104. forduló, 106. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 20. 12h:16'
EZ A 497. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
498. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,2] koordinátán.
Ezüst Larian, amikor összefutottatok, adott neked 6 pirkitet.
Találkozol egy rongyos koldussal, aki az út szélén kéreget. Mellélépsz, s mintha csak véletlen lenne, kilököd a kezéből a kalapját, majd, mint aki jól végezte dolgát, továbboldalogsz. De mikor visszafordulsz, látod, amint a szerencsétlen tapogatódzva próbálja összekaparni azt a pár érmét, mely szertegurult. Lelkiismereted nógatásra visszamész, és segítesz neki összeszedni pénzét, sőt adsz neki egy aranyat a tieid közül. Jóleső érzéssel folytatod utadat, nem is olyan rossz jónak lenni. Mosolyogva ébredsz, de mikor tekinteted szent szimbólumodra téved, lefagy arcodról a vigyor. Reméljük istened nem látta az álmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kőszáli disznó nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 237.]

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 232.]

vi 0 5 viselkedésed: 5
Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ef 4 502 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 204.]

v 1 1 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[76,2] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült emberevő nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 5 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az emberevő testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 283 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 14, gyógyulás: 6, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bíbor szulfagor lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lény tüzet köp rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a bíbor szulfagor nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 rézgolyót.

(Továbbmész...) [76,1] Továbbra is alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy móleon. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a móleon fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a móleon jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [38 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 165 1 elkészíted a 165. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászókampót. [15 pontot használtál fel, van még 146.]

m 6 mozogsz nyugatra
[75,1] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. (ld. enc.) Látsz egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 134.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy óriás griff! (ld. enc.)

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad az óriás griff jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás griff farkát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az óriás griff tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriás griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Göcsörtös bunkóval eltalálod az óriás griff testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az óriás griff csupasz nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 7 madártollat. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 22 madártollat. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 110.]

m 6 mozogsz nyugatra
[74,1] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló jobb karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [12 pontot használtál fel, van még 98.]

vtn 32 varázslat tanulás: a 32. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: hhaar burka. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 63.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[74,2] Kisebb hegyek emelkednek itt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Bronzkarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy világítótornyot. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 rézgolyót.

(Továbbmész...) [74,3] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Utad során felfedezel egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Vörös Gondróval. Fairlight eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy nómenklatúra trófea és egy troll ritualista trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasállata egy garokk! Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [74,4] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 17.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[74,5] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 5.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 34 keresed a 34. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kőszáli disznót. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 5.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a garokk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 246 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY)
A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül.

ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY)
Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver.

HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 105. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 13 Merészség: 6/4 Magasság: 157 cm
IQ: 20 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 159/159 év
Egészség: 16 Életpont: 206/206 Jellem: gonosz (53) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 82/16 Pénz: 374 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 18/10
Eddig összesen 579 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 461 TP-t kaptál. Jelenleg 47 631 TP-d van. A következő szinthez még 369 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, dombi yeti, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 18/17 (+2%) vágófegyverek: 14/18 (+9%)
ütőfegyverek: 11/51 (+12%) lőfegyverek: 16/26 (+4%) dobófegyverek: 8/8

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzkard (#2083)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); rézgolyó (#343) (7 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,63 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/63 (+22%) 2. nyomkövetés: 28/71 (+38%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 6/63 (+9%) 5. csapdakészítés: 12/40 (+12%) 6. csapdaészlelés: 2/41
7. gyógyítás: 12/17 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 3/42
10. szörnyidomítás: 3/53 11. teológia: 8/79 (+5%) 12. taumaturgia: 2/52 (+9%)
13. versengés: 1/98 14. zene: 1/42 15. szörnyismeret: 8/77 (+20%)
16. zárnyitás: 2/99 17. vadászat: 13/80 18. bányászat: 10/98 (+44%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 16 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 690 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 48.16 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
42 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 kaja (#2)
1 kötél (#92) 6 pirkit (#153) 5 rézdarab (#70)
2 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fémrúd (#104) 29 madártoll (#112) 1 mászókampó (#165)
2 óndarab (#85) 4 rézgolyó (#343) 2 szulfagor agyar (#677)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77
0
1
2
3
4
5
6
(74,1) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), útonálló (#130)
(74,2) manaelementál (#290), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(74,3) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), Vörös Gondró (3906. kalandozó)
(74,4) világítótorony (#156)
(74,5) vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), törpe bánya (#435), érclelőhely
(75,1) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), óriás griff (#105)
(76,1) Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), móleon (#68)
(76,2) emberevő (#119), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)

Üzenet küldése a karakternek