104. forduló, 106. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 18. 15h:03'
EZ A 144. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
145. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3315
SZÁMLA : XXXX

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,33] koordinátán.
Chen Keen, amikor összefutottatok, adott neked 2 vashegyű nyilat.
Forkboy, amikor találkoztál vele, adott neked 2 vashegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 284.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 283.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 282.]

tno 6 5 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 272.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

f 42 kísérletezel a 42. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz szeksztánst. (ld. enc.) 132 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 257.]

ft 99 támadod a 99. szörnyet
FT 99 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


kf 1623 kézbeveszed/felveszed az 1623. tárgyat
A füledre akasztod az aranyozott klipszet. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[49,32] A terep változik: ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a zombi fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc sáros testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc jobb vállát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a láplidérc sáros testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Eldaran karkötőjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 369 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 33700.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [49,31] Dombos terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 98 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy tetemember.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tetemember bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szintszívó.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 mászókampót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 371 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 33800.

(Továbbmész...) [49,30] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kolompár Elvira formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az uzbány bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb szárnyát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy sírlidérc.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 373 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 33900.
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 225.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[50,29] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan csontváz nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az élőholt quwarg torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 375 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34100.
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [51,28] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a légirozmár farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a légirozmár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [52,27] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy sötét gnóm. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [60 pontot használtál fel, van még 165.]

ee 276 278 338 eladod a 276. tárgyat a 278. tárgyat a 338. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 umbatari karkötőt. 40 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 165.]

ee 194 158 193 eladod a 194. tárgyat a 158. tárgyat a 193. tárgyat
Eladtál 3 arany karperecet. 78 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ezüst karkötőt. 28 aranyat kaptál.
Eladtál 2 aranygyűrűt. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 165.]

ee 162 191 192 eladod a 162. tárgyat a 191. tárgyat a 192. tárgyat
Eladtál 1 borostyán függőt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aranyláncot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gyöngysort. 48 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 1 mozogsz északkeletre
[53,26] Még mindig a városban vagy.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 2 álomport 2 aranyért, 3 dorony tüdőt 24 aranyért, 3 kavadu lebenyt 6 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért, 17 sünmedve tüskét 17 aranyért.
Találkozol egy kopasz, szemüveget viselő, kecskeszakállas kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight hittérítője. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: őrjáratvezető. Felszerelését egy rozmár sámán trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány!
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Torq. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hihi, átpattan egy sötét tekercs!
Találkozol egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó!
A harc elkerülhetetlen, ezt mindketten tudjátok. Akkor essünk túl rajta minél hamarabb!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Tüzet köpsz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 112 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gnóm testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával megdöfködöd a gnóm fejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a gnóm fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával a gnóm jól megszurkálja a bal lábadat. (3 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 183, gyógyulás: 0, összesen: -183 ÉP}


Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [8 pontot használtál fel, van még 157.]

ee 151 269 70 eladod a 151. tárgyat a 269. tárgyat a 70. tárgyat
Eladtál 24 szvó-ektoplazmát. 240 aranyat kaptál.
Eladtál 2 purifikátor hájat. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 22 rézdarabot. 22 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 157.]

ee 85 87 351 eladod a 85. tárgyat a 87. tárgyat a 351. tárgyat
Eladtál 18 óndarabot. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzhegyű lándzsát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 tolmokov-koktélt. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 157.]

ve 133 100 megveszed a 133. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ve 176 40 megveszed a 176. tárgyat 40
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[52,25] Folytatod sétádat a házak közt.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [8 pontot használtál fel, van még 149.]

vtn 96 varázslat tanulás: a 96. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 114.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[52,24] Még mindig a városban vagy.

északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [53,23] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy zombi mester.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester jobb lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-26 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt sullár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz egy kopasz, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Sheran hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy Krough fejdíszét, egy kvazár kesztyűt, egy láncinget, egy mind. kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy drakolich trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mugo. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 98.]

ef 5 506 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 77.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 76.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 49 TVP-t kell elköltened.]

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 36.]

tf 2 6 fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 29, 11.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 246 pontot. A következő körben tehát 276 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY)
Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül.

VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 4 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz.

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 105. fordulód.

Erő: 15 (18) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 185 cm
IQ: 26 Támadás: 22 (23) Agresszió: 4 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 25 (28) Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 267/137 Jellem: gonosz (72) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (27) Varázspont: 229/91 Pénz: 1354 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 30/0
Eddig összesen 1041 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 158 TP-t kaptál. Jelenleg 357 580 TP-d van. A következő szinthez még 92 420 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, zombi mester, csontváz lord. A 89. fordulódban 841 arany került a bankszámládra. 878 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 24/67 (+13%) ütőfegyverek: 10/70 (+4%) lőfegyverek: 23/60 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 111

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 166 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/3 (+1%) 2. nyomkövetés: 25/7 (+12%) 3. mászás: 6/78 (+5%)
4. csapdakészítés: 8/11 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/33 6. gyógyítás: 32/55
7. titkosírás: 4/26 8. felderítés: 4/104 9. szörnyidomítás: 3/71
10. teológia: 7/81 (+9%) 11. taumaturgia: 11/107 12. zene: 1/103
13. szörnyismeret: 9/21 14. zárnyitás: 1/20 15. vadászat: 5/51 (+3%)
16. bányászat: 17/36 (+16%) 17. főzés: 1/52 18. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), óriás csontváz (#176), fabontó szójer (#71), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), szubreális vámpír (#223), élőholt sullár (#216)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (teljesítve)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 23, 25, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1297 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 5 orgyilkos tőr (#225)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 16 * tüske (#22)
29 ubuk tüske (#131) 8 vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 ubuk dobónyíl (#138) 3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
2 királyi korona (#338) 1 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 4 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * aranyozott klipsz (#1623)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+2)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * koponya szimbólum (#139)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 Eldaran karkötője (#373) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 20]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 54 csepp spiritusz (#170), fér még: 126]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 12]
1 vizestömlő (#3) [benne 3 korty víz (#27), fér még: 17]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36)
3 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576) 1 gernim balzsam (#1894)
2 gyógykenőcs (#313) 27 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 + manakristály (#500) 3 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
3 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
4 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sötét tekercs (#535) 1 tapasztalatkő (#975)
1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42) 2 + tüskecsapda (#242)
2 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
13 amniosz (#203) 24 aurach fog (#657) 1 bruhatagnyelv (#1230)
3 csillezsályalevél (#1253) 5 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
3 darázsszárny (#652) 2 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665)
2 evaporőr háj (#105) 2 ezüstdarab (#326) 1 fémrúd (#104)
3 grákóbőr (#41) 4 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 3 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kőszem (#304) 5 lidércesszencia (#1074) 156 madártoll (#112)
33 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa rubin (#379)
1 moa smaragd (#377) 8 mocsári penke (#148) 2 mutáns csont (#331)
4 ormánygőte csont (#21) 23 pirkit (#153) 3 pular kristály (#239)
3 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264) 3 rókafarok (#124)
5 sallank karom (#128) 6 smirglilevél (#29) 12 szárnyas hernyó (#69)
2 szivárványszív (#1529) 3 téfea-agy (#172) 1 Tiume batyuja (#660)
4 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar csont (#1113) 14 vasérc (#152)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 95.79 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 álompor (#396) 3 arany karperec (#194) 2 aranygyűrű (#193)
1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 csuklyavirág (#133) 3 dorony tüdő (#212) 2 ezüst karkötő (#158)
1 gyöngysor (#192) 2 kaja (#2) 3 kavadu lebeny (#24)
18 óndarab (#85) 2 purifikátor háj (#269) 21 rézdarab (#70)
1 rőtmanó kacagány (#714) 3 sötét tekercs (#535) 17 sünmedve tüske (#14)
22 szvó-ektoplazma (#151) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 umbatari karkötő (#278)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
540 arany (#50) 1 éjkő (#2369) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 elkarog szőr (#665) 1 gyöngymangó (#135) 2 madártoll (#112)
1 mászókampó (#165) 2 pirkit (#153) 3 spiritusz (#170)
5 tinta (#101) 2 tüske (#22) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

48 49 50 51 52 53 54
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
(49,30) oltár, művészi porolit (#720), uzbányok (#102), élőholt mirg (#135), sírlidérc (#172), manaelementál (#290)
(49,31) olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), érclelőhely, manaelementál (#290), tetemember (#123), szintszívó (#96)
(49,32) erszényes elkarog (#354), zombi (#49), láplidérc (#352), Raia oltár
(49,33) piromenyétek (#99)
(50,29) 36. jellempróba, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), manaelementál (#290), Thargodan csontváz (#297), élőholt quwarg (#202), tintacsiga (#74)
(51,28) grok-képződmény (#149), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba, légirozmár (#94), púpos burástyák (#92), manaelementál (#290)
(52,25) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland
(52,27) sötét gnóm (#132), ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(53,23) zombi mester (#251), Mugo (3095. kalandozó)
(53,26) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Torq (2264. kalandozó), egy kobudera férfi, egy gnóm férfi, Békés Bodin (6124. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek