102. forduló, 104. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 4. 15h:03'
EZ A 495. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
496. játékheted kezdete: nov. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,3] koordinátán.
Astrid átadott neked a 3. napon 8 TU-t.
A táborozás 3. napján találkozol Vörös Gondróval. Fairlight eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy nómenklatúra trófea és egy troll ritualista trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy méregfogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Teherhordója is van: egy hegyi rák! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy piromenyét nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 235.]

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 230.]

tv 29 30 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 30. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

vi 0 5 viselkedésed: 5
Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 195.]

v 23 elmormolod a 23. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

fog 115 219 elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[70,2] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,1] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Elszántan a másikra támadsz. Bronzkarddal néhányszor súrolod a manaelementál bal oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Bronzkarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 4 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,0] A terep továbbra is ritka erdő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Darlan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy pókvadász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász jobb hátsó lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy khór darázs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 4 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe kaptad a khór darázs jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a khór darázs fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a khór darázs bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a khór darázs fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a khór darázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran hűséges követője. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy kvazár kesztyűt, egy láncinget, egy vas fejpántot, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy rájanyék trófea és egy kaffogó hebrencs trófea díszíti. Jobb kezében egy harci kalapácsot, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány!
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Plizzenhop. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 160.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[71,-1] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmazsin huhogó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 10 életpontot vesztettél. Bronzkarddal megcsapod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Professzorral. Fairlight tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy Yurk, a profi trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy sörényes ubuk. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [71,-2] A terep továbbra is ritka erdő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a trikornis farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a trikornis testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a trikornis. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis jobb vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. (ld. enc.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Bronzkarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Egyszercsak kiérsz egy parányi erdei tisztásra. A virágok itt különösen színesek és illatosak. A tisztás közepén egy piros cseréptetős fehér márványlapokkal borított torony magasodik. A kéményből vidám füstcsík kunkorodik fölfelé. Az ajtó, bár nincs nyitva, vidám bohócot formázó kopogtatójával hívogatóan int feléd. (549. épület.)
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [20 pontot használtál fel, van még 140.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. A következő pillanatban valami hatalmas erő felragad, és hátrarepít. - Gonosz, gonosz! - sipítja a kopogtató. - Javulj meg, és akkor beszélhetünk! - szól ki egy csengő, tiszta női hang. (Úgy tűnik, ellenfeled átlát a jellemrejtésen.) Dühtől fortyogva, körüljárod a tornyot, hogy vajon hogyan hatolhatnál be, de mindenhonnan érzed a láthatatlan mágikus erőt, mely távol tud tartani minden illetéktelen behatolót. Ide ugyan nem jutsz be! [5 pontot használtál fel, van még 135.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[70,-2] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pókvadász. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pókvadász bal középső lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pókvadász fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, zöld szemű, körszakállas alakváltó férfival. Raia ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy szürke rinocérosz trófea, egy fémbontó szójer trófea és egy bibircsók-óriás trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Harbringer. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [69,-2] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Látsz egy rát-fát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [68,-1] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Látsz egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... A harmadik próbatétel a zsonglőrködés. Kezedbe veszed az apró labdákat, majd ügyesen a magasba dobálod őket. Megizzadsz, mire a homokóra az idő leteltét jelzi, de sikerült! A következő próba rendkívül ötletes. Feldobott a tenyeredbe nyomott követ, majd nekiesel az odakészített söröskorsónak. Nagyokat kortyolva nyeled az édes tartalmát, míg a kő nagyot nem koppan a földön. Sajnos a korsó ekkor még félig van, ezek szerint vesztettél. 195 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 80.]

f 80 kísérletezel a 80. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 70.]

m 6 mozogsz nyugatra
[67,-1] Továbbra is síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 60.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

[30 pontot használtál fel, van még 30.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 30.]

h 234 20 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [20 pontot használtál fel, van még 10.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[10 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 244 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY)
A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod).

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 103. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 13 Merészség: 6/4 Magasság: 157 cm
IQ: 20 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 159/159 év
Egészség: 16 Életpont: 204/172 Jellem: gonosz (51) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 82/23 Pénz: 456 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 18/13
Eddig összesen 569 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 560 TP-t kaptál. Jelenleg 44 643 TP-d van. A következő szinthez még 3 357 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, dombi yeti, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 18/14 (+3%) vágófegyverek: 14/3 (+15%)
ütőfegyverek: 11/23 (+12%) lőfegyverek: 16/22 (+4%) dobófegyverek: 8/8

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzkard (#2083)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); rézgolyó (#343) (7 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
67,57 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/30 2. nyomkövetés: 28/7 (+66%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 6/48 5. csapdakészítés: 12/16 (+12%) 6. csapdaészlelés: 2/41
7. gyógyítás: 12/17 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 3/42
10. szörnyidomítás: 3/53 11. teológia: 8/65 (+6%) 12. taumaturgia: 2/26 (+16%)
13. versengés: 1/89 (+9%) 14. zene: 1/42 (+22%) 15. szörnyismeret: 8/37 (+20%)
16. zárnyitás: 2/99 17. vadászat: 13/80 (+44%) 18. bányászat: 10/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 16 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 784 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 44.36 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 kaktusztüske (#114)
1 rézgolyó (#343) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsszárny (#652) 1 huhogó bibe (#332) 6 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

66 67 68 69 70 71 72
-3
-2
-1
0
1
2
3
4
(67,-1) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Fairlight oltár
(68,-1) Raia oltár
(69,-2) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 42. jellempróba, Tharr oltár
(70,-2) pókvadász (#59), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Harbringer (4545. kalandozó)
(70,0) egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), pókvadászok (#59), khór darázs (#348), Plizzenhop (1692. kalandozó)
(70,1) manaelementál (#290), kardfogú fülemüle (#146)
(70,2) alpesi tehén (#91), Raia oltár
(71,-2) trikornis (#104), cseréptetős torony (#549), barátság szent tüze (#484), manaelementál (#290)
(71,-1) karmazsin huhogó (#185), Professzor (5148. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek