101. forduló, 103. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 30. 15h:04'
EZ A 116. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
117. játékheted kezdete: jún. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,52] koordinátán.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy vadász tatu nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 243.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 199 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

m 2 mozogsz keletre
[80,52] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során felfedezel egy malmot. Utad során felfedezel egy halálbokort. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pordémon. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pordémon bal karját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pordémon portestét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy tetemember.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mágus.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus fejét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 esszenciakristályt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 587 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 61550.
[10 pontot használtál fel, van még 215.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[80,51] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az evaporőr hengertestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az evaporőr testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az evaporőr. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [80,50] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy autentikus vámpír.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 019 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a láplidérc fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 589 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 61780.
Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy gátvakond közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 75 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [80,49] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy zombi.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy óriás csontváz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 nekrofun medált. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 591 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 62010.
[30 pontot használtál fel, van még 185.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[79,49] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy autentikus vámpír.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 zárnyitó készletet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 593 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 62240.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szekérkaravánt. Délre tart. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [78,49] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy óriás csontváz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy szintszívó.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szintszívó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gyöngysort.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 595 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 62470.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [77,50] A terep továbbra is ritka erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fabontó szójer. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a fabontó szójer bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a fabontó szójer testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a fabontó szójer fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fabontó szójer belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 155.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[77,51] Még mindig az erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy tetemember száll szembe veled.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a tetemember nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szintszívó.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 597 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 62700.
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,51] Még mindig az erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1100 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a láplidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc jobb oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 599 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 62930.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Arina el Enourevel. Tharr hittérítője. Egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy csontváz lord trófea, egy bunthar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Elismerően fejet hajt előtted. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Hasszánnal. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranyozott klipszet, egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy réz papi karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy vark. nekromanta trófea, egy élőholt mágus trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Dornenai Ilidannal. Tharr ministránsa. Egy féregíz nyakpántot, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy rézsisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy rücskös gigaféreg trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy dermesztő lidérc trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[20 pontot használtál fel, van még 135.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Folytatod a tetőgerendák kifaragását. Vastag törzsű fákat vágsz ki, felmászol az oszlopokra, és felhúzod a gerendákat. Köveket is hordasz fel, és igyekszel minél esztétikusabb tetőszerkezetet kialakítani. 100 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 35.]

ef 4 505 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 7.]

ftv 29 217 felt. tám/véd. varázslat a 29. varázslatot a 217. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 1576 5 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [4 pontot használtál fel, van még 0.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 19, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sullár. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 243 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PORDÉMON (253. SZÖRNY)
A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni.

ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY)
Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik.

NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY)
Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 100 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 102. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 19 Merészség: 6/1 Magasság: 151 cm
IQ: 24 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 19 (20) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 20 Életpont: 253/203 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 249/53 Pénz: 2485 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/10 Pszi pont: 46/26
Eddig összesen 1253 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 370 TP-t kaptál. Jelenleg 393 579 TP-d van. A következő szinthez még 56 421 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, Poomr Ko, varkaudar bajnok. A 99. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *22/100 (+4%) szúrófegyverek: 19/11 (+9%) vágófegyverek: 8/70 (+40%)
ütőfegyverek: 15/7 (+6%) lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 23/87 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (250%) << göcsörtös bunkó (#123) (300%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -12.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (13 -15.); mérg. vas dobónyíl (#190) max. 3 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
78,51 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/37 2. nyomkövetés: 28/52 (+15%) 3. mászás: 6/59
4. csapdakészítés: 11/12 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/2 6. gyógyítás: 14/6
7. titkosírás: 2/21 8. felderítés: 2/53 9. szörnyidomítás: 4/40
10. teológia: 9/69 (+13%) 11. taumaturgia: 13/86 (+13%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/35 14. harcművészetek: 16/8 15. zene: 2/6 (+5%)
16. szörnyismeret: 10/74 (+22%) 17. pszi: 7/86 (+9%) 18. zárnyitás: 2/62
19. vadászat: 4/42 20. bányászat: 17/48 21. főzés: 6/42 (+15%)
22. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 677 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 97.95 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 4 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
44 arany (#50) 14 bomló esszencia (#2367) 1 esszenciakristály (#350)
1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106) 4 gyöngymangó (#135)
1 gyöngysor (#192) 2 madártoll (#112) 1 nekrofun medál (#253)
2 sáfránypor (#211) 6 szvó-ektoplazma (#151) 3 víz (#27)
1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

76 77 78 79 80 81
48
49
50
51
52
53
(77,50) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), phua-kúp (#372), fabontó szójer (#71)
(77,51) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), tetemember (#123), szintszívó (#96)
(78,49) trikornisok (#104), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), manaelementál (#290)
(78,51) oltár, láplidérc (#352), élőholt mirg (#135), Arina el Enoure (3252. kalandozó), Hasszán (3379. kalandozó), Dornenai Ilidan (5888. kalandozó)
(79,49) rájanyékek (#58), autentikus vámpír (#154), csontváz (#48), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 30. jellempróba, délre tartó szekérkaraván (#1215), oltár
(80,49) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 33. jellempróba, Raia oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), ork sámán (#345), zombi (#49), óriás csontváz (#176)
(80,50) Dornodon oltár, manaelementál (#290), autentikus vámpír (#154), láplidérc (#352), gátvakond (#57)
(80,51) evaporőr (#69), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, oltár
(80,52) Dornodon oltár, malom (#1204), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), pordémon (#253), tetemember (#123), élőholt mágus (#175)

Üzenet küldése a karakternek