101. forduló, 103. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. ápr. 8. 15h:07'
EZ A 487. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
488. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,100] koordinátán.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy vadász tatu nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 245.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

t 10 támadod a 10. szörnyet
FT 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

t 111 támadod a 111. szörnyet
FT 111 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ragyás burástya! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}


v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 220.]

m 1 6 6 mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra
[99,99] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Találsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux jobb karját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a téfea magoflux bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Leah templom van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,99] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Leah templom van. Elteszed a látcsövet.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,99] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah templomot. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval eltalálod az ork sámán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 170.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[96,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
(Feltételes támadás:) Egy vadász tatu! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 5 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 160.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Zenéddel kötelet bűvölsz. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a drasmólyom bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [16 pontot használtál fel, van még 144.]

m 4 mozogsz délre
[96,101] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Délre fekszik egy helytartói város. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 132.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve kitartó ló. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. 2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. [30 pontot használtál fel, van még 102.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[96,102] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy északi aurach. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,103] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Délre fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 78.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a topránypolip puha testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [14 pontot használtál fel, van még 64.]

m 4 mozogsz délre
[96,104] Síkság, továbbra is csak síkság. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy csodák kútját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [12 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 42.]

ef 2 503 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 28.]

gyk 123 10 gyakorolsz a 123. tárggyal 10 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Még sokat kell gyakorolnod. [10 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 17.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [5 pontot használtál fel, van még 12.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a garokk. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 243 pontot. A következő körben tehát 255 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT)
Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége.

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill , egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 60. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 102. fordulód.

Erő: 22 (27) Szint: 15 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 22 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 19 Életpont: 261/137 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 181/112 Pénz: 317 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/2
Eddig összesen 355 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2060 TP-t kaptál. Jelenleg 81122 TP-d van. A következő szinthez még 38878 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, kardszárnyú pocok, pordémon.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 16/31 (+9%) vágófegyverek: 7/50
ütőfegyverek: 10/7 (+31%) lőfegyverek: 9/23 (+5%) dobófegyverek: 10/3 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/99 2. nyomkövetés: 15/78 (+28%) 3. lopás: 3/43
4. mászás: 5/78 (+18%) 5. csapdakészítés: 7/27 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/88
7. gyógyítás: 30/70 8. titkosírás: 1/10 9. felderítés: 7/49
10. szörnyidomítás: 1/38 11. teológia: 15/38 (+17%) 12. taumaturgia: 10/48 (+1%)
13. zene: 7/7 14. szörnyismeret: 7/8 (+18%) 15. zárnyitás: 3/23
16. vadászat: 10/37 17. bányászat: 11/49 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot )
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
sarki róka (#636) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
kőbőr (299)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 375 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 23 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 66.29 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 spiritusz (#170) 1 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 2 kaja (#2) 6 madártoll (#112)
1 téfea-agy (#172) 3 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,100) vadász tatuk (#10), grok-képződmény (#149), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, drasmólyom (#60)
(96,101) Tharr oltár, 24. jellempróba
(96,102) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 41. jellempróba, oltár, érclelőhely, északi aurach (#350)
(96,103) mély kút (#93), tavacska, Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, topránypolip (#86)
(96,104) 44. jellempróba, oltár
(97,99) ork sámán (#345)
(98,99) vaskohó (#155), oltár, 22. jellempróba, érclelőhely
(98,100) ragyás burástyák (#111)
(99,99) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Dornodon oltár, téfea magoflux (#98), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek