101. forduló, 103. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 1. 12h:08'
EZ A 494. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
495. játékheted kezdete: nov. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Az alábbi átkozott tárgyakat semmisítetted meg: 0 szopókő, 4 aranypikkely, 0 sötét tekercs, 0 kisebb zan, 0 főnixtoll, 0 kramenta varázskő, 0 vérvörös rózsa . 1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,6] koordinátán.
Vörös Gondró, amikor összefutottatok, adott neked 7 sallank karmot. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 237.]

tv 29 30 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 30. varázslatot
29. varázslat listáról törölve. 30. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

vi 0 5 viselkedésed: 5
Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[69,5] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis bal oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a trikornis testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a trikornis testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [70,4] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vízionár közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vízionár puha bőrét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vízionár bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... A harmadik feladat a zsonglőrködés. Izzadt tenyeredbe fogod az apró labdákat, majd egyesével a levegőbe hajítod őket, a leszállóágban érkezőket pedig elkapod, csak hogy újra feldobhasd. Kezdeti bizonytalanságod magabiztosság váltja fel, nagyon ügyesen csinálod... A következő próba: sörivás időre. Feldobod az idő mérésére használt követ a levegőbe, majd a korsóhoz kapsz és tartalmát magadba öntöd. A kő szerencsére csak a művelet lezajlása után ér földet, sikerült a próba... Az utolsó próba. Egy pakli kártya fekszik előtted az asztalon, és minden lap húzása után meg kell tippelned a húzott lap kisebb vagy nagyobb lesz-e az előzőnél. A harmadikig jutsz, de ott cserbenhagy a szerencséd, rosszul tippelsz. 195 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony jobb első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 191.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[71,2] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,1] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 rézgolyó. Meglövöd az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Rábukkansz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű drow férfi kifosztott holttestére. Kb. egy hete ölhették meg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [24 pontot használtál fel, van még 167.]

v 17 elmormolod a 17. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a beszéd a holtakkal varázslatot! Itt sajnos nincs egyetlen holttest sem. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 162.]

ea 75 2 eladod a 75. tárgyat 2
Eladtál 2 rézkulcsot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ea 102 6 eladod a 102. tárgyat 6
Eladtál 6 vízionár szemet. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ee 97 657 172 eladod a 97. tárgyat a 657. tárgyat a 172. tárgyat
Eladtál 1 rákpáncélt. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 6 aurach fogat. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 3 téfea-agyat. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 162.]

ee 714 151 74 eladod a 714. tárgyat a 151. tárgyat a 74. tárgyat
Eladtál 1 rőtmanó kacagányt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 7 szvó-ektoplazmát. 70 aranyat kaptál.
Eladtál 2 csontkulcsot. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[71,1] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy pókvadász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Jó lenne valami kaját keresni. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [70,2] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egyre éhesebb vagy. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [69,2] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 132.]

m 3 mozogsz délkeletre
[70,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Felfedeztél egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az evaporőr meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 122.]

ef 3 503 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 101.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 66.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért

Egy bokorból húsos hamburgersirályokat zavartál fel. Néhány jó lövés, és megvan az esti Big Mac! (+8 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

[40 pontot használtál fel, van még 26.]

f 82 kísérletezel a 82. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz tolmokov-koktélt. (ld. enc.) 105 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 16.]

f 166 kísérletezel a 166. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy mérgezett vasnyilat. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

e 30 élelemszerzés 6 pontért
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a garokk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 243 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza.

TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY)
Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 102. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 13 Merészség: 6/4 Magasság: 157 cm
IQ: 20 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 159/159 év
Egészség: 16 Életpont: 203/191 Jellem: gonosz (49) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 82/15 Pénz: 476 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 18/7
Eddig összesen 564 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 036 TP-t kaptál. Jelenleg 43 083 TP-d van. A következő szinthez még 4 917 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, dombi yeti, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 18/11 (+4%) vágófegyverek: 13/88 (+6%)
ütőfegyverek: 11/11 (+16%) lőfegyverek: 16/18 (+8%) dobófegyverek: 8/8

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzkard (#2083)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); rézgolyó (#343) (7 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
70,61 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/30 (+11%) 2. nyomkövetés: 27/41 (+77%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 6/48 5. csapdakészítés: 12/4 (+14%) 6. csapdaészlelés: 2/41
7. gyógyítás: 12/17 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 3/42
10. szörnyidomítás: 3/53 11. teológia: 8/59 (+6%) 12. taumaturgia: 2/10
13. versengés: 1/80 (+9%) 14. zene: 1/20 15. szörnyismeret: 8/17
16. zárnyitás: 2/99 17. vadászat: 13/36 (+67%) 18. bányászat: 10/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 16 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1121 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 42.73 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 aranypikkely (#415) 6 aurach fog (#657) 2 csontkulcs (#74)
1 rákpáncél (#97) 3 rézgolyó (#343) 2 rézkulcs (#75)
1 rőtmanó kacagány (#714) 3 sallank nyíl (#129) 3 spiritusz (#170)
7 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172) 4 víz (#27)
4 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
127 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212)
1 evaporőr háj (#105) 4 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

67 68 69 70 71 72 73
0
1
2
3
4
5
6
7
(69,2) gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár
(69,5) trikornis (#104), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(70,2) Raia oltár
(70,3) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár, evaporőr (#69)
(70,4) vízionár (#66), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(71,1) pókvadász (#59)
(71,2) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tetemember (#123)
(71,3) Elenios oltár, sóhajtó dorony (#112)
(72,1) orgyilkos (#131), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek