103. forduló, 105. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 24. 15h:02'
EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
1154. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [161,103] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 liumbe hajtást. Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy mutáns pók nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 301. Kapsz 3 VP-t.]

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 281. Kapsz 2 VP-t.]

ba 157 nem támadod a 157. szörnyet
BA 157 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

h 1540 415 4 használod az 1540. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

le 253 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

kf 1558 kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat
A nyakadba akasztod a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 330 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 278. Kapsz 1 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[162,103] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Életnek ugyan alig, de van jele. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok. Észreveszel egy gumifát. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pordémon közeledik. {max. életpontja: 96-105.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a pordémon testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a pordémon testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a pordémon testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A pordémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 1, gyógyulás: 9, összesen: +8 ÉP}


(Továbbmész...) [163,103] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar felderítő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 78 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő jobb vállát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző, 1 varkaudar csizma és 1 varkaudar pálinka. 2 078 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 29, gyógyulás: 9, összesen: -20 ÉP}

Látsz egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték.

(Továbbmész...) [164,103] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ekharion. {egyik sebzési módja: 2x 6d6+8.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az ekharion testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ekharion bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 2 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 17, gyógyulás: 13, összesen: -4 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 252. Kapsz 10 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[165,103] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy drakolich. {max. életpontja: 183-195.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a drakolich bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [166,103] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Találsz egy kazmárt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant jobb oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (23 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ongóliant testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 53, gyógyulás: 31, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [167,103] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. {támadása: 40.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 234. Kapsz 7 VP-t.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[168,104] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.


(Továbbmész...) [169,104] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 131-150.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áeratikus hasnyák nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 3, gyógyulás: 12, összesen: +9 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely FéNYeS NaP formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar felderítő került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj, 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 2 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 50, gyógyulás: 13, összesen: -37 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 222. Kapsz 4 VP-t.]

le 1558 leveszed/lerakod az 1558. tárgyat
Leveszed a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

kf 253 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

id 117 90 idomítod a 117. szörnyet 90 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 202. Kapsz 8 VP-t.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 199. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 63 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 159. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 119. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 79. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 39. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 9 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [9 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 3 VP-t.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 4, 27.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 275 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 104. fordulód.

Erő: 21 (30) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (26) Támadás: 37 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (49) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 483/463 Jellem: gonosz (6) Tul. pont: 18
Szerencse: 27 (53) Varázspont: 385/87 Pénz: 2984 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 72/31 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 613 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 265 TP-t kaptál. Jelenleg 579 787 TP-d van. A következő szinthez még 20 213 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, varkaudar hadúr, kultúrmasztodon. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5226 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: * 23
dobófegyverek: 21

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
169,104 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 6 8. felderítés: 8 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 34 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 8
13. harcművészetek: 8 14. zene: 14 (+1) 15. szörnyismeret: 8
16. pszi: 11 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 7
19. bányászat: 4 20. úszás: 7 21. főzés: 9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 drótszőr (#37)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
81 arany (#50) 1 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 1 liumbe hajtás (#655) 2 nyílvessző (#108)
1 óndarab (#85) 1 rövid íj (#107) 4 spiritusz (#170)
1 varkaudar csizma (#317) 2 varkaudar pálinka (#1137) 47 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170
102
103
104
105
(161,103) a 84. labirintus bejárata
(162,103) gumifa (#38), pordémon (#253)
(163,103) varkaudar felderítő (#7133), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr oltár
(164,103) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Leah oltár, 45. jellempróba, érclelőhely, ekharion (#232)
(165,103) drakolich (#760)
(166,103) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), ongóliant (#159)
(167,103) élőholt tigris (#766), patak, 47. jellempróba
(168,104) patak, 48. jellempróba
(169,104) áeratikus hasnyák (#243), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), művészi porolit (#720), varkaudar felderítő (#7133)

Üzenet küldése a karakternek