100. forduló, 102. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 23. 9h:14'
EZ A 398. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
399. játékheted kezdete: szept. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 8. pontnál.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy rövid ezüsthajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Sheran hittérítője. Egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy szutykos remák trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Whai Ling. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?"
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+28 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

kno 12 2 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 244.]

tv 372 támadó/véd. varázslat a 372. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: oldás. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 11 19 23 mozogsz 11 19 23
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [9. PONT.] egy homokférget veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy oldás varázst. [+5% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. [+6% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a homokféreg testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a homokféreg farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A homokféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] egy csupasz gigaférget pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy oldás varázslatot. [+5% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a csupasz gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a csupasz gigaféreg bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a csupasz gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 614 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csupasz gigaféreg van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 614 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


Brrr. Ez a holttest félig a falba préselve, félig szétszakítva hever előtted. Hátborzongató halála volt a szerencsétlennek! [11. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kígyóbőr öv (ld. enc.) és 1 bakkura csizma. Felpakolsz.
Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [9. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Mész tovább, előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [12. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.]
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [18. PONT.] egy gigaféreg lárvát veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 5 rézgolyó úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a gigaféreg lárva farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 434 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

egy gigaféreg lárvát veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 4d5+9.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 434 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [19. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 varázskő (ld. enc.). Felpakolsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.]
Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [21. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.]
Találkozol Whai Linggal. Sheran hittérítője. Egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy szutykos remák trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy hegyi szamár. {max. életpontja: 261.} Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy gigaféreg lárva! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 1 kötél annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


[105 pontot használtál fel, van még 139.]

lm 24 28 30 mozogsz 24 28 30
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [22. PONT.]
Az út véget ér - egy zsákutca! [24. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [27. PONT.] egy dűnekukacot pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dűnekukac fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dűnekukac fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Vashegyű lándzsával eltalálod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dűnekukac testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Itt van tehát Teodor Principal, a troll fűszerkereskedő holtteste. Nem sok minden maradt épen belőle. [28. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy homokféreg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a homokféreg testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a homokféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a homokféreg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a homokféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [27. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [26. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 ezüstszelence (ld. enc.). Felpakolsz.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [30. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. {max. életpontja: 51-56.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gigaféreg lárva bal oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a gigaféreg lárva fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


[63 pontot használtál fel, van még 76.]

lm 40 25 42 mozogsz 40 25 42
Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [31. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. {támadása: 18.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 2 vaskulcs annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [32. PONT.] egy dűnekukacot pillantasz meg. {max. életpontja: 58-63.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dűnekukac testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dűnekukac testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vashegyű lándzsával eltalálod a dűnekukac testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dűnekukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 varázskő. Felpakolsz.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [33. PONT.]
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [34. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 szent kehely (ld. enc.). Felpakolsz.
Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [35. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [36. PONT.]
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [37. PONT.] egy csupasz gigaférget pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a csupasz gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a csupasz gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [39. PONT.]
A fenébe! Egy zsákutca. [40. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [70 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 45 43 49 mozogsz 45 43 49
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 50 1 mozogsz 50 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 8, 11.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következő körben tehát 245 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY)
Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni (mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot).

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY)
Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 101. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 26 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 16 Életpont: 216/72 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 210/9 Pénz: 3476 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 11/3 Pszi pont: 50/42
Eddig összesen 344 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5692 TP-t kaptál. Jelenleg 81498 TP-d van. A következő szinthez még 38502 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szabotőr, ork bérgyilász, ryuku légiós. A 78. fordulódban 3051 arany került a bankszámládra. 3142 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 17/70 (+36%) vágófegyverek: 7/45 (+12%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 18/99 (+12%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -7.); mérg. ubuk tüske (#137) (8 -11.); rézgolyó (#343) (12 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2
Eltaposott quwargok: össz.: 63 időszaki: 63

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/59 2. nyomkövetés: 17/42 3. lopás: 2/47
4. mászás: 3/43 5. csapdakészítés: 7/8 (+9%) 6. csapdaészlelés: 2/54 (+10%)
7. gyógyítás: 27/2 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 6/26
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 2/56 12. taumaturgia: 16/76 (+216%)
13. szerencsejáték: 1/9 14. versengés: 1/63 15. zene: 1/20
16. szörnyismeret: 4/44 17. pszi: 9/62 (+3%) 18. zárnyitás: 2/10
19. vadászat: 14/36 20. bányászat: 10/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), quwarg felderítő (#299)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 513 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 10 kerek kő (#19) 1 kötél (#92)
5 rézgolyó (#343) 2 vaskulcs (#183) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 1 ezüstszelence (#1602) 1 kígyóbőr öv (#410)
13 sáfránypor (#211) 2 spiritusz (#170) 1 szent kehely (#257)
2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,66) a 170. labirintus bejárata, homokféreg (#121), csupasz gigaféreg (#7038), gigaféreg lárva (#7037), Whai Ling (1152. kalandozó), dűnekukac (#357)

Üzenet küldése a karakternek