A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák.

VASKULCS (183. TÁRGY)
Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 106. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 14 Merészség: 6/4 Magasság: 157 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 159/159 év
Egészség: 16 Életpont: 214/201 Jellem: gonosz (53) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 92/11 Pénz: 374 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 18/10
Eddig összesen 587 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 063 TP-t kaptál. Jelenleg 49 694 TP-d van. A következő szinthez még 25 306 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, dombi yeti, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 18/21 (+4%) vágófegyverek: 14/30 (+12%)
ütőfegyverek: 11/67 (+16%) lőfegyverek: 16/34 (+8%) dobófegyverek: 8/8

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzkard (#2083)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); rézgolyó (#343) (7 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,67 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/63 2. nyomkövetés: 28/98 (+27%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 6/63 5. csapdakészítés: 12/52 (+12%) 6. csapdaészlelés: 2/57 (+16%)
7. gyógyítás: 12/17 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 3/42
10. szörnyidomítás: 3/53 11. teológia: 8/88 (+9%) 12. taumaturgia: 2/66 (+14%)
13. versengés: 1/98 14. zene: 1/42 15. szörnyismeret: 8/97 (+20%)
16. zárnyitás: 3/21 (+22%) 17. vadászat: 13/80 18. bányászat: 11/49 (+51%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 16 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 514 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 56.18 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 fáklya (#36) 1 kaktusztüske (#114)
3 nyílvessző (#108) 4 rézgolyó (#343) 3 sallank karom (#128)
3 víz (#27) 3 ragasztó (#83)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 grákóbőr (#41) 1 óndarab (#85) 1 rákpáncél (#97)
3 sallank nyíl (#129) 4 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
1 szvó-ektoplazma (#151) 3 ugh méreg (#166) 3 vasérc (#152)
1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75
4
5
6
7
8
9
10
(72,7) a 33. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, bíbor szulfagor (#358), vadtroll (#70), zombi (#49), szőrös pók (#100)
(72,8) hegyi rák (#61), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely
(72,9) emberevő (#119), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(73,6) bíbor szulfagor (#358), Sheran oltár, phua-kúp (#372), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek