103. forduló, 105. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 30. 9h:40'
EZ A 375. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
376. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [204,104] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Benedichttel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon találkozol Benedichttel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. L escargot átadott neked a 1. napon 10 TU-t.
A 2. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Elenios tanítványa. Egy arany pikkelyvértet, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Khór maszkját, egy merénylő köpenyét, egy natharion gömböt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg ősmágus trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy őrült varázsló trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az ő neve Ninell. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
L escargot, amikor összefutottatok, adott neked 50 vámpírfogat.
Dess, amikor találkoztál vele, adott neked egy aranyfaló ládikót (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+10 tvp ).
Azon töprengsz, mily kevesen is értik meg a mutánsokat. Pedig Te is mennyire igyekezel, mégis a legtöbben idegenkednek tőled. Talán a pszi miatt... Pedig most, hogy képes vagy bárki gondolatait módosítani, könnyen elérhetnél bármit, mégis valami visszatart. Igen, kell lennie más útnak is, hiszen annyian élnek e vidéken rajtad kívül. De nem, a pszi nagyon jó dolog, az lenne a legjobb, ha mindenki megismerné. S talán te át tudnád úgy alakítani az elméket, hogy más is érezze, miről van szó. Igen, most rögtön munkához kell látnod, így hát felébredsz, és útnak indulsz. Csak később jut eszedbe, mindez csupán álom volt.
Na, te is jó helyen táboroztál, a quwarg invázió közepén! Örülhetsz, hogy a quwargok csak az összes kajádat falták fel, téged nem.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+210 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+75 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+3 vérpont).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

h 1525 230 235 használod az 1525. tárgyat
Tanulni vágysz - előkapod hát a quwargok tudását rejtő őskristály piciny darabját, az őskristály-szilánkot. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy zoloboo sámán. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy káoszteknőcöt is láttál. (ld. enc.) Az őskristály-szilánk itt befejezte pályafutását, már nem tudod mire használni. [3 pontot használtál fel, van még 255.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

dd 108 728 317 eldobod a 108. tárgyat a 728. tárgyat a 317. tárgyat
Elhajítasz 3 nyílvesszőt. Elhajítasz 1 gyémánt karperecet. Elhajítasz 1 varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

dd 129 176 225 eldobod a 129. tárgyat a 176. tárgyat a 225. tárgyat
Elhajítasz 1 sallank nyilat. Elhajítasz 1 vashegyű nyilat. Elhajítasz 1 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

bb 68 10 beraksz a bankba a 68. tárgyat (10 darabot)
Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

ba 990 989 nem támadod a jó jelleműeket a semleges jelleműeket
BA 990 parancs törölve. BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
H 396 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250.]
[A parancs tárolásra került.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 248.]

ft 678 1 támadod a 678. szörnyet
FT 678 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ft 300 1 támadod a 300. szörnyet
FT 300 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ft 676 1 támadod a 676. szörnyet
FT 676 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 238.]

kf 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 238.]

ftv 50 676 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 676. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 238.]

m 6 mozogsz nyugatra
[203,104] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg parafenomén. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2184 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 5, gyógyulás: 38, összesen: +33 ÉP}

Észreveszel egy quwargok által elpusztított mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gumifát. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy tűzbokor van. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy quwarg anyakirálynő. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy quwarg őrparancsnok. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 230.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 222.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[202,105] A hegyvidéket síkság váltja fel. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy quwarg anyakirálynő. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tűzbokrot. Délkeletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Nyugatra egy friss csatamező van. Északra egy márványtorony van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csapat qwarg rohamosztagos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy quwarg anyakirálynő. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Jó lenne valami kaját keresni. Körbevizsgálódsz. Friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [201,104] Szűnni nem akar a zöld síkság. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy tűzbokor van. Északra egy Dornodon oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg anyakirálynő. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg jobb első lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. Szinte átharapja az ősquwarg a jobb lábadat. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod az ősquwarg jobb oldalát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősquwarg fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 105 életpontot sebeztél. Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) Magad mögé lököd a pitiáner tyrannoszaurusz rex trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ősquwarg trófeát. 6444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 189, gyógyulás: 102, összesen: -87 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy quwarg őrparancsnok. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Korgó gyomrod figyelmet követel. [16 pontot használtál fel, van még 206.]

ek 6 1571 t. energia kisütése: 6 1571
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 206.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(201,104) 40. jellempróba, quwarg anyakirálynő (#269), ősquwarg (#300), quwarg őrparancsnok (#677)
(202,105) quwarg anyakirálynő (#269), márványtorony (#175), Dornodon oltár, 34. jellempróba, qwarg rohamosztagos (#242)
(203,104) quwarg parafenomén (#248), mély szakadék (#154), Fairlight oltár, vaskohó (#155), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Találsz egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 146.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). Éhes vagy. [8 pontot használtál fel, van még 138.]

be 497 5 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar

Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar

Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nitmák pengével alaposan megvágod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar

Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb karját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a varkaudar behemót testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a varkaudar behemót bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 400 aranyat. [55 pontot használtál fel, van még 83.]

pki 6000 kiveszel a bankból 6000 aranyat
Kiveszel a bankból 6000 aranyat. A számládon van még 36889 arany. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

pbe 4500 4176 beraksz a bankba 4500 aranyat a 4176. kalandozónak
Ninell számlájára átutalsz 4500 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

pbe 3000 1490 beraksz a bankba 3000 aranyat az 1490. kalandozónak
Dess számlájára átutalsz 3000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

m 2 5 7 mozogsz keletre, délnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[201,104] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy márványtorony van. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy tűzbokor van. Északra egy Dornodon oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat qwarg rohamosztagos került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (11 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Több marást ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (7 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 2 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 86, gyógyulás: 115, összesen: +29 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod az ősquwarg jobb első lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősquwarg testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Iszonyatos rágószervével az ősquwarg mellkasodba harap. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Iszonyatos rágószervével az ősquwarg mellkasodba harap. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ősquwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 6507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 202, gyógyulás: 100, összesen: -102 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 35 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg jobb középső lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősquwarg bal oldalát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Borzalmas sebet ejt a jobb karodon a szörny csáprágójával. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod az ősquwarg testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Tövig nyomja csáprágóját az ősquwarg oldaladba. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 6370 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 204, gyógyulás: 111, összesen: -93 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 31 arany. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.

(Továbbmész...) [200,105] Szűnni nem akar a zöld síkság. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy gumifát. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy tűzbokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 85 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Szerencsére nem hatott rád. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és egy manifeszt.nyúlvány. 3910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 143, gyógyulás: 63, összesen: -80 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 53 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg őrparancsnok. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +81 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [199,104] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tűzbokrot. Délre nézve látsz egy gumifát. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy gumifa van. Északra egy amniosz-fa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg szellem! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg szellem bal oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg szellem bal oldalát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis quwarg ősmágus trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg szellem trófeát. 3908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 220, gyógyulás: 103, összesen: -117 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg anyakirálynő volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg őrparancsnok. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +88 életerő.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) [24 pontot használtál fel, van még 59.]

h 1755 200 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+200 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 54.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[198,105] Síkság, továbbra is csak síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg gigantikus potrohát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod az ősquwarg gigantikus potrohát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az ősquwarg testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Tövig nyomja csáprágóját az ősquwarg oldaladba. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor súrolod az ősquwarg bal középső lábát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az ősquwarg fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Tövig nyomja csáprágóját az ősquwarg oldaladba. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 261, gyógyulás: 115, összesen: -146 ÉP}

Találsz egy quwargok által elpusztított Thargodan csatamezőt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy gumifát. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg anyakirálynő. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy Quwaxotix. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +104 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +108 életerő.) Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [197,105] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy quwarg őrparancsnok ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg parafenomén nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg parafenomén nyakát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi hatás! Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2571 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 48, gyógyulás: 51, összesen: +3 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csapat qwarg rohamosztagos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [196,104] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy Quwargamanga volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított fekete lótuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy quwarg anyakirálynő. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 40 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod az ősquwarg bal vállát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Iszonyatos rágószervével az ősquwarg mellkasodba harap. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod az ősquwarg testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősquwarg gigantikus potrohát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Szinte átharapja az ősquwarg a bal lábadat. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 219, gyógyulás: 112, összesen: -107 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +97 életerő.) Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 30.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 4 vérpontot. [28 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 1, 16.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYFALÓ LÁDIKÓ (1755. TÁRGY)
Egy élelmes bérvarázsló az aranytermő ládikó mintájára megalkotta ezt a varázstárgyat. A működése egyszerű és majdhogynem fordított a termő ládikáéval. Ha éppen varázserőre lenne szükséged, csak tegyél aranyat a ládikóba, és az azonnal elteleportálódik a ládát üzemeltető varázslóhoz. A varázsló az arany fejében megosztja veled mágikus erejét, mégpedig a fizettségnek megfelelő mértékben. Minden aranyért egy VP-t kapsz így, bár ügyelj arra, hogy maximális varázspotenciálodat, vagyis max vp-id számát így sem tudod túllépni. Ha esetleg több aranyat raknál ennél a ládikóba, a varázsló akkor is elküldi a vp-ket, de azok kárba vesznek. A ládikó használata: H 1755 <arany>

ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY)
A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi.

KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY)
AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára.

QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY)
Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Tharr felszentelt papja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 104. fordulód.

Erő: 23 (33) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (32) Védekezés: 79 Menekülés: 15 % Életkor: 3/33 év
Egészség: 19 (27) Életpont: 367/211 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (48) Varázspont: 650/171 Pénz: 939 arany Kép. pont: 12
Vérpont: 23/14 Pszi pont: 169/150 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 611 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37838 TP-t kaptál. Jelenleg 550055 TP-d van. A következő szinthez még 49945 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, quwarg tűzköpő, quwarg szellem. Jóllakottság: 30%. A 104. fordulódban 36889 arany került a bankszámládra. 36889 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 3/0 szúrófegyverek: 1/35
vágófegyverek: 26/24 (+25%) ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: 23/59 (+11%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/22 (+176%) 2. nyomkövetés: 29/51 (+38%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 4/74 5. csapdakészítés: 13/62 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/52
7. gyógyítás: 1/71 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 5/8
10. szörnyidomítás: 5/34 11. teológia: 35/43 (+34%) 12. taumaturgia: 30/84 (+25%)
13. versengés: 2/15 14. harcművészetek: 3/85 15. szörnyismeret: 15/80
16. pszi: 20/23 (+9%) 17. zárnyitás: 1/9 18. vadászat: 3/46
19. bányászat: 4/26 20. testépítés: 1/76 21. úszás: 2/52
22. főzés: 10/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160) villámcsapás (#50) >> ősquwarg (#300)
villámcsapás (#50) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361)
hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve)
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 41, pontszámod: 510.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 56 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati er‹sítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1391 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1399 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 1 gyémánt karperec (#728)
6 gyógykenőcs (#313) 8 kaja (#2) 3 nyílvessző (#108)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 őskristály-szilánk (#1525) 1 sallank karom (#128)
1 sallank nyíl (#129) 1 vámpírfog (#1221) 2 varázskő (#305)
1 varkaudar csizma (#317) 7 vas dobónyíl (#189) 1 vashegyű nyíl (#176)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 gyöngymangó (#135) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(196,104) Quwargamanga (#963), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din rúnaköve, quwarg anyakirálynő (#269), ősquwarg (#300)
(197,105) quwarg őrparancsnok (#677), szopógödör (#177), quwarg parafenomén (#248), qwarg rohamosztagos (#242)
(198,105) ősquwarg (#300), Thargodan csatamező (#432), 47. jellempróba, Sheran oltár, quwarg anyakirálynő (#269), Quwaxotix (#961)
(199,104) Fairlight rúnaköve, 27. jellempróba, Sheran oltár, quwarg szellem (#676), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677)
(200,105) 41. jellempróba, quwarg ősmágus (#302), quwarg őrparancsnok (#677)
(201,104) 40. jellempróba, quwarg anyakirálynő (#269), ősquwarg (#300), quwarg őrparancsnok (#677), qwarg rohamosztagos (#242)

Üzenet küldése a karakternek