104. forduló, 106. forduló, Idegzsába összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 9. 10h:51'
EZ A 351. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
352. játékheted kezdete: jan. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1088
SZÁMLA : XXXX

IDEGZSÁBA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,25] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A horizonton hatalmas, menetelő fémóriásokat látsz. Hátukon ládákat cipelnek, tele aranypénzzel. Döbbenten, kimeresztett szemmel bámulsz. Hát ez meg mi? Egy pattanás, ahogy kinyílik a szemed, és körbenézel. Igen, semmi kétség - álmodtál! De kár, szontyolodsz el, biztos elpotyogtattak néhány pénzt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 233.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 228.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

le 127 leveszed/lerakod a 127. tárgyat
Elrakod a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ff 224 127 felt. fegyverváltás: 224 127
Felt. fegyverváltás: << varkaudar lándzsa << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ffk 120 120 felt.fv.kozkázata: 120 120
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 120 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 120 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

m 4 mozogsz délre
[89,26] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges kérődző etra trófeát, és diadalmasan beszerzel egy arató csattanat trófeát. 805 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 40, gyógyulás: 10, összesen: -30 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Teleeszed magad. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 218.]

kt 69 6 elkészíted a 69. tárgyat (6 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Sajnos csak 5 szárnyas hernyó készítésére van lehetőséged. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [50 pontot használtál fel, van még 168.]

m 8 mozogsz északra
[89,25] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő quwarg szabotőr mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 11 életpontot vesztettél. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Trystana Sheen. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Még túl tapasztalatlan vagy a mászás tudományában - ez egy öngyilkos próbálkozás lenne! [0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[88,24] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány ragyás burástya nyomokat fedezel fel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Jajaj, nem sikerült! Hogy kerülhette ki ez a ragyás burástya a jó kis csapdádat? Lehet, hogy te voltál ügyetlen. De az is lehet, hogy a szörny volt túl tapasztalt... No sebaj, majd legközelebb! Lógó orral bontod szét a csapdát. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Elenios hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [88,23] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) [44 pontot használtál fel, van még 114.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Még túl tapasztalatlan vagy a mászás tudományában - ez egy öngyilkos próbálkozás lenne! [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[88,22] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [88,21] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy félelem-járó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a félelem-járó testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A félelem-járó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Találkozol Geldor Mortalisszal. Raia tanítványa. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: jelölt. Felszerelését egy ork bérgyilász trófea, egy epokitféreg trófea és egy vérfürdető magszim trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Egy garokk a hátasa. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Odaveted: " A harcművész nem kérdez, nem vitázik, nem kér bocsánatot hanem cselekszik." Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+2 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [89,21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg szabotőr került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. A csapás keresztben kettécsapta a páncélodat! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr bal vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 1 kazmár gyökér annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szabotőr többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 3 életpontot vesztettél. Ököllel eltalálod a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 4 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+67 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kaktusztüskét. [76 pontot használtál fel, van még 38.]

m 2 mozogsz keletre
[90,21] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia templomot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


Összefutsz egy szőke, kontyos hajú, piros szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Tharr tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy elit palotaőr trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szen Dergő. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " Öklöm keményebb a kőnél, eszem élesebb a pengénél, pénzem kevesebb a kevésnél, de a szívem csakis a n‹ké." Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+2 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 28.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Még túl tapasztalatlan vagy a mászás tudományában - ez egy öngyilkos próbálkozás lenne! [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 27.]

* 2. BP: energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 2540 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 7.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 38 arany vérdíjat. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 246 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Idegzsába, egy szőke, kontyos hajú, félszemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd sárga. Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 105. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 15 Merészség: 7/4 Magasság: 153 cm
IQ: 25 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 16 Életpont: 225/114 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 188/20 Pénz: 180 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 14/12 EFejl: 7
Eddig összesen 355 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3307 TP-t kaptál. Jelenleg 77591 TP-d van. A következő szinthez még 42409 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szabotőr, arató csattanat, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/39 (+9%) szúrófegyverek: 7/80 (+6%) vágófegyverek: 10/36 (+8%)
ütőfegyverek: 1/61 dobófegyverek: 9/88 (+35%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 66 időszaki: 16

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/55 2. nyomkövetés: 17/47 (+12%) 3. lopás: 2/3
4. mászás: 1/99 (+18%) 5. csapdakészítés: 6/81 (+10%) 6. csapdaészlelés: 1/54
7. gyógyítás: 33/69 (+30%) 8. szörnyidomítás: 5/25 9. teológia: 13/38 (+9%)
10. taumaturgia: 8/76 (+2%) 11. versengés: 2/19 12. harcművészetek: 16/53
13. szörnyismeret: 5/99 14. zárnyitás: 1/4 15. vadászat: 3/11
16. bányászat: 3/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
elfogod rájanyéket (#58) fedett veremmel (#219), fabontó szójert (#71) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> 80. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

Összsúly: 46.66 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kazmár gyökér (#205) 1 vasvért (#164) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 4 álompor (#396) 1 kaktusztüske (#114)
5 szárnyas hernyó (#69) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(88,21) Raia oltár, szent tölgyfa (#393), 36. jellempróba, púpos burástyák (#92), félelem-járó (#56), Geldor Mortalis (4021. kalandozó)
(88,22) márványtorony (#175), Elenios oltár, 24. jellempróba, uzbányok (#102)
(88,23) mély kút (#93), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, uzbányok (#102)
(88,24) ragyás burástyák (#111), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba
(89,21) quwarg szabotőr (#301), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba
(89,25) quwarg szabotőr (#301), mély kút (#93), Tharr oltár, 34. jellempróba
(89,26) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, arató csattanat (#144)
(90,21) mély kút (#93), Elenios oltár, 35. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Szen Dergő (4858. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek