Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 19. 17h:30' EZ A 876. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD 877. játékheted kezdete: márc. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1727 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle fejét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [79,4] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardfogú fülemüle. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [80,4] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy halálmadár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a halálmadár bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmait felemelve, a halálmadár meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 1 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 9 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [82,4] Az erdőt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske farkát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [83,4] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő óriáspók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
le 161 | leveszed/lerakod a 161. tárgyat |
im | imádkozol |
kf 161 2 | kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat a bal kezedbe |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [86,4] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Továbbmész...) [87,3] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Elteszed a látcsövet.
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 25 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért |
VÁMPIRIZÁCIÓ (1. VARÁZSLAT) (Sheran híveinek: GYÓGYÍTÓ TERMÉSZET) Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol, annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet. Sheran hívei ezt a varázslatot (ők gyógyító természetnek hívják), kicsit más elven működtetik. Valahányszor egy élőlény visszaadja testét a Földanyának, a földben óriási energiák szabadulnak fel. Istennőd megajándékoz egy újabb segítséggel az ellenségei elleni harcodban. Ha elmondod ezt a varázslatot csata előtt, a Föld átadja neked azon energia egy részét, amit csata során sebződő ellenfeled veszít el. Ezáltal lehetőséged van a harc közben gyógyulni. Ez a varázslat ugyanazon az elven működik, mint a vámpirizáció. A különbség csupán annyi, hogy a hithű druidák inkább a természet gyógyító erejét használják fel segítségül. Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a varázslat mindig kisül.) |
Erő: | 20 (22) | Szint: | 16 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 228/215 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 14 (18) | Varázspont: | 272/43 | Pénz: | 593 arany | Kép. pont: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 20 |
lőfegyverek: | 19 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
87,44 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 178 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 6 (+1) | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 9 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 6 (+1) | 11. taumaturgia: | 1 | 12. zene: | 3 |
13. szörnyismeret: | 7 | 14. vadászat: | 6 | 15. bányászat: | 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
vízionár (#66), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. gnóm kutatóállomás (550): 44. labirintus (89,44). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 43, 44. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | kőkés (#6) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | * | vasalt bunkó (#181) | ||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | rövid íj (#107) | ||
Lövedékek | ||||||||
11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 40 | * | tüske (#22) | 36 | ubuk tüske (#131) | ||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | nagy vaspajzs (#161) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | rézsisak (#72) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
3 | borostyán függő (#162) | 1 | obszidián függő (#195) | |||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
1 | trófea nyaklánc (#196) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
3 | arany karperec (#194) | 3 | * | ezüst karkötő (#158) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
2 | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 30] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 22] | ||||||
6 | kavadu iszák (#25) | [bennük 43 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 46 csepp spiritusz (#170), fér még: 74] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 38 csepp ugh méreg (#166), fér még: 46] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 48] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
2 | ezüst kulcs (#184) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 37 | kaja (#2) | 2 | kis vaskulcs (#40) | ||
1 | kötél (#92) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 3 | rézkulcs (#75) | |||
4 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 34 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | |||
1 | antilopbőr (#48) | 21 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsszárny (#652) | |||
3 | dorony tüdő (#212) | 3 | dözmöng szív (#122) | 19 | drótszőr (#37) | |||
3 | fabontó (#106) | 8 | fekete gyöngy (#99) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
16 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | jégszív (#282) | |||
14 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 39 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa zafír (#381) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 20 | óndarab (#85) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 10 | pirkit (#153) | 8 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 27 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
7 | smirglilevél (#29) | 41 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
4 | szulfagor agyar (#677) | 5 | téfea-agy (#172) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 12 | varányszem (#30) | |||
16 | varkaudar csont (#1113) | 20 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 102.03 kg | Megterheltség: 62% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 6 | kaktusztüske (#114) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
6 | ubuk tüske (#131) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | huhogó bibe (#332) | 5 | madártoll (#112) | 5 | ugh méreg (#166) |
77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | |
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|