102. forduló, 104. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 25. 9h:26'
EZ A 399. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
400. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 8. pontnál.
Thoron - Laure átadott neked a 1. napon 6 TU-t.
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agykorbács. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 249.]

tv 372 támadó/véd. varázslat a 372. varázslatot
372. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

kt 111 94 elkészíted a 111. tárgyat (94 darabot)
Sajnos nincs nálad magszim bél, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy hosszú íjat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 249.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

lm 49 49 49 mozogsz 49 49 49
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [12. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [21. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [26. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.]
Mész tovább, előre. Újabb kanyar! [32. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [33. PONT.]
Bekukkantasz a kis terembe. [34. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [35. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megint csak kanyarodik. [36. PONT.]
Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [37. PONT.]
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.]
Mész tovább, előre. [44. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [46. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [47. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [48. PONT.]
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [49. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy rücskös gigaféreg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. [+6% tau] Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a rücskös gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 48. pontnál vagy. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [49. PONT.] egy rücskös gigaférget veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a rücskös gigaféreg bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 48. pontnál vagy.
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [49. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy rücskös gigaféreg! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 48. pontnál vagy.
[110 pontot használtál fel, van még 139.]

lm 50 50 50 mozogsz 50 50 50
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [49. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy rücskös gigaféreg. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 0 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rücskös gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-1 minden tulajdonságodra kör végéig.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 48. pontnál vagy.
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [49. PONT.] egy rücskös gigaférget pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+8.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 48. pontnál vagy. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [49. PONT.] egy rücskös gigaférget pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rücskös gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 48. pontnál vagy.
[21 pontot használtál fel, van még 118.]

lm 1 mozogsz 1
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [47. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [46. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [44. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út ismét kanyarodik. [38. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [37. PONT.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [36. PONT.]
Folytatod az utat. Az út ismét kanyarodik. [35. PONT.]
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [34. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [33. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [32. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérted a következő kanyart. [31. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [26. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [112 pontot használtál fel, van még 6.]

m 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 3.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 17, 26.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 244 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.]

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 103. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 26 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 16 Életpont: 217/122 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 216/10 Pénz: 3799 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 11/5 Pszi pont: 57/27
Eddig összesen 351 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 84597 TP-d van. A következő szinthez még 35403 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szabotőr, ork bérgyilász, ryuku légiós. A 78. fordulódban 3051 arany került a bankszámládra. 3142 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 17/91 vágófegyverek: 7/52
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 18/99 dobófegyverek: 1/0

Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 63 időszaki: 63

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/59 2. nyomkövetés: 17/42 3. lopás: 2/47
4. mászás: 3/43 5. csapdakészítés: 7/22 (+7%) 6. csapdaészlelés: 2/69 (+5%)
7. gyógyítás: 27/2 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 6/26
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 2/56 12. taumaturgia: 17/20 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/9 14. versengés: 1/63 15. zene: 1/20
16. szörnyismeret: 4/44 17. pszi: 10/0 (+3%) 18. zárnyitás: 2/10
19. vadászat: 14/36 20. bányászat: 10/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), quwarg felderítő (#299)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 491 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 3 kaja (#2) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,66) a 170. labirintus bejárata, rücskös gigaféreg (#7039)

Üzenet küldése a karakternek