Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. ápr. 2. 12h:10' EZ A 375. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD 376. játékheted kezdete: ápr. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (10 darabot) |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
kf 456 453 | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat a 453. tárggyal |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
kb 128 10 | kiveszel a bankból a 128. tárgyat (10 darabot) |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
ft 677 1 | támadod a 677. szörnyet |
ft 269 1 | támadod a 269. szörnyet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Sárkányölő karddal megkarcolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 52 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 3169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 194, gyógyulás: 61, összesen: -133 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod az ősquwarg jobb oldalát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Iszonyatos rágószervével az ősquwarg mellkasodba harap. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 106, gyógyulás: 55, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [198,104] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg nagymester közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 9, gyógyulás: 38, összesen: +29 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 9, gyógyulás: 40, összesen: +31 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 18, gyógyulás: 37, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [199,104] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg parafenomén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 53, gyógyulás: 38, összesen: -15 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén fejét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy uzbány csőr felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 46, gyógyulás: 29, összesen: -17 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a 11 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (11 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2679 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 63, gyógyulás: 89, összesen: +26 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a vadász quwarg testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 31, gyógyulás: 40, összesen: +9 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy fekete gyöngy tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 60, gyógyulás: 49, összesen: -11 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a vadász quwarg testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a vadász quwarg testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nitmák pengével súrolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 41, gyógyulás: 61, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [201,105] Síkság, továbbra is csak síkság. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwargok által elpusztított friss csatamezőt. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy tűzbokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg őrparancsnok! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok jobb vállát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg őrparancsnok testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg őrparancsnok testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg őrparancsnok testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg őrparancsnok testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 187, gyógyulás: 69, összesen: -118 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 55 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [202,105] Még mindig füves síkságon vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg nagymester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester bal oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 29 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2751 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 79, gyógyulás: 70, összesen: -9 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 33 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2833 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 80, gyógyulás: 75, összesen: -5 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (12 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 8 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a 3 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3124 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 104, gyógyulás: 134, összesen: +30 ÉP}
h 1755 200 | használod az 1755. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő torát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 158, gyógyulás: 54, összesen: -104 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod az ősquwarg testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősquwarg bal oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Szinte átharapja az ősquwarg a jobb lábadat. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Szinte átharapja az ősquwarg a jobb lábadat. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 201, gyógyulás: 116, összesen: -85 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (54 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 1 3 | mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 51, gyógyulás: 69, összesen: +18 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg szellem testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem bal karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 241, gyógyulás: 95, összesen: -146 ÉP}
(Továbbmész...) [205,104] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 171, gyógyulás: 46, összesen: -125 ÉP}
(Továbbmész...) [206,105] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy kisebb quwarg isten volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal súrolod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 102 életpontot sebeztél. A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1073 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 9, gyógyulás: 19, összesen: +10 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal megkarcolod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével súrolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 89 életpontot sebeztél. A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1073 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 9, gyógyulás: 19, összesen: +10 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok bal oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
ef 5 512 | energia fejlesztése 5 |
szk 115 | keresed a 115. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 6 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért |
ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY) Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelyből kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentődobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.) |
TÉRDEPLŐ TÜLÖK (1440. TľRGY) Ha egy hallgatag térdeplő hosszú, csavaros tülkét lemetszed, egy üreges tárolóeszközhöz jutsz. Nem kell mást tenni vele, mint megtisztogatni, aztán kitenni a napra, hogy jól kiszáradjon. Kipróbáltad, 20 korty víz fér bele, és nagyszerűen lehet belőle kortyolgatni. Talán odahaza, a kocsmában felvághatsz majd a térdeplő trófeáddal, ha ezt használod a kétes tisztaságú cserépkorsók, és csorba ónbögrék helyett. De kalandozás közben a víz tárolására ott a vizestömlőd, a tülköt inkább nem erre használod. Talán majd később rájössz, hogy mire. |
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY) A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz néhány évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne. |
ADAMANTIT (627. TÁRGY) Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára. |
Erő: | 23 (33) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (31) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 3/33 év |
Egészség: | 19 (27) | Életpont: | 368/255 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (48) | Varázspont: | 656/23 | Pénz: | 237 arany | Kép. pont: | 12 |
Vérpont: | 23/12 | Pszi pont: | 169/181 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 3/0 | szúrófegyverek: | 1/35 |
vágófegyverek: | 26/77 (+53%) | ütőfegyverek: | 1/52 | dobófegyverek: | 23/80 (+21%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/77 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 29/90 (+39%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 4/74 | 5. csapdakészítés: | 13/68 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/52 |
7. gyógyítás: | 1/71 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 5/8 |
10. szörnyidomítás: | 5/34 | 11. teológia: | 35/92 (+49%) | 12. taumaturgia: | 31/17 (+33%) |
13. versengés: | 2/15 | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. szörnyismeret: | 16/6 (+26%) |
16. pszi: | 20/27 (+4%) | 17. zárnyitás: | 1/9 | 18. vadászat: | 3/46 |
19. bányászat: | 4/26 | 20. testépítés: | 1/83 (+7%) | 21. úszás: | 2/52 |
22. főzés: | 10/16 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
csupasz izom (#28) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | |
hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve) |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 55, pontszámod: 699. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 51 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati ersítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1366 TU szükséges.) halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
202 | arany (#50) | 3 | drótszőr (#37) | 10 | gyógykenőcs (#313) | |||
12 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
2 | varázskő (#305) | 9 | vas dobónyíl (#189) | 17 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 1 | aranypikkely (#415) | 5 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 20 | kaja (#2) | 2 | nothar bogyó (#923) | |||
2 | púderkő (#119) | 9 | sallank karom (#128) | 1 | térdeplő tülök (#1440) | |||
1 | tyrex csont (#280) |