103. forduló, 105. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. márc. 8. 9h:10'
EZ A 104. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
105. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat legkorábban a 105. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,36] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Risara. Sheran ministránsa. Egy aranyláncot, egy bronzpáncélt, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy dombi yeti trófea és egy bandita trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Risara, amikor összefutottatok, adott neked 25 kaját. Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.)

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]

id 88 30 idomítod a 88. szörnyet 30 pontért
Hozzálátsz a kaffogó hebrencs neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Ezentúl a szörny táborozás közben automatikusan őrizni fogja a holmidat, (mindenféle külön parancs kiadása nélkül) ezzel csökkentve az esetleges tolvajok esélyeit. 50 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 244.]

be 27 bemész a 27. titkos labirintusba
Balsejtelmek kezdenek gyötörni, ahogy a jelszó kimondása után félrecsusszan a fedőlap. Most már mindegy, innét már nem lehet meghátrálni! Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. A lépcsőn lemászva, egy feliratot pillantasz meg a falon. "Ez a halálfutam folyosó, Thrikész, a csapdamester egyik legkiválóbb alkotása. Eddig mindenki elvérzett, legkésőbb a 22. pontnál. Te sem leszel kivétel. [Egyébként a játékvezetőnek is ez a véleménye, úgyhogy jobb, ha most visszafordulsz.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

lm 22 1 mozogsz 22 1
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [2. PONT] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész a halálfutam folyosón. [3. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [4. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontváz fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Eléred a 7. pontot. [7. PONT]
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT] Hamarosan egy mérges pókot pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges pók jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [13. PONT]
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy púpos burástya az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya bal karját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [15. PONT]
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [16. PONT] Hirtelen egy százfogút veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Eléred a 17. pontot. [17. PONT] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [18. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [19. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadtroll. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A folyosók szövevényének legmélyén vagy, közel Thirkész kreációjának szívéhez. [21. PONT] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elérted a folyosó végét! Már csak karnyújtás választ el a győzelemtől! [22. PONT] Hirtelen egy szintszívót veszel észre magad előtt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [19. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [18. PONT]
Eléred a 17. pontot. [17. PONT]
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [16. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [15. PONT]
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [13. PONT]
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT]
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT]
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT]
Eléred a 7. pontot. [7. PONT]
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT]
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [4. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [3. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [234 pontot használtál fel, van még 5.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal 5 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 127 50 gyakorolsz a 127. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a kaffogó hebrencs. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 245 pontot. A következő körben tehát 245 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. Ez a 104. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 21 Támadás: 14 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 21 Menekülés: 35 % Életkor: 55/55 év
Egészség: 20 Életpont: 215/215 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 67/54 Pénz: 225 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 664 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 601 TP-t kaptál. Jelenleg 94 491 TP-d van. A következő szinthez még 25 509 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, karmos tankány, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 11
ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 14

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,36 mezőn táborozol, a 27. labirintusban, 1. szinten, 3. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 16 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 4 11. zene: 5 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 3 14. vadászat: 3 15. bányászat: 17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 12 darabot, csak egyszer)
elfogod drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), északi aurachot (#350) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 85.93 kg Megterheltség: 148%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 gyenge méreg (#26)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47
35
36
37
(46,36) a 27. labirintus bejárata, csontváz (#48), mérges pók (#20), púpos burástya (#92), százfogú (#53), vadtroll (#70)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Tamás, szeretnénk sok boldogságot kívánni névnapod alkalmából. További kellemes kalandozást a TF-en! <<A TF Stábja>>

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bátor felfedezők ryuku remetelakra bukkantak a nyugati szigeteken.

Üzenet küldése a karakternek