103. forduló, 105. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 25. 12h:07'
EZ A 399. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
400. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 18. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

kf 1553 2 kézbeveszed/felveszed az 1553. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a méregfogat. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Elrakod a parittyát, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 49 49 49 mozogsz 49 49 49
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [21. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [26. PONT.]
Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [31. PONT.]
Folytatod az utat. Az út ismét kanyarodik. [32. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [33. PONT.]
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [34. PONT.]
Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [35. PONT.]
Mész tovább, előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [36. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [44. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [46. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb kanyarnál vagy. [47. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [48. PONT.]
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [49. PONT.] egy rücskös gigaférget veszel észre magad előtt. {támadása: 20.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. [+6% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rücskös gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. Eldobod az értéktelenné vált quwarg szabotőr trófeát, és diadalmasan beszerzel egy rücskös gigaféreg trófeát. 1013 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[85 pontot használtál fel, van még 167.]

lm 50 50 50 mozogsz 50 50 50
Hosszan tanulmányozod a térképet. Aham! Ez is egy zsákutca? Vagy mégsem? Mi az a vibráló fénygóc a folyosó végén? [50. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 féregíz nyakpánt (ld. enc.). Felpakolsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 1 mozogsz 1
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [49. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [48. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [47. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. [46. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [44. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [38. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [37. PONT.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [36. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [35. PONT.]
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [34. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [33. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [32. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [31. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [26. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [21. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Eszel valamit. (-1 kaja.)
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [16. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [12. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [8. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [7. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.]
Végre kimászhatsz a férgek rágta homoklabirintusból. Jó újra napon lenni!
[150 pontot használtál fel, van még 11.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a méregfogat, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 8.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 15, 13.
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉREGÍZ NYAKPÁNT (1601. TÁRGY)
Ez az ovális korona tulajdonképpen a gigaféreg levedlett bábjának kiszáradt szájszerve. Ahhoz, hogy a fejedre tedd, túl nagy, de a válladig leeresztve (a KF 1601 paranccsal, vállvédőként) a páncélodra illesztheted! A körös-körül felfelé meredező fogsor téged nem zavar, de a sisak és a páncél közt tátongó rést mégis jól eltakarja, ezért +2 védettséget biztosít a számodra. Ezen kívül valami módon megöröklöd a gigaféreg egyik különleges képességét is: bőröd megvastagszik, megkeményedik! Mostantól 2-vel kevesebb sebződsz a közelharc során. A nyakpántot nem adhatod át másnak, viseléséhez legalább 5. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 104. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 26 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 16 Életpont: 218/122 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 216/6 Pénz: 3799 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 11/6 Pszi pont: 57/46
Eddig összesen 352 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1013 TP-t kaptál. Jelenleg 85610 TP-d van. A következő szinthez még 34390 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, ork bérgyilász, ryuku légiós. A 78. fordulódban 3051 arany került a bankszámládra. 3142 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 17/94 (+3%) vágófegyverek: 7/52
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 19/2 (+3%) dobófegyverek: 1/0

Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 63 időszaki: 63

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/59 2. nyomkövetés: 17/42 3. lopás: 2/47
4. mászás: 3/43 5. csapdakészítés: 7/29 (+7%) 6. csapdaészlelés: 2/79 (+10%)
7. gyógyítás: 27/2 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 6/26
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 2/56 12. taumaturgia: 17/26 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/9 14. versengés: 1/63 15. zene: 1/20
16. szörnyismeret: 4/44 17. pszi: 10/2 (+2%) 18. zárnyitás: 2/10
19. vadászat: 14/36 20. bányászat: 10/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), quwarg felderítő (#299)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 491 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 féregíz nyakpánt (#1601) 6 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,66) a 170. labirintus bejárata, rücskös gigaféreg (#7039)

Üzenet küldése a karakternek