102. forduló, 104. forduló, Williamette összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 1. 8h:59'
EZ A 264. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
265. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1708
SZÁMLA : XXXX

WILLIAMETTE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,106] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Találkozol egy hófehér, copfos hajú, égszínkék szemű ember férfival. Bőre mélykék színű. Hatalmas varázslónak látszik. Jéghideg bizsergés lesz úrrá rajtad, mikor a közeledbe ér. Megismered. Ő a demokratikusan megválasztott dik... vezetője a Jégmágusok Szövetségének: Berogurgi Titusz! Ura Jégnek és Fagynak, Északi Szeleknek és a Kegyetlen hóviharoknak. Jobb lesz vele vigyázni. Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy részeg kalandozó fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 80 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal oldalát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó bal vállát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs (ld. enc.) és 6 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 248.]

* 1. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 3. KP: használod az 1099. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Röviden mesélsz kalandjaidról. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] - A következő feladat - és itt a papírjaiba néz - árokásás lenne. A pontos...
- Nem! - vágsz a szavába. - Én kalandozó vagyok, nem segédmunkás! Küldetést adjon nekem, ne kulimunkát! Szörnyek százait öltem le a csatornától nyugatra, tömegnyi küldetést teljesítettem, varázsolni tudok... Többre vagyok hivatott az általad kiadott munkáknál! - az írnok először döbbenten rád néz, majd arcán ravaszkás mosoly fut végig.
- Igazán? Nos, legyen! Lássuk, mit tud a hétpróbás kalandozó! Tavalyelőtt egy Morgan nevű varázsló valamilyen Moa relikvia segítségével betört a királyi kincseskamrába, és ellopott onnét több zsák galachmitot. Ezt több száz különböző helyen rejtette el, de ügynökeinknek sikerült ezen helyszínek nagy részét - úgy nagyjából - azonosítani. Az egyetlen probléma, hogy ezek a rejtekhelyek IGEN VESZÉLYESEK. A feladat a következő: hatolj be a megadott föld alatti rejtekhelyre, és szerezd meg az ott elrejtett galachmitokat, bármi áron!
- Csak ennyi? - mosolyodsz el. Gyerekjáték! Hadd látom a hely térképét! - A hivatalnok még köhécselve megjegyzi, hogy nem árt, ha valamilyen mágikus fegyvert is viszel magaddal.

1 16 21 22 24
39
17 25
2 14
18 19 27 38
23
20 15
3 13 32 26
9 29
4
12 30 28
8
31
10 33 34 37
5
7 35
11
6 36
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 1. térkép 3. pont
3: 1. térkép 2. pont
4: 1. térkép 5. pont
5: 1. térkép 4. pont

Ez a 70. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 60, északra 3 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [1500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 250 arany.] Nem gondoltuk, hogy élve visszatérsz. Ezek szerint tényleg van valami abban, amit mondtál! Ezúttal valami komoly feladatot fogsz kapni. Ha ebben is sikerrel jársz, lehet, hogy Borax személyes futárává válhatsz! A küldetés a következő: Niagren, az egykori kiváló harcos mestere halála után sötét és undorító praktikákat kezdett űzni, mondják, még Chara-dint is szolgálta. Jelenlegi értesüléseink szerint földalatti keltetőfészkeket tart fenn, ahol ocsmányabbnál ocsmányabb lények szaporodnak ellenőrizetlenül! Ha egyszer Niagren megnyitja ezen fészkek kapuit, ezek a szörnyek elözönölhetik a királyságot! A feladatot a fészek teljes felpörkölése. Nem kell a teljes komplexumot bejárnod, mert akkor biztos, hogy kínhalált halsz: elegendő, ha a szörnyeket tartalmazó nagytermet tökéletesen megtisztítod! Erre a Niagrent ismerők szerint több módszer is van, de én a nyers erőszakot tartom a legcélravezetőbbnek. Íme a fészek térképe:

1 7 8 10 12
2 6 9 11
13
29
21 20 16 14 15
3 30 28
31 22 19 37 17
4 38
32 27 23
24 18
34
5
35 33 39
26
36 25 40 41 42
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 71. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 117, északra 18 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 243.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+71 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 233.]

kf 900 731 kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat a 731. tárggyal
A ruhádra illeszted az örökkéval. rubinját.
Felveszed a topáz erényövet. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

m 4 mozogsz délre
[187,107] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Beugrasz egy kapualjba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy csapat őrjáratozó katona. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Látsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Egyike a város legkáprázatosabb építményeinek a kaszinó. A hivalkodóan giccses stílus kificamodott ízlésről árulkodik, de az nyilvánvaló, hogy bőven volt pénzük és munkaerejük. (640. épület.)
Ezen kívül vannak itt még más épületek is: egy bank (626. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 223.]

t 351 1 támadod a 351. szörnyet
FT 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

pki 3000 kiveszel a bankból 3000 aranyat
Kiveszel a bankból 3000 aranyat. A számládon van még 2000 arany. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ve 117 megveszed a 117. tárgyat
Vásároltál 1 ezüst nyakláncot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ve 158 2 megveszed a 158. tárgyat 2
Vásároltál 2 ezüst karkötőt. 56 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ve 180 5 megveszed a 180. tárgyat 5
Vásároltál 5 ezüst gyűrűt. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[186,106] Folytatod sétádat a házak közt.

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 harci kalapácsot 20 aranyért, 1 lánckesztyűt 15 aranyért, 1 mithril sisakot 290 aranyért, 1 vasalt bunkót 35 aranyért, 1 vassisakot 18 aranyért.
[10 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Vásároltál 20 kaját. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 8 mozogsz északra
[186,105] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Sheran híveié.

Borzalmas büdöset érzel, és mindenféle morgást, hörgést, sivítást hallasz a város szélén fekvő állatpiacról. Rajta egy felirat: "Laenlena szörnypiaca." Haha, itt lehet mindenféle dögöt adni-venni! (649. épület.)
Van itt még egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 203.]

ve 470 megveszed a 470. tárgyat
Vásároltál 1 pikkelyes ptogot. 1558 aranyat fizettél. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[187,105] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló nyakát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod az őrült varázsló testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

A teret egy hatalmas, sárkány alakú építmény foglalja el. Hiszen ez egy legendás Olimpiai Aréna, számtalan látványos párviadal színhelye! (635. épület.)

(Továbbmész...) [188,105] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló bal karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor súrolod az őrült varázsló testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 15 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és 2 púderkő. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+72 életerő). [-15 varázspont.] Felfedeztél egy templomot. Dornodon hívei emelték. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (643. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 173.]

vtn 109 varázslat tanulás: a 109. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: felszínre ugrás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 138.]

vtn 330 varázslat tanulás: a 330. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: mágikus gyorsítás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 103.]

vtn 192 varázslat tanulás: a 192. varázslatot
Azt a varázslatot itt nem tanulhatod meg. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

vtn 181 varázslat tanulás: a 181. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport II. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 68.]

v 84 351 elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy halálmadarat! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy halálmadár! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a halálmadár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
(Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 58.]

v 84 351 elmormolod a 84. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 57.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 116 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 5, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 244 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGY VASKULCS (186. TÁRGY)
A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál.

PIKKELYES PTOG (470. SZÖRNY)
Első pillantásra leginkább a dinoszauruszokhoz hasonlítanád. Másodszorra, testének formáit, és a gőzölgő leheletét jobban figyelembe véve egy nagyra nőtt piromenyétre emlékeztet. Ha viszont a testét fedő, csillogó pikkelyekre téved tekinteted, leginkább egy sárkányt mindenhol beborító bőrfelület jut eszedbe. Nos, a hasonlóság csak a véletlen műve, a pikkelyes ptog semmilyen rokonságban nincs az előbb említett szörnyekkel. Fajának kialakulása sokkal régebbre vezethető vissza, mint bármely Ghallán őshonos fajé. Már a keleti területeken élt barbár törzsek, a bo'adhunok is előszeretettel alkalmazták hátasállatukként, de persze a befogásuk és megszelídítésük már abban az időben sem volt egyszerű.

FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen.

MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT)
A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni.
Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell.
Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette.
A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók.

VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod.

KARAKTERLAP

Williamette, egy göndör ősz hajú, barna szemű, kecskeszakállas elf férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran kisebb papja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 103. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 153 cm
IQ: 23 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 25 (26) Védekezés: 57 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 19 (29) Életpont: 286/254 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 340/2 Pénz: 1439 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 79/79 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 24
Eddig összesen 488 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7408 TP-t kaptál. Jelenleg 216115 TP-d van. A következő szinthez még 43885 TP szükséges. Trófeáid: őrült varázsló, áeratikus hasnyák, roguena. A 103. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 22/73 (+13%) lőfegyverek: 22/90 (+9%)
dobófegyverek: 1/32

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tünde nyíl (#554) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/19 (+10%) 2. nyomkövetés: 31/67 3. lopás: 1/0
4. mászás: 4/71 5. csapdakészítés: 8/60 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/60
7. gyógyítás: 2/43 8. titkosírás: 1/23 9. felderítés: 2/34
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 22/79 (+18%) 12. taumaturgia: 15/73 (+31%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 1/61 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 18/48 (+30%) 17. pszi: 12/47 18. zárnyitás: 4/42
19. vadászat: 2/0 20. bányászat: 13/57 21. úszás: 9/58
22. főzés: 5/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 6 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
nektoraf (#355), jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) szárazság (#48) >> Zinthurg (#180)
energiatüskék (#29) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 10 galachmit (#310) 4 gyöngymangó (#135)
1 harci kalapács (#174) 1 lánckesztyű (#230) 1 madártoll (#112)
1 mithril sisak (#465) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vassisak (#160)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
940 arany (#50) 2 csuklyavirág (#133) 5 ezüst gyűrű (#180)
2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117) 18 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 nagy vaskulcs (#186) 4 pirkit (#153)
2 púderkő (#119) 1 szöges bunkó (#8) 1 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,105) szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), szopógödör (#177)
(187,105) olimpiai aréna (#635), őrült varázsló (#255)
(187,106) királyi palota (#652), részeg kalandozó (#187)
(187,107) őrjáratozó katona (#274), bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár
(188,105) őrült varázsló (#255), fekete mágustorony (#643), Dornodon oltár, halálmadár (#351)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2005.12.01 08:51 Változások a számládon! 75 zsetont átutaltak a(z) 9369. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek