104. forduló, 106. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. nov. 5. 22h:36'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: nov. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,63] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+242 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

v 4 0 0 elmormolod a 4. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 247.]

v 27 0 0 elmormolod a 27. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 242.]

v 16 0 0 elmormolod a 16. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 237.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Sajnos nincs nálad elég gyíkfű. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 202.]

tv 34 támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[155,64] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku csapásvezető. {max. életpontja: 146-165.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető jobb vállát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a ryuku csapásvezető nyakát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó. 1 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [156,65] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. {max. életpontja: 111-121.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Találsz egy mákrózsa bokrot. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [157,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ezüstmókus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy ősdentor közeledik feléd! (ld. enc.) Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.

Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+4 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 166.]

m 3 mozogsz délkeletre
[158,67] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg parafenomén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) {max. életpontja: 151-190.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 5 életpontot sebeztél. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 26 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis kronokukac trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes quwarg parafenomén trófeát. 2 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy rambó bogár vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaadod a gnómnak a fémrudat, ennek nagyon megörül és megkér, hogy emeld fel a gépét. Nekigyürkőzöl és megtartod neki a masinát. A gnóm nagy kopácsolással dolgozik alatta. Amikor végre elkészül a szerkezet, a szakember lelkesen bemutatja, hogyan működik. Egy szót sem értesz belőle, de azért okosan bólogatsz. A bemutató végeztével egy rövid kézfogással búcsúztok egymástól. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 139.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy orgoró feltrancsírozása a feladat.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az orgoró jobb lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. 1 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quiltrin. A feladatod a következő. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy hamupók. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 126 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Nézegeted, szagolgatod a gusztustalanabbnál gusztustalanabb kupacokat, de fogalmad sincs. Végül tippelsz, de persze nem jön be.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 109.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Balrognyűvő Rain". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy óriásféreg. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 99.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimlóptúr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy fpi formázó minta. - Passzolok - rázod meg a fejed.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 89.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[159,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. (ld. enc.) {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mínosz-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [160,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Lüke Szálybaver hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy Raia szent lovagja volt a rémület okozója. {támadása: 66.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [161,66] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 30.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 13 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a ryuku ostromteknős bal vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 53.]

m 1 mozogsz északkeletre
[162,65] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Látsz egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Adolf von Mayer előtt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [12 pontot használtál fel, van még 41.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz nyílcsapdát. (ld. enc.) 207 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 29.]

f 268 kísérletezel a 268. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz gromak páncélt. (ld. enc.) 192 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 17.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 3.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 246 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSDENTOR (282. SZÖRNY)
Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető.

QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY)
A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni.

RAIA SZENT LOVAGJA (239. ELLENFÉL)
Sajnos, minden vallásnak megvannak a maga fanatikusai, így a jóság és a fény istenének, Raiának is. Raia szent lovagjai az eredeti tanítástól "kissé" elrugaszkodva azt vallják, hogy minden gonosznak pusztulnia kell. És arra sem néznek túl jó szemmel, aki nem jó. Azok a fanatikusok, akik különösen közel álltak már Raiához, megfelelő hatalommal rendelkeznek ahhoz, hogy az általuk elképzelt "tisztogatást" véghez is vigyék: ők Raia szent lovagjai. Egy jónak kevés problémája lesz velük, azonban a gonoszok reszkethetnek: a szent lovagok gonoszészlelő varázslata miatt a BA paranccsal sem menekülhetnek el a vélt/valós büntetés elől.

NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY)
Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez.

GROMAK PÁNCÉL (270. TÁRGY)
Sikerült egy nagyszerű páncélt feltalálnod! Elkészítéséhez először is tíz csepp spiritusz segítségével készíts ki két gromak bőrt. Ezután a kissé felpuhult (de továbbra is hihetetlenül ellenálló) bőröket össze kell varrnod, viselhető páncélformára. Ehhez egy rostjaira bontott szuperkötelet kell felhasználnod. A gromak páncél nem nehezebb a bronzpáncélnál, mégis 9-el növeli a védettségedet - a tüskés bőrfelületen ugyanis nehezen talál az ellenfél sebezhető pontot. Emellett ellenállóbb a savval szemben, és nem tudják felfalni a fémbontó lények. Elkészítése mindössze 50 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios ministránsa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 105. fordulód.

Erő: 20 (32) Szint: 21 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 13 (27) Támadás: 42 Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 11 (25) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 20/21 év
Egészség: 13 (25) Életpont: 577/484 Jellem: jó (217) Tul. pont: 5
Szerencse: 10 (44) Varázspont: 387/41 Pénz: 2722 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 42/10 Pszi pont: 80/2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 954 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 896 TP-t kaptál. Jelenleg 682 337 TP-d van. A következő szinthez még 117 663 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, norpadolótika, quwarg parafenomén.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/53 szúrófegyverek: 25/26 (+7%) ütőfegyverek: 9/49
lőfegyverek: 20/8 dobófegyverek: 5/91 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); kerek kő (#19) (12 -14.); mérgezett tüske (#23) (15 -17.); sallank nyíl (#129) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
162,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 162
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/45 (+22%) 2. nyomkövetés: 18/42 (+18%) 3. mászás: 5/27
4. csapdakészítés: 10/85 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/57 6. gyógyítás: 7/14
7. titkosírás: 3/99 8. felderítés: 4/38 9. szörnyidomítás: 2/48
10. teológia: 19/58 (+32%) 11. taumaturgia: 10/88 (+16%) 12. szerencsejáték: 1/87
13. versengés: 8/91 14. zene: 4/70 15. szörnyismeret: 4/90 (+9%)
16. pszi: 11/47 (+13%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 4/9
19. bányászat: 5/0 20. testépítés: 5/72 (+3%) 21. úszás: 9/8
22. főzés: 3/47

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) jellemrejtés (#23) csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 67, 68, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 44, 49.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 3. Szerzett pont: 301. Beállított erő: 0 Összpont: 12305

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 26, v 14 2, h 1100, v 4, v 23, v 27, v 16, h 201.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 38 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3733 TU szükséges.)

Összsúly: 198.86 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fémrúd (#104) 2 kaktusztüske (#114) 1 varázskő (#305)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 12 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 9 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163
62
63
64
65
66
67
68
(155,64) Dornodon oltár, ryuku csapásvezető (#778)
(156,65) élőholt tigris (#766), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Leah oltár
(157,66) márványtorony (#175), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ősdentor (#282)
(158,67) quwarg parafenomén (#248), grok-képződmény (#149), kihívás tornya (#502), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, orgoró (#170)
(159,66) Raia szent lovagja (#239), művészi porolit (#720), Leah oltár, 25. jellempróba
(160,66) mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Raia szent lovagja (#239)
(161,66) Elenios rúnaköve, 44. jellempróba, Leah oltár, ryuku ostromteknős (#362)
(162,65) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 46. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek