105. forduló, 107. forduló, Williamette összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 2. 15h:15'
EZ A 264. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD
265. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1708
SZÁMLA : XXXX

WILLIAMETTE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,104] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű törpe nővel. Bőre bronzként csillog. Ő Daemon felesége! Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy mithril láncinget, egy Morgan sipkáját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Blounther apó trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy quwarg harcos a hátasa. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Zanthia. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+3 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+110 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku gárdista fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 248.]

* 1. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 3. KP: használod az 1099. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 248.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

t 972 támadod a 972. szörnyet
FT 972 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 161 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 240.]

id 240 40 idomítod a 240. szörnyet 40 pontért
Megkezdődik a sivatagi doareg tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. "Fogékony" tanítványod sok dolgot elsajátít a mai oktatás alkalmával is. (Még 67 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [40 pontot használtál fel, van még 200.]

id 240 80 idomítod a 240. szörnyet 80 pontért
Elkezdődnek a leckék a sivatagi doareg számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 40 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 210 tapasztalati pontot kaptál. [62 pontot használtál fel, van még 138.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber kakukk. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] 3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 108.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[188,105] Épületek tűnnek fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon hívői építették. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (643. épület.).

(Továbbmész...) [188,106] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy templomot. Tharr hívői építették. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Tátott szájjal bámulsz egy hatalmas és igen különös épületet. Egy óriási, zöld kupola, magas kéményekkel, amelyekből sárgás füst pöfög elő sűrű pamacsokban. A bejáratokon emberek mászkálnak ki-be, óriási kupac pirkitet tolva maguk előtt vagy különös, csillogó tárgyakat hordozva. A bejárat fölött feliratot látsz: KVAZÁR KOHÓ. (629. épület.)
Még egy épületet látsz: ez egy fegyvermester háza (632. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 96.]

be 632 5 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 46.]

bpb bef. parancs berakása:

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 45.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 6 arany. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 6 csengő aranytallért. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 19, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 247 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart.

KARAKTERLAP

Williamette, egy göndör ősz hajú, barna szemű, kecskeszakállas elf férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran kisebb papja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 106. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 153 cm
IQ: 23 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 25 (26) Védekezés: 57 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 19 (29) Életpont: 290/247 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 349/65 Pénz: 892 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 14/12 Pszi pont: 79/79 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 27
Eddig összesen 493 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1739 TP-t kaptál. Jelenleg 224970 TP-d van. A következő szinthez még 35030 TP szükséges. Trófeáid: őrült varázsló, áeratikus hasnyák, roguena. A 103. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 22/89 (+2%) lőfegyverek: 23/0 (-2%)
dobófegyverek: 1/32

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tünde nyíl (#554) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/30 2. nyomkövetés: 31/73 3. lopás: 1/0
4. mászás: 4/71 5. csapdakészítés: 8/77 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/60
7. gyógyítás: 2/43 8. titkosírás: 1/23 9. felderítés: 2/34
10. szörnyidomítás: 6/70 (+102%) 11. teológia: 22/88 (+6%) 12. taumaturgia: 16/24 (+11%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 1/61 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 19/14 (+18%) 17. pszi: 12/61 18. zárnyitás: 4/42
19. vadászat: 2/0 20. bányászat: 13/57 21. úszás: 9/58
22. főzés: 5/57 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 6 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálmadár (#351), Blounther apó (#972) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
áeratikus hasnyák (#243)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) szárazság (#48) >> Zinthurg (#180)
energiatüskék (#29) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
121 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2)
17 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 obszidián karkötő (#229) 1 szöges bunkó (#8) 1 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,105) fekete mágustorony (#643), Dornodon oltár
(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár, részeg kalandozó (#187)

Üzenet küldése a karakternek