102. forduló, 104. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 5. 15h:21'
EZ A 206. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
207. játékheted kezdete: jún. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Egy tintacsigán sebesen lovagló futárt pillantasz meg a távolban. Amikor közelebb ér, látod, hogy a Királyi Futárszolgálat egyenruháját viseli. Megállítja a hátasát előtted, majd egy pillanatig úgy tűnik, mintha a tintacsiga le akarna köpni téged. Láthatóan feltüzelte a száguldás. A lovasa is érzi a tintaveszélyt, gyorsan megnyugtatja hátasát, majd hozzád fordul:
- Üdvözlet! Szeretett királyunk, VI. Borax üzenetét hozom minden nevesebb kalandozónak!
- Az igen! Ezek szerint már neves vagyok - gondolod magadban.
- Aggasztó híreket kaptunk a királyság minden szegletéből. Megvadult szörnyek támadják meg a falvakat, uradalmakat. Sőt a városokat is veszélyeztetik! Katonáink hősies erőfeszítése elűzte ugyan őket, de nem lehet véletlen az, hogy olyan lények özönlik el a lakott vidékeket, akik eddig csak az elhagyatott, be nem népesített régiókban éltek. Elképzelhetőnek tartjuk, hogy valami hatalomra vágyó nemes, őrült varázsló, vagy más személy állhat a támadások mögött. Királyunk ezért arra kér minden szörnyvadász kalandozót, hogy járjanak utána ennek. Derítsék ki a szörnyek támadásának okait!
Mire átgondolnád, és elmondanád neki az aggályaidat a dologgal kapcsolatban, az megfordítja a hátasát.
- Bocsáss meg, de sietős a dolgom, sok kalandozót kell még felkeresnem. Kérlek, ne habozz, és tégy meg mindent annak érdekében, hogy megfékezzük a megvadult szörnyeket, és kiderítsük ki vagy mi áll az események hátterében! - azzal vágtába ugratja a tintacsigát, és nemsokára már csak egy alig kivehető pont a távolban. (ld. enc.)
341 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,83] koordinátán.
A táborozás 9. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű gnóm nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios híve. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy obszidián karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy orgyilkos trófea és egy vadtroll trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Odébbállsz.
A 12. napon összeakadsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy ezüst éjmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy mind. kristályát, egy monstrum vállvédőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy Krogan buzogányát, bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Továbbmész.
A 12. napon összefutsz Morganával. Elenios híve. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy obszidián karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy orgyilkos trófea és egy emberevő trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: undorító fehér! Egy jó! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Továbbmész.
A 64. napon összeakadsz egy göndör aranyhajú, zöld szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Kíséretébe tartozik egy Quwaxotix nekromanta. Tharr tanítványa. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy ezüst éjmedált, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szerencsetalizmánt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwargamanga trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Továbbmész. A játékvezető átadott Neked 1 ezüst morfmedált.
A 188. napon találkozol egy hosszú ősz hajú, szürke szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Fekete a bőre. Sheran elsőáldozója. Egy arany karperecet, egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy szürke bőrkesztyűt, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy pattanóböde trófea, egy Yurk, a profi trófea és egy arató csattanat trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
A 263. napon találkozol egy kontyos aranyhajú, kék szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Dornodon követője. Egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát és egy mászókarmot visel. Ruházatát egy tesh alligátor trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy vérszomjas csüldő trófea színesíti. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Dreamblade. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 268. napon találkozol egy szőke, copfos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Tharr híve. Egy bőrpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot és egy rézsisakot visel. Fegyverzetét egy dombi yeti trófea, egy ragyás burástya trófea és egy rőtmanó berzerker trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
A 270. napon összefutsz egy szőke hajú, barna szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight elsőáldozója. Egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rőtmanó kacagányt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy dombi yeti trófea, egy pattanóböde trófea és egy ragyás burástya trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
A 273. napon összefutsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű gnóm férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Sheran híve. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy rőtmanó berzerker trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány!
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz.
A 276. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű árnymanó nővel. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy alpesi tehén trófea és egy mosolygó rettenet trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Átlagos esetben csak azért keresnélek fel, mert ismét eljött az Olimpia ideje, most azonban nem egy átlagos esetről van szó. Idén van a 27. évfordulója annak, hogy túléltük a Világégést! Ez alkalomból a játékok mellett órási fesztivált rendezünk Alanorban, amire mindenkit szeretettel várunk! Mindenképpen számítunk a jelenlétedre, kérjük, jelezd szándékodat a szokásos módon! Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2020. június 16., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat e-mailben fogjuk kiküldeni, postai úton nem kérhető a forduló. Kérjük, nagyon figyelj erre a nevezésnél! Ha valaki szeretné nyomtatva is, az az augusztusi Beholder találkozóra kérheti majd.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Astro. Kétharmados többséggel lett megválasztva. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+57 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

* 3. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

d 2 50 eldobod a 2. tárgyat (50 darabot)
Elhajítasz 50 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

beaj 4041 beajánlod a K.T.-be a 4041. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Geronimo a mágus felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[94,83] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a vadtroll testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a vadtroll testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-4 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [95,82] A hegyvidéket síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Kharón Nan Akherón hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a karmos tankány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal eltalálod a karmos tankány bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [96,81] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy erszényes elkarog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Kőkalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 22, gyógyulás: 19, összesen: -3 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 204.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[97,80] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Csupa erő, csupa izom, minden nap csak tejet iszom. Tej=élet, erő, egészség! - DM " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek délre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A főúttól jobbra egy fenyegetően sötét, gonosz lényeket ábrázoló szobrokkal dekorált épületet látsz. Egy kastély és egy templom keresztezésére emlékeztet leginkább - aha, egy kastplom! A függönyök mind be vannak húzva annak ellenére, hogy fényes nappal van. A falhoz közel rossz szag terjeng. A főkapu fölött egy rézlemezt látsz, rajta a felirattal: "NODONROD BARÁTI KÖR, A SZEGÉNYEK TÁMOGATÁSA". (570. épület.)
[12 pontot használtál fel, van még 192.]

be 570 bemész az 570. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Lépj beljebb, kedves látogató! - majd beljebb vezet. Ódon bútorok sejlenek fel a homályban, a földön vastag porréteg. A szobán egy macska méretű patkány szalad végig. Megborzongasz. Beléptek egy még sötétebb és homályos szobába. Egy asztalt látsz, túlsó végén egy meghatározhatatlan alakú és külsejű valami ül. Ahogy ránézel, feléd int valamivel, ami akár a keze is lenne. - Foglalj helyet! - hangja mély, parancsoló, emberinek tűnik. Lehuppansz az asztal innenső végénél álló székre. Ahogy beszélgetni kezdtek, kiderül, hogy a ház ura szívesen alkalmazna segítőket, akik leveszik a teher egy részét a Szegényeket Segítő Nodonrod Baráti Kör válláról, persze megfelelő juttatás ellenében. Készségesen ajánlkozol. Az éhezők számára gyűjtünk ruhát, télire. Ehhez nagy szükség lenne néhány vadász tatu bőrre! (Szám szerint nyolc darabra.) Innen északra van egy vad tatu fészek, ott be tudod gyűjteni a szükséges mennyiséget. Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[99,80] Még mindig a városban vagy. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. (ld. enc.) Látsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy sötét gnóm. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét gnóm testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> "
Összefutsz egy szőke, copfos hajú, zöld szemű gnóm nővel. Sheran tanítványa. A villámfókuszálók rendjének tehetséges tanítvány rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst morfmedált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy mind. tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy umbatari karkötőt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy quwarg nagymester trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy vadász quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy ragyás burástya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány!
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

(Továbbmész...) [100,80] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Találkozol egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult.
Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Odébbállsz.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Veres Tramman. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea ékesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy zombi cipeli. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Alaran. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [12 pontot használtál fel, van még 175.]

ve 15 8 megveszed a 15. tárgyat 8
Vásároltál 8 vadász tatu bőrt. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

m 1 mozogsz északkeletre
[101,79] Síkság, továbbra is csak síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight templomot. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [21 pontot használtál fel, van még 154.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 144.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 85 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 134.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 124.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 114.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 104.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 94.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 84.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 74.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 64.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 51.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Ez a 206. játékheted és a 103. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 3. BP: h 1576 10 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [10 pontot használtál fel, van még 41.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 11 fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.)

[11 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 244 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYVADÁSZAT
A szörnyvadászat (VD) parancsot a hozzá kapcsolódó esemény alatt használhatod. Amikor az esemény nem aktív, akkor a VD parancsnak nincs hatása. A VD (csaták száma) parancsot egy fordulóban háromszor használhatod, de nem adhatod ki olyan tereptípuson, amilyenen az előző két alkalommal használtad (kivéve a létsíkokon). A parancs hatására levadászol az adott mezőn annyi szörnyet, amennyi a parancs első paraméterében megadsz, de min. kettőt, maximum 10-et. Olyan szörnyekkel csatázol így, amikkel az adott területen az adott tereptípuson normális mozgás hatására is találkoznál. A szörnyek nem dobnak kincset vagy komponenst, amit normál esetben dobnának, de beleszámolódnak minden esetleges isteni küldetésbe. Neves szörnnyel nem találkozhatsz így. A csaták között gyógyíthatsz magadon, és minden második legyőzött szörny után találsz kincset a Szörnyvadászat esemény kincslistájából. Ha megölted az összes szörnyet, azaz annyit, amennyit paraméterként megadtál, akkor a következő VD parancsra jövő szörnyek 5%-kal erősebbek lesznek. Ha nem sikerül egy VD parancsnál minden szörnyet legyőznöd, akkor a következő VD parancsra 5%-kal gyengébb szörnyek jönnek majd. (A szörnyek nem csökkenhetnek az alaperősségük alá, azaz az erősítés % nem lehet negatív érték.) A parancs kiadásának TVP költsége területfüggő: nyugaton 5 TVP, keleten 7 TVP, Sötét Földén és az ősi birodalmakban 9 TVP, a Ryuku szigeteken 11 TVP, a Kiégett Földeken 13 TVP, míg a létsíkokon 15 TVP. A Szörnyvadászat eseményben - hasonlóan a korábbi eseményekhez - van egy számláló, ha ezt a számlálót eléri a karakter az eseményben megölt szörnyek számával, akkor a VD parancs hatására nem jön újabb szörny. (Az VD parancsot csak azok kapják meg, akik elérték a 20. fordulójukat.)

KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

GYŰRŰVISELÉS (575. TUDATI KÉPESSÉG)
Mágikus tárgyakból csak korlátozott mennyiséget tudsz viselni. Nem azért van korlátja a kezedre húzható mágikus gyűrűknek, mert nincs több ujjad, amire felhúzhatnád, hanem azért, mert a mágiájuk interferál egymással. Egy bizonyos számú gyűrű után ez az interferencia elnyomja a többi gyűrű mágikus képességeit. A tudati energiák felhasználásnak lehetősége azonban szinte végtelen. Most is találtál módot arra, hogy csökkentsd a gyűrűid mágikus interferenciáját, így eggyel több mágikus gyűrűt viselhetsz.

MÉRGEZETT FEGYVER (119. TUDATI KÉPESSÉG)
Mindig is csodálattal vegyes bosszankodással szemlélted a Rád támadó mérgező lények harci hatékonyságát és pusztító erejét. A Közös Tudat mentális egysége biztosította, hogy a legkisebb információ is gyorsan eljusson mindenkihez; ezért a Közös Tudat egy idő múlva képessé vált az egyéni megfigyelések és tapasztalatok összegzése után kifejleszteni egy olyan módszert, amellyel Te is bemérgezheted a fegyveredet. Ezzel a különleges technikával harc előtt egy csepp ugh-mérget rákensz a jobbkezes fegyveredre, ezáltal a harc időtartamára a fegyver sebzése megnő néggyel (az öklödet nem mérgezheted be, ezért harcművészettel nem működik együtt!). Mivel nem szükséges minden szembejövő ellen ekkora ütőerő, ezért beállíthatod, hogy hányadik szintű ellenfelek ellen használsz mérgezett fegyvert. Ehhez az EK 119 <szint> parancsot kell kiadnod, a megadottnál alacsonyabb szintű lények ellen nem fogsz mérget használni. Figyelem: kalandozók ellen mindig be fogod mérgezni a fegyveredet, ha van érvényes EK 119 parancsod, függetlenül szintjüktől. A kikapcsolásához az EK 119 parancsot add ki.

KLAUSZTROPOLÁRIS VARÁZSENERGIA (191. TUDATI KÉPESSÉG)
Az Arany Magisztrátus tagjai Fairlight leghűségesebb hívei. Istenük igéinek terjesztéséhez az egyik fontos elem a mágia. Ezért, a Hit és a Tudat erősítése érdekében a tagok ezentúl - a tudati fejlesztés arányában - bónusz varázspont-regenerációt kapnak.
A tagok minden forduló elején annyiszor +5% VP-t regenerálnak amennyi TU-t már belefejlesztettek az aktuálisan fejlődő KT-képességbe. A bónusz felső határa +100%. A képesség a nekrofun-effektussal és más VP-manipuláló hatással egyaránt összeadódik, de ezek a hatások már nem duplázzák tovább ezt a regenerálódást. A klausztropoláris varázsenergiának csak egyetlen hátránya van: kör elején csak feleannyi életpontot regenerálsz, mint a képesség ismerete előtt.

EZÜST MORFMEDÁL (2500. TÁRGY)
Az ezüst morfmedált azok kapták jutalmul, akik a sokat tettek a morfok Végzet vermébe történő visszazárása érdekében. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+3 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-3 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak.

RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

VLAGYIMIR SZOBRA (433. TÁRGY)
Ez egy gigantikus, majd négy méter magas emlékmű, amelyet a Zan Rendjének tagjai emelték tiszteletük jeléül mesterük számára. (A szobrot persze bárki építheti, nemcsak a KT tagja.) A hatalmas alak a legendás kalandozó élethű szobra, fekete gránitkőből kifaragva. A munka részben a kő összegyűjtéséből, részben - a megfelelő talentummal megáldott vezető útmutatásai alapján végzett - faragásból áll. A szobor teljes felépítése összesen 4000 TVP-t igényel, és minden, építkezésre költött 20 TVP-nek van jelentősége (tehát 19 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad). Ha a szobor teljesen elkészül, a Zan Rendjének tagjai dupla mennyiségű varázspontot regenerálnak, ha a szobor tövében táboroznak.

SÖTÉT GNÓM (132. ELLENFÉL)
Nem sok szó esik a gnómok titkolt rokonságáról, a fekete bárányokról, a sötét gnómokról. Ezek a fekete bőrű, piros szemű, nappal árnyékokban meghúzódó apró teremtmények különösen gonosz lények. Bár fizikailag nem erősek, sötét praktikáikkal gyakran sarokba szorítják a náluk jóval erősebb ellenfelet. Gyakran találkozhatsz velük a városokban, az elhagyatottabb helyeken, vagy sötét, földalatti fészkeik mélyén. Ha legyőzöl egyet, van rá esély, hogy találsz nála a varázskomponenseinek tartósításához féltve őrizgetett spirituszból néhány cseppet.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 103. fordulód.

Erő: 24 (32) Szint: 20 Merészség: 5/6 Magasság: 255 cm
IQ: 29 Támadás: 23 Agresszió: 5 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 18 (24) Védekezés: 17 Menekülés: 40 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 18 Életpont: 525/525 Jellem: gonosz (110) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 171/132 Pénz: 240 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/8 Pszi pont: 126/149
Eddig összesen 1178 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 153 TP-t kaptál. Jelenleg 489 829 TP-d van. A következő szinthez még 110 171 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, mágiamorfáló, Lord Kovács József.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 13/84 (+12%) ütőfegyverek: 27/41
lőfegyverek: 24/35 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) max. 1 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
101,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/99 2. nyomkövetés: 16/8 (+26%) 3. mászás: 2/73
4. csapdakészítés: 10/0 (+9%) 5. csapdaészlelés: 2/68 6. gyógyítás: 34/25
7. titkosírás: 5/23 8. felderítés: 5/24 9. teológia: 12/78 (+11%)
10. taumaturgia: 8/82 (+9%) 11. versengés: 1/79 12. zene: 3/45 (+12%)
13. szörnyismeret: 3/15 14. pszi: *19/100 15. zárnyitás: 1/28
16. vadászat: 7/16 (+12%) 17. bányászat: 10/89 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Nehéz Norbi (#7119) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (996,16) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 106, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11140.
A morf invázióban megölt morfok száma: 423, az összesen kapott pontszám: 45870.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9032 TU szükséges.)

Összsúly: 131.77 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 arany (#50) 50 kaja (#2) 3 kerek kő (#19)
1 madártoll (#112) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 2 óndarab (#85) 3 spiritusz (#170)
1 tankány karom (#237) 8 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102
78
79
80
81
82
83
84
(94,83) vadtrollok (#70), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(95,82) Raia rúnaköve, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), karmos tankány (#137)
(96,81) erszényes elkarog (#354)
(97,80) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku gárdista (#360)
(98,79) sötét kastplom (#570), orgyilkos (#131)
(99,80) szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), varkaudar fellegvár (#1821), sörsátor (#486), sötét gnóm (#132), egy gnóm nő
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), egy árnymanó férfi, Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), 48. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Nyugaton akkor is lehet kapni isteni küldetés varázslatot az agyfröccsentők öléséért, ha még nem tart a 75. küldetésnél, de már az 1000. fordulója felett jár.
* - Bekerült a játékba egy új tárgy, ami 50 százalékkal megnöveli annak az esélyét, hogy imádkozásra agyfröccsentő jöjjön. A tárgyat bónuszból lehet megvenni, hamarosan.
* - Az FPH parancs ezentúl felülírja az ugyanarra a szörnyre korábban kiadott FPH parancsot.
* - A Ryuku szigeteken jokonbia ágat lehet tengerről is használni.
* - A karakterlapon megjelenik, hogy mely másznivalókban kapcsolta ki a karakter a plusz szörnyet.
* - A Feltételes Mászásnak meg lehet adni egy 2. paramétert, egy másznivalót. Az ennél gyengébb másznivalókba nem mászik be a karakter az FM hatására.
* - Változott a Fairlight bank által adott kamat. A különböző sávokért járó kamat jelentősen csökkent:
Az első 1000 aranyra 1 százalék
A következő 4000 aranyra 0.5 százalék
5000-50000 aranyig 0.2 százalék
50000-2millió aranyig 0.1 százalék
2millió-20milló aranyig 0.01 százalék
20millió fölötti részre 0.002 százalék.
Ezzel egyidejűleg mindenki számláján jóváírtuk az eddigi kamatokat.
* - Ezentúl az NJK-któl ében manakőből, mágusok italából, kreiton agyból és esszenciakristályból csak egyet lehet lopni.
* - Javítottunk egy hibát, amivel meg lehetett lopni egy fordulóban többször is ugyanazt az NJK-t.
* - Növeltük a létsíkokon szerezhető arany mennyiségét azzal, hogy a mászóhelyek és csatamezők végén a karakter új, boltban eladható, értékes tárgyat. Erre 25 százalék esély van minden fordulóban az első ilyen helyen, ha nem talált, akkor 25 százalékkal nő az esély az adott fordulóra. Ha talált, újra 25 százalék az esély rá.
* - Saját magának nem tud egy karakter TU-t és MXTU-t átadni.
* - Javítottunk egy, a síkok gyémántjával kapcsolatos hibát. Ezentúl, ha a síkokon kívülről teleportál valaki egy síkos kutatni-, vagy másznivalóba, akkor is talál gyémántot. Illetve ha a síkokról teleportál egy nem síkos helyre, akkor nem talál.
* - Ezentúl a csatornától keletre a belföldi "tenger mezőkön" (ideértve a tengerszemeket és a Kiégett Földek tavait ) nem lehet úszni, így nem sül ki a FUSZ parancs sem.
* - Egy-két NJK kapott árnyékvesszőt, több NJK kapott vortexvesszőt.
* - Az árnyékvessző és a vortexvessző már eddig is átadható volt, most lopható is lett.
* - A töltetes, körönként csökkenő tárgyak (árny és hártya) levehetőek lettek. Ha azonban levesz valaki egyet, ami már KF-elve volt, akkor az megsemmisül, a maradék töltetei elvesznek.
* - Új tárgy került a játékba, a kortexvédő (2490), amely a síkokon részlegesen véd a szörnyek VP-szívó képességétől. Előállítása a H 2069 2490 (mennyiség) paranccsal történik.
* - Bekerült a játékba az Élet földje.
* - A kihívás tornyában eddig a szakértelmek alapértékét nézték. Ezt megváltoztattuk, mostantól a módosított értéket figyelik, amibe beleszámít pl. az Aritma ostora (1605), vagy a lefőzött ételek.
* - Az áldomáshoz hasonlóan a varázslat fejlettebb verziói is kaptak számlálót a karakterlapra.
* - Javítottunk egy hibát, hogy amikor 0 VP-vel táborozott egy karakter, a kör eleji dolgok nem íródtak ki (pl. a teremtés zsákja és hasonló dolgok). Ekkor is lefutottak, de a z automatikus manapajzsnak köszönhetően a kiírásuk elmaradt.
* -- Javítottuk az őskreáció manaköltségét, amikor valaki a max. megengedett 999-nél többet akart kreálni, akkor mindre levonta a program a vp költséget.
* - A KT-vezető ezentúl nem tud megadni EK 500 paranccsal olyan képességet fejlesztésre, ami már megvan a KT-nak.
* - Mostantól az FVE parancs is törli a HU-t tárgyról a VE parancshoz hasonlóan.
* - Ezentúl ugyanazt a mínoszkúpot egy körben csak egyszer kutatja ki a karakter.
* - Az olimpiai részvételért kapott TU-t akkor is magkapja a karakter, ha a max. főlé vinné a TU-ját.
* - A próbaelemzés varázslat (485) a csapdáknál ezentúl azt az értéket írja ki, ami a labirintusban be van állítva a csapdához, nem pedig az óvatossággal és bónuszokkal módosított értéket. Más dolgoknál (zár, kapcsoló) nem történt változás. - Javítottuk az árny-, hártya- és élettárgyak bónuszának csökkenését, ami hibás volt, amikor víziharcolt a karakter a fordulóban.
* - A vámpírkesztyű nem működik az Élet földjén és a későbbi síkokon.
* - Megnöveltük az Élet földjén a ködgenerálás esélyét.
* - Csökkentettük a ködoszlatás 2. varázslat megszerzéséhez szükséges ködharmatok számát. Aki már leimádkozta, az írjon, és visszaadjuk a különbözetet.
* - Az Élet földjének az ott honos növények minden tereptípuson ültethetők, de más síkon nem.
* - A találkozós fórumon megbeszélteknek megfelelően jelentősen gyengítettünk az Élet síkjának szörnyein - a labirintusos szörnyek kivételével.
* - Elindult a Végzet Verme 2. A részletekről a Beholder honlapján tájékozódhatsz.
* - Az Élet földjére belkerült két többfős kaland a 697,71-es és 690,54-es koordinátára.
* - Korábban volt egy hiba, hogy ha valaki nyugaton a szigeteken kívülről használta a quwarg térváltót vagy a nerub teleportert, akkor nem működött a kincsszűrő lista, így olyan tárgyak is estek, amik nyugaton nem engedélyezettek. A hibát korábban már javítottuk. Most átnéztük a nyugati karakterek fordulóit, és levettünk minden olyan tárgyat, ami így jogtalanul esett. Az elhasznált Harcosok Könyvével nyert jutalmat levonjuk. Ha valakinek ezzel kapcsolatban reklamációja van, az jelezze az Ügyfélszolgálaton.
* - A Végzet Vermében az LM 900-as parancsoknál néha rosszul számolta a mozgás TVP-jét. A hibát javítottuk.
* - Az életlánc (2485) bónuszai nem csökkentek. A hibát javítottuk, a tulajdonságokat minden érintettnél korrigáltuk.
* - A Trinigan rúnája használható BUL-ben is. A részleteke a módosított enciklopédiában találjátok.
* - A táborozás alatt kapott minden tárgy kiíródik ezentúl, nem csak az első 10.
* - Új bónusz került be: a napi fordulókorlát eltörlése egy hétre.
* - A Feltételes pajzsváltás ezentúl a csata elején történik, nem pedig csak a közelharc előtt.
* - Az Élet Földjére bekerült egy-egy új, sűrű erdőben is használható lő- és dobófegyver. A lövedékeket a KF-es boltokban is árulják.
* - A Kémhálózat (744-es épület) 15-ös KLD-jében a nyomkövetés próba küszöbét 80-ra csökkentettük.
* - A VD parancs során jövő szörnyeknél ezentúl a szintet nem veszi figyelembe a program. Azaz a karakterek a VD parancs során bármilyen szintű szörnyet megtámadnak! A T parancs továbbra is kell azoknál a szörnyeknél, melyek a képességük miatt ezt igénylik.
* - A 98-as labirintusból kivettük a triklem drakoldert, mivel túl nagy veszteséget okoz, ha valaki elrontja a labirintusban mozgást.
* - Sheran gyűrűjét (2480) az enciklopédiája ellenére fel lehetett venni a hűbéresi gyűrűvel, a koponya gyűrűvel, a ryuku hüvelyk gyűrűvel és a troglodita gyűrűvel együtt. A hibát javítottuk, a program már nem engedi felvenni őket együtt. Akinél ezek egyszerre vannak KF-elve, azok vegyék le vagy a Sheran gyűrűjét, vagy a másik négy gyűrűt!

Üzenet küldése a karakternek