103. forduló, 105. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 19. 17h:05'
EZ A 876. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
877. játékheted kezdete: márc. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [67,4] koordinátán.
Meglátogat A FÉNY hordozóinak hírnöke. Büszkén mutogatod neki legújabb szerzeményeidet, és nem érted, miért lesz ő ettől szomorú. "Talán egyszer majd megérted, mennyire nem mondanak e tárgyak rólad semmit..." hallod a hangját, s ahogy jött, úgy tűnik is tova...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

flh 1 22 felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal
Ok, FLH 1 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

flh 10 131 felt. lőfegyver haszn. 10 a 131. tárggyal
Ok, FLH 10 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[68,3] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nektoraf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [69,2] A bozótost dombság váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó berzerker nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 2 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker bal karját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [70,3] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy óriáspók. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriáspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját az óriáspók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 210.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[71,4] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy süvítő rája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,4] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy sörényes ubuk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 2 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 194.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Az oltárhoz vezeted az ijedt ragyás burástyát. Még egy rövid ima, és látod, hogy a szörny aranyló sugárrá változva az égbe repül! Az áldozatot elfogadta istened. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 2.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! [30 pontot használtál fel, van még 164.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 134.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[73,4] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bolhakutya. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a bolhakutya fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő mutáns pók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 2 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét.

(Továbbmész...) [75,4] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [35 pontot használtál fel, van még 99.]

jlk 2611 jelszó kimondása 2611
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a massza jobb oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A massza a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Megcsipkedi a massza a bal válladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 drótszőrt. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Bár kincs nincs, de van itt egy érdekes felirat: A mély kutakban és labirintusok mélyén találhatsz zöld üveget. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 84.]

m 2 mozogsz keletre
[76,4] A bozótost dombság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy olvasztókemencét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy alpesi tehén egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy gnóm kutatóállomás (550. épület.). Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 68.]

be 550 bemész az 550. épületbe
Közelebb óvakodsz a furcsa konstrukcióhoz. Amikor a rácshoz érsz, amelyet leginkább bejáratnak lehet nézni, az nagy nyikordulással magától feltárul! A kis gnóm lelkendezve fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Há, há, szóval sikerrel jártál! [120 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] - ezzel elrakja a mérleget. - A benoplex-makvizátor stabilizálásához azonnal szükség lenne három fémrúdra, tíz sallank karomra és két vadász tatu bőrre. Minél hamarabb hozod, annál jobb!
A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Há, há, szóval sikerrel jártál! [150 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 2 vasérc.] - rögtön beilleszt mindent, ami a makvizátor stabilizálásához szükséges volt, majd hozzád fordul. - Ezúttal valóban egyszerű dolgod lesz: Az Ymberi pókkeltetőben felejtettem a xanvizátort és a prokalinos telekurbattyút. Segítségképp itt van a keltető részletes térképe.

24 9
13 14
23 17 10 8
7
22
12 3 2 1
21
4
20 18 11 5
15 16
19 6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 44. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 39, északra 3 mérföldre található.

A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 63.]

be 550 bemész az 550. épületbe
Közelebb óvakodsz a furcsa konstrukcióhoz. Amikor a rácshoz érsz, amelyet leginkább bejáratnak lehet nézni, az nagy nyikordulással magától feltárul! A kis gnóm lelkendezve fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról. Sajnálkozással fogadja, hogy még nem jártál sikerrel. - Állnak a kutatások! - sápítozik.
A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 58.]

m 1 mozogsz északkeletre
[77,3] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 50.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

bpb bef. parancs berakása:

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 50.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 47.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 17 fejleszted a 4. tulajdonságodat 17 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-12 életerő.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-11 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 275 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY)
Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony.

ERŐPAJZS II. (63. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs II. az Erőpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig néggyel jobb lesz a védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr ministránsa vagy. Ez a 104. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 16 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 29 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 Életpont: 226/174 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 12
Szerencse: 14 (18) Varázspont: 264/63 Pénz: 593 arany Kép. pont: 19
Eddig összesen 636 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 587 TP-t kaptál. Jelenleg 127 506 TP-d van. A következő szinthez még 52 494 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, kardszárnyú pocok, quwarg szabotőr.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 20
lőfegyverek: 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
77,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 5 11. taumaturgia: 1 12. zene: 3
13. szörnyismeret: 7 14. vadászat: 6 15. bányászat: 14 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
2.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. gnóm kutatóállomás (550): 44. labirintus (89,44). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 43, 44.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
11 bronzhegyű nyíl (#94) 40 * tüske (#22) 42 ubuk tüske (#131)
Pajzsok
2 * nagy vaspajzs (#161)
Sisakok
1 * bronzsisak (#88) 1 rézsisak (#72)
Kesztyűk
2 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 borostyán függő (#162) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 aranylánc (#191) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 arany karperec (#194) 3 * ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 30]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 10]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 43 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 46 csepp spiritusz (#170), fér még: 74]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 33 csepp ugh méreg (#166), fér még: 51]
2 vizestömlő (#3) [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9]
3 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 48]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
2 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 42 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 2 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75)
4 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 34 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
1 antilopbőr (#48) 21 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
3 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122) 19 drótszőr (#37)
3 fabontó (#106) 8 fekete gyöngy (#99) 2 grákóbőr (#41)
16 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 jégszív (#282)
20 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 1 lajhár csont (#236)
1 liumbe hajtás (#655) 34 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa zafír (#381)
1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 20 óndarab (#85)
3 ormánygőte csont (#21) 10 pirkit (#153) 8 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 27 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
7 smirglilevél (#29) 41 sünmedve tüske (#14) 1 szivárványszív (#1529)
4 szulfagor agyar (#677) 5 téfea-agy (#172) 1 trikornis szarv (#198)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 12 varányszem (#30)
16 varkaudar csont (#1113) 20 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 105.98 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 fémrúd (#104) 6 kaktusztüske (#114)
10 sallank karom (#128) 2 vadász tatu bőr (#15) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 5 drótszőr (#37)
1 kaja (#2) 1 óndarab (#85) 2 tüske (#22)
1 ubuk tüske (#131) 8 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78
1
2
3
4
5
(68,3) nektoraf (#355)
(69,2) rőtmanó berzerker (#369), oltár, vaskohó (#155)
(70,3) óriáspók (#303)
(71,4) süvítő rája (#113)
(72,4) sörényes ubuk (#89), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár
(73,4) bolhakutya (#17), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár
(74,4) mutáns pók (#117), Raia rúnaköve
(75,4) Sheran rúnaköve, phua-kúp (#372), 47. jellempróba, Sheran oltár, massza (#217)
(76,4) gnóm kutatóállomás (#550), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), 39. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek