105. forduló, 107. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 12. 9h:05'
EZ A 148. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD
149. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,65] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 1289. hetének nyerőszámai: 9, 2, 8. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy óriás patkány nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 264.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

* 2. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 249.]

hu 181 98 49 hulladék: 181 98 49
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasalt bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Leveszed a fekete bőrcsizmát, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

hu 247 hulladék: 247
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

tv 33 98 97 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 98. varázslatot a 97. varázslatot
33. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

tv 33 98 97 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 98. varázslatot a 97. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. 98. varázslat listáról törölve. 97. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

le 189 leveszed/lerakod a 189. tárgyat
Elrakod a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 246.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 236.]

ek 289 50 t. energia kisütése: 289 50
Szörny ellenfeleid 50%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 226.]

t 57 támadod az 57. szörnyet
FT 57 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy gátvakond! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a gátvakond testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[46,64] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sörényes ubuk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat a másikra rontasz. {CSTT:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 ubuk tüskét. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc sáros testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a láplidérc fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal felnyársalod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 tolmokov-koktélt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 390 (limit: 735), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37742.
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [46,63] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Nathan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar barlangot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy szökőkút van. Északra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [12 pontot használtál fel, van még 214.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 183 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat a másikra ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar jobb karját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök nyakát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót támad rád.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 125 életpontot vesztettél. Vaskarddal megcsapod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 bronzhegyű nyíl, 2 díszes rézpajzs, egy rövid kard és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 169.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[46,62] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt erődítményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat a másikra rohansz. {CSTT:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az útonálló jobb karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 2 rákpajzsot 20 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 vasalt bunkót 55 aranyért, 2 díszes rézpajzsot 30 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [47,62] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő vadtroll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vadtroll testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a vadtroll testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-6 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy óriás csontváz száll szembe veled.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a csontváz bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 ubuk dobónyílat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 392 (limit: 735), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37872.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [48,62] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lebegő gomba közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Méregfoggal teljesen átdöföd a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal teljesen átszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy sírlidérc.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 deus ex machinát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 394 (limit: 735), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38002.
Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 151.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[49,63] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gátvakond. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal felnyársalod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [50,64] Továbbra is síkságon vagy.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy autentikus vámpír száll szembe veled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt mirg.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 csontpálcát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 396 (limit: 735), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38132.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [51,65] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy szintszívó.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a szintszívó nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy óriás csontváz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az óriás csontváz testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod az óriás csontváz bal karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az óriás csontváz jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 spirituszt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 398 (limit: 735), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38262.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 133.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[52,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy csontlepke áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat a másikra ugrasz. Méregfoggal felnyársalod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 400 (limit: 735), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38392.
Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [53,67] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmazsin huhogó közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmazsin huhogó egyik csápját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű törpe nővel. Fekete a bőre. Egy bíbor erőövet, egy bőrsisakot és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy agglomerátor trófea, egy alpesi tehén trófea és egy alattomos manó trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Rézpajzsú Brünhyld. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[12 pontot használtál fel, van még 121.]

ef 15 506 energia fejlesztése 15
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 51.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 50.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 29, 26.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 247 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 106. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 19 Merészség: 7/3 Magasság: 107 cm
IQ: 27 Támadás: 23 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 27 (30) Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 251/228 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 6
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 205/151 Pénz: 2893 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 85/34
Eddig összesen 1234 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 976 TP-t kaptál. Jelenleg 362 445 TP-d van. A következő szinthez még 87 555 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, Poomr Ko, varkaudar behemót. A 84. fordulódban 1100 arany került a bankszámládra. 1221 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/36 (+8%) szúrófegyverek: 14/47 (+60%) vágófegyverek: 23/19 (+5%)
lőfegyverek: 5/35 dobófegyverek: 23/52 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) (250%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
53,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96
Feltételes varázskő használat: 6 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/20 (+17%) 2. nyomkövetés: 14/33 (+40%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 4/4 5. csapdakészítés: 8/96 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/89
7. gyógyítás: 23/31 8. titkosírás: 3/16 9. felderítés: 6/17 (+27%)
10. teológia: 6/97 (+15%) 11. taumaturgia: 11/92 (+10%) 12. versengés: 3/53
13. zene: 2/14 14. szörnyismeret: 12/3 (+22%) 15. pszi: 15/25 (+20%)
16. zárnyitás: 12/61 17. vadászat: 3/73 18. bányászat: 11/76
19. testépítés: 20/94 20. főzés: 4/89 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 230 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 göcsörtös bunkó (#123) 2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 nyu-shuriken (#157)
2 rákpajzs (#98) 1 szöges páncél (#65) 1 vasalt bunkó (#181)
19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
198 arany (#50) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontpálca (#329)
1 deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369) 1 huhogó bibe (#332)
1 kaja (#2) 3 madártoll (#112) 1 rövid kard (#171)
5 spiritusz (#170) 3 szvó-ektoplazma (#151) 1 tolmokov-koktél (#351)
2 ubuk dobónyíl (#138) 6 ubuk tüske (#131) 3 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
61
62
63
64
65
66
67
68
(46,62) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), nekrofun (#173), útonálló (#130)
(46,63) rájanyék (#58), az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), varkaudar barlang (#2200), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189)
(46,64) Raia oltár, 21. jellempróba, sörényes ubuk (#89), láplidérc (#352), csontlepke (#746)
(47,62) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), vadtroll (#70), óriás csontváz (#176), csontváz (#48)
(47,65) gátvakondok (#57)
(48,62) lebegő gomba (#39), csontlepke (#746), sírlidérc (#172)
(49,63) Sheran oltár, 10. jellempróba, gátvakond (#57)
(50,64) autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135), Dornodon oltár
(51,65) 38. jellempróba, oltár, szintszívó (#96), óriás csontváz (#176)
(52,66) oltár, 36. jellempróba, csontlepke (#746), élőholt mirg (#135)
(53,67) szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), phua-kúp (#372), karmazsin huhogó (#185), Rézpajzsú Brünhyld (1441. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek