100. forduló, 102. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 28. 15h:08'
EZ A 174. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
175. játékheted kezdete: márc. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [87,89] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Myrmidon Grossal. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy vasvértet visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon összeakadsz Tanir Dogmarral. Tharr eljövendő papja. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy óriás szőröspók trófea, egy Poomr Ko trófea és egy miksziszi húsgólem trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: ő is semleges. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Megszólal: - Tiszteletem mester. - Büszkén húzod ki magad. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+4 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon újból találkozol Myrmidon Grossal. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+4 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1080 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. (ld. enc.) - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon. Istened ennek örülni fog.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+4% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 237.]

kb 1114 305 690 kiveszel a bankból az 1114. tárgyat (305 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 che-vállszalagot. Kiveszel a bank széfjéből 2 varázskövet. Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

bb 1205 257 347 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (257 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 6 szent kehelyt. Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 202.]

kb 257 6 kiveszel a bankból a 257. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 szent kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 7 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 172.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 169.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[50,79] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Első ellenfeled egy varkaudar.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy vark. nekromanta.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1581 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 53, gyógyulás: 22, összesen: -31 ÉP}

A következő kincseket találtad: 3 gyöngymangó.

(Továbbmész...) [51,79] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Egy varkaudar kölyök áll veled szemben.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 568 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

A következő ellenfél egy vadász varkaudar.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 628 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 10, gyógyulás: 22, összesen: +12 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 madártoll.

(Továbbmész...) [52,80] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy varkaudar.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 207 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 5, gyógyulás: 12, összesen: +7 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar mágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra támadsz. {GYD:} Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 351 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 33, gyógyulás: 11, összesen: -22 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy dorony tüdő. [27 pontot használtál fel, van még 137.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [+7% teo] Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 127.]

v 96 44 98 elmormolod a 96. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

49 50 51 52 53
78
79
80
81
(50,79) varkaudar (#64), vark. nekromanta (#173)
(51,79) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Raia oltár, 25. jellempróba, varkaudar kölyök (#685), vadász varkaudar (#108)
(52,80) Dornodon oltár, varkaudar (#64), varkaudar mágus (#128)

[44,98] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az invázióban legyőzött vezérek: Poomr Ko 13 alkalommal, Dögvész 11 alkalommal, Toodrok Din 8 alkalommal, Ouitmlen 32 alkalommal, Ylgoroth 42 alkalommal, Rogg a varkaudar 24 alkalommal, Sistergő Pumpa 95 alkalommal. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az invázió által legyőzött vezérek: Lord Kovács József 6 alkalommal, Napsörény 14 alkalommal, Raia avatárja 6 alkalommal, Tobias Ak'radal 8 alkalommal, Sir Rasolphius 11 alkalommal, Oyatame Tzutuki 13 alkalommal, Lyonarissa 37 alkalommal. "

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Épületeket látsz: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Eladsz 1 rézsisakot 7 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
[-50 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 117.]

ee 64 171 49 eladod a 64. tárgyat a 171. tárgyat a 49. tárgyat
Eladtál 5 csontszablyát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rövid kardot. 23 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 117.]

ee 1113 236 125 eladod az 1113. tárgyat a 236. tárgyat a 125. tárgyat
Eladtál 10 varkaudar csontot. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 1 lajhár csontot. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 2 mandibulapengét. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 117.]

ee 33 70 85 eladod a 33. tárgyat a 70. tárgyat a 85. tárgyat
Eladtál 2 lapockacsontot. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 46 rézdarabot. 46 aranyat kaptál.
Eladtál 3 óndarabot. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 117.]

ve 20 1 megveszed a 20. tárgyat 1
Vásároltál 1 fúvócsövet. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[52,80] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vadász quwarg fejét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg jobb oldalát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Méregfoggal megérinted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 36, gyógyulás: 33, összesen: -3 ÉP}

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Elsőnek egy varkaudar száll szembe veled.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bal vállát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 3, gyógyulás: 16, összesen: +13 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy vadász varkaudar.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 628 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 7, gyógyulás: 13, összesen: +6 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ragasztó (Nincs mibe rakni 2 ragasztót.).

(Továbbmész...) [53,81] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mutáns pók. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy varkaudar kósza.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 19 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza jobb vállát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 88, gyógyulás: 44, összesen: -44 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy ork bérgyilász.

Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász testét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 csontszablyát. 1308 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 18, gyógyulás: 41, összesen: +23 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 madártoll.

(Továbbmész...) [54,82] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy evaporőr közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 93.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[55,83] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié.


(Továbbmész...) [56,84] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

(Továbbmész...) [57,85] Amerre csak a szem ellát, dombok. Találsz egy olvasztókemencét. Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

[24 pontot használtál fel, van még 69.]

m 3 mozogsz délkeletre
[58,86] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.

[8 pontot használtál fel, van még 61.]

ef 25 505 energia fejlesztése 25
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 borkonyó bibét. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 50 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 14, 22.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 242 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIRE JÓ EGY TEMPLOM?
Most, hogy hihetetlen mennyiségű munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Először is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezőjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem működnének. A következő kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés előnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetőleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 101. fordulód.

Erő: 26 (42) Szint: 23 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (22) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 15 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 351/359 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (34) Varázspont: 508/5 Pénz: 1865 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 55/23 Pszi pont: 80/60 EFejl: 9
Eddig összesen 841 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 816 TP-t kaptál. Jelenleg 1 153 266 TP-d van. A következő szinthez még 46 734 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 85. fordulódban 11302 arany került a bankszámládra. 11471 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/9 ökölvívás: 23/86 (+11%) szúrófegyverek: 13/62 (+14%)
vágófegyverek: 7/40 ütőfegyverek: 4/37 (+59%) lőfegyverek: *23/100

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
58,86 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 87,89
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 180 időszaki: 134

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/72 2. nyomkövetés: 10/65 3. mászás: 7/49
4. csapdakészítés: 15/53 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/31 6. gyógyítás: 13/56
7. felderítés: 7/62 8. szörnyidomítás: 8/54 9. teológia: 21/1 (+31%)
10. taumaturgia: 28/23 (+13%) 11. versengés: 7/89 12. harcművészetek: 24/71
13. zene: 1/82 14. szörnyismeret: 11/53 15. pszi: 13/77 (+7%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 6/12 18. bányászat: 10/1 (+18%)
19. úszás: 1/11 20. főzés: 4/0 (+23%) 21. csapatmunka: 2/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), Zinthurg (#180)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! (teljesítve)

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 195 (limit: 195), a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 25 955.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 17 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 577 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 csontszablya (#64) 2 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 lajhár csont (#236) 2 lapockacsont (#33) 1 malomkő (#1205)
2 mandibulapenge (#125) 12 nyílvessző (#108) 3 óndarab (#85)
46 rézdarab (#70) 1 rézsisak (#72) 1 rövid kard (#171)
1 sallank karom (#128) 1 súlyzó (#347) 7 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
196 arany (#50) 2 aranypikkely (#415) 2 borkonyó bibe (#312)
1 che-vállszalag (#1114) 1 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105)
2 főnixtoll (#563) 1 fúvócső (#20) 3 gyöngymangó (#135)
60 isteni könnycsepp (#260) 10 madártoll (#112) 1 ryuku kesztyű (#690)
1 szent kehely (#257) 30 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

51 52 53 54 55 56 57 58 59
79
80
81
82
83
84
85
86
87
(52,80) Dornodon oltár, varkaudar (#64), varkaudar mágus (#128), oltár, vadász quwarg (#241), vadász varkaudar (#108)
(53,81) mutáns pók (#117), varkaudar kósza (#347), ork bérgyilász (#781)
(54,82) evaporőr (#69)
(55,83) 32. jellempróba, Dornodon oltár
(56,84) quwarg harcos (#201), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 37. jellempróba, érclelőhely
(57,85) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Baghar testőrén gyengítettünk egy kicsit.
* - A kőkalapács tárgyak elkészítésénél helyettesíthető az alábbi balkezes ütőfegyverekkel:
174 harci kalapács
520 Tharr kalapácsa
721 Zombilapító
724 ryuku kalapács
1299 fagyott kalapács
1982 Agyzúzó
2147 Zúzó
* - A kőkés tárgyak elkészítésénél helyettesíthető az alábbi balkezes vágófegyverekkel:
64 csontszablya
171 rövid kard
837 nitmák penge
875 kyorgölő penge
1264 vadászkés
1370 wakizashi
1418 ryuku rövidkard
1531 méregtagadó
1840 sárkánypenge
1946 árnypenge
2145 Szeletelő
* - Az ügyesség 500 felett egyre kevesebb védelmet ad, hasonlóan az erő-sebzésbónusz képlethez.
* - Mostantól lehet tenger mezőre teleportálni, amennyiben a karakternek van hajója, és a Ryuku szigeteken vagy a Kiégett Földeken jár.
* - Egyes, élelmes királysági boltosok felvásárolták a Kiégett Földeken talált evarpőr-fákból származó evaporőr hájakat, és képzett szűcsökkel vizestömlőt varrattak belőlük. A hírek szerint a dűneelfek is hasonlóan cselekedtek. A kocsmai pletykák mindent kiégető szárazságról suttognak az elkövetkező években.
* - A királyi városok vállalkozó kedvű gnóm boltosai, és a ryuku piacok ravasz kalmárai visszavonult kalandozókat béreltek fel arra, hogy folyamatosan szedjék a tűzbokrok ágait, így nagy mennyiségű fáklyát halmoztak fel eladásra. Az még nem ismert, hogy ebben hol van a haszon. Talán nemsokára eljön a sötétség ideje?
* - A halálkúpokban gyakoribbak lettek a nagyon ritka tárygak (pl. csonka fülbevaló).

Üzenet küldése a karakternek