100. forduló, 102. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 13. 12h:03'
EZ A 143. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
144. játékheted kezdete: máj. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3315
SZÁMLA : XXXX

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [37,44] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy halálmadár nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 248.]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 247.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 246.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy khór darázs. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a khór darázs fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a khór darázs bal középső lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a khór darázs jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a khór darázs bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[1 pontot használtál fel, van még 245.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

kf 1553 2 kézbeveszed/felveszed az 1553. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a méregfogat. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

le 678 leveszed/lerakod a 678. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a smaragdkövet. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

kt 707 elkészíted a 707. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 smaragd karkötőt. 1 000 tapasztalati pontot kaptál. Megtudod, hogyan szerezhetsz mágikus hátizsákot. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 230.]

le 278 leveszed/lerakod a 278. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

kf 707 kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat
A csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 220.]

v 1 5 10 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

tv 110 támadó/véd. varázslat a 110. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: kisebb tűzlehelet. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ba 645 nem támadod a 645. szörnyet
BA 645 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[38,43] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mutáns pók került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók jobb oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy tetemember.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tetemember testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a tetemember jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gernim balzsamot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 336 (limit: 585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31687.
A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [39,42] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Látsz egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony bal első lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}


(Továbbmész...) [40,41] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás skorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az óriás skorpió kitinpáncélját. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy sírlidérc.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 Szent Kulacsot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 338 (limit: 585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31791.
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 157.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[41,40] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tormikus egér került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a tormikus egér bal első lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával eltalálod a tormikus egér bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a tormikus egér bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tormikus egér megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szintszívó.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szintszívó bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 340 (limit: 585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31895.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [42,39] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 17 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 87, gyógyulás: 27, összesen: -60 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy tetemember.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a tetemember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy tetemember.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal többször eltalálod a tetemember jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 342 (limit: 585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31999.
Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [43,39] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos sallank. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank fejét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 99.]

m 2 7 2 mozogsz keletre, északnyugatra, keletre
[44,39] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár bal lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy Raia templomot. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [43,38] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az evaporőr hengertestét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy autentikus vámpír.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 9, gyógyulás: 12, összesen: +3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy sírlidérc.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 580 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 13, összesen: +2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 spirituszt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 344 (limit: 585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32103.
Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [44,38] A sík vidéket bozótos váltja fel. A Rin völgy nyugati határánál jársz.

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drasmólyom jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a drasmólyom a jobb válladat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ezüst karkötőt. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [74 pontot használtál fel, van még 25.]

m 8 mozogsz északra
[44,37] A bozótos terep dombvidékbe megy át.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy tetemember áll veled szemben.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a tetemember jobb lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tetemember testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszurkálod a tetemember testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy szintszívó.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a szintszívó fejét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a szintszívó fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 346 (limit: 585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32207.
Észreveszel egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 17.]

ef 10 506 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 369 keresed a 369. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy rőtmanó berzerkert. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

dd 396 16 130 eldobod a 396. tárgyat a 16. tárgyat a 130. tárgyat
Elhajítasz 12 álomport. Elhajítasz 2 bordacsontot. Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hu 130 125 677 hulladék: 130 125 677
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs állkapcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

dd 125 1113 677 eldobod a 125. tárgyat az 1113. tárgyat a 677. tárgyat
Elhajítasz 6 mandibulapengét. Elhajítasz 1 varkaudar csontot. Elhajítasz 4 szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-2 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 22, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DARÁZSFAROK (654. TÁRGY)
Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned.

MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY)
Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán.

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

SZENT KULACS (285. TÁRGY)
Eme ritka relikviát manapság már szinte sehol sem lehet megtalálni. A legendák szerint Sheran főpapjai készítették, még istenük hatalmának csúcsán. A Szent Kulacs egy tökéletesen fehér, soha be nem szennyeződő, ismeretlen anyagból készített palack. Hozzáértő, kellőképpen intelligens személy elkészítheti benne Sheran Főzetét, egy varázslatos italt, amelyből összesen tíz csepp fér a kulacsba.

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 101. fordulód.

Erő: 15 (18) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 185 cm
IQ: 26 Támadás: 21 (22) Agresszió: 4 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 23 (26) Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 261/259 Jellem: gonosz (69) Tul. pont: 2
Szerencse: 19 (24) Varázspont: 205/47 Pénz: 754 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 25/6
Eddig összesen 975 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 614 TP-t kaptál. Jelenleg 319 262 TP-d van. A következő szinthez még 20 738 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, zombi mester, csontváz lord. A 89. fordulódban 841 arany került a bankszámládra. 866 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 24/23 (+4%) ütőfegyverek: 10/62 lőfegyverek: 23/29 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
85,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 111

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 166 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/47 2. nyomkövetés: 24/34 (+15%) 3. mászás: 5/55 (+20%)
4. csapdakészítés: 7/98 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/33 6. gyógyítás: 32/55
7. titkosírás: 4/15 8. felderítés: 4/98 9. szörnyidomítás: 3/71
10. teológia: 7/11 (+28%) 11. taumaturgia: 11/107 12. zene: 1/103
13. szörnyismeret: 8/65 (+20%) 14. zárnyitás: 1/20 15. vadászat: 5/38 (+3%)
16. bányászat: 17/4 17. főzés: 1/52 18. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), óriás csontváz (#176), fabontó szójer (#71), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) vámpirizáció (#1) (0,10)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 23, 25, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 54 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 334 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 5 orgyilkos tőr (#225)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 13 * tüske (#22)
29 ubuk tüske (#131) 4 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 tolmokov-koktél (#351) 3 ubuk dobónyíl (#138) 5 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 királyi korona (#338) 1 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 3 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranyozott klipsz (#1623)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+2)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 gyöngysor (#192) 1 * kőkés szimbólum (#2321)
1 * koponya szimbólum (#139)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 arany karperec (#194) 2 Eldaran karkötője (#373) 2 ezüst karkötő (#158)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 aranygyűrű (#193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 45 csepp tinta (#101), fér még: 25]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 51 csepp spiritusz (#170), fér még: 129]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36)
3 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576) 1 gernim balzsam (#1894)
2 gyógykenőcs (#313) 36 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 3 ork csodaszer (#1228)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 4 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 sötét tekercs (#535) 1 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234)
1 távcső (#42) 2 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
13 amniosz (#203) 24 aurach fog (#657) 1 bruhatagnyelv (#1230)
3 csillezsályalevél (#1253) 9 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
3 darázsszárny (#652) $1 dorony tüdő ($212) 1 elkarog szőr (#665)
1 evaporőr háj (#105) 2 ezüstdarab (#326) 1 fémrúd (#104)
3 grákóbőr (#41) 3 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 3 karbin plazma (#199) $3 kavadu lebeny ($24)
1 kazmár gyökér (#205) 2 lapockacsont (#33) 4 lidércesszencia (#1074)
153 madártoll (#112) 33 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377) 8 mocsári penke (#148)
2 mutáns csont (#331) 18 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
23 pirkit (#153) 3 púderkő (#119) 3 pular kristály (#239)
2 purifikátor háj (#269) 3 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264)
21 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128)
6 smirglilevél (#29) $17 sünmedve tüske ($14) 12 szárnyas hernyó (#69)
2 szivárványszív (#1529) 14 szvó-ektoplazma (#151) 1 Tiume batyuja (#660)
4 trikornis szarv (#198) 15 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 112.06 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 álompor (#396) 1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133)
1 hebrencs állkapocs (#130) 6 mandibulapenge (#125) 1 Morgan kristálya (#659)
1 smaragdkő (#678) 9 spiritusz (#170) 5 szulfagor agyar (#677)
1 teknősesszencia (#702) 1 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
1 evaporőr háj (#105) 1 ezüst karkötő (#158) 1 gernim balzsam (#1894)
4 gyenge méreg (#26) 7 kaja (#2) 2 lapockacsont (#33)
7 madártoll (#112) 1 sáfránypor (#211) 5 sallank karom (#128)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd karkötő (#707) 1 Szent Kulacs (#285)
3 szvó-ektoplazma (#151) 13 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
(37,44) khór darázs (#348)
(38,43) 36. jellempróba, oltár, mutáns pók (#117), tetemember (#123), csontlepke (#746)
(39,42) mély kút (#93), Fairlight oltár, sóhajtó dorony (#112)
(40,41) óriás skorpió (#72), sírlidérc (#172), zombi (#49)
(41,40) tormikus egér (#218), élőholt mirg (#135), szintszívó (#96)
(42,39) élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Raia oltár, 42. jellempróba
(43,38) evaporőrök (#69), autentikus vámpír (#154), sírlidérc (#172), patak, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(43,39) gyilkos sallank (#85), mély kút (#93), tavacska, oltár, mérges nyukmár (#95)
(44,37) tetemember (#123), szintszívó (#96), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Raia oltár
(44,38) grok-képződmény (#149), Tharr oltár, drasmólyom (#60)
(44,39) mély kút (#93), Sheran oltár, mérges nyukmár (#95)

Üzenet küldése a karakternek