100. forduló, 102. forduló, Idegzsába összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 21. 9h:52'
EZ A 349. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
350. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1088
SZÁMLA : XXXX

IDEGZSÁBA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,28] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol egy göndör ezüsthajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Leah követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy rájanyék trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy ormánygőte csontot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokra bukkansz. Az is nyilvánvaló, hogy női nyomok. Ahogy tovább nézelődsz, a földön észreveszel egy elhullajtott hosszú arany hajszálat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] Teleeszed magad. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 206.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 196.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 186.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[95,27] Síkság, továbbra is csak síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy épületet. Északra nézve látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,26] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy vadász quwarg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy épületet. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [20 pontot használtál fel, van még 166.]

le 161 leveszed/lerakod a 161. tárgyat
Elrakod a nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a nagy vaspajzsot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vámpirizáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. [30 pontot használtál fel, van még 136.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 106.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 76.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[96,25] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos torát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a quwarg harcos torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,24] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy vadász quwarg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 51.]

kt 80 10 elkészíted a 80. tárgyat (10 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Sajnos csak 6 lapkorong készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 6 lapkorongot. [48 pontot használtál fel, van még 3.]

m 6 5 4 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 376 bemész a szentélybe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 4 arany vérdíjat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁMPIRIZÁCIÓ (1. VARÁZSLAT)
(Sheran híveinek: GYÓGYÍTÓ TERMÉSZET)
Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol, annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet.
Sheran hívei ezt a varázslatot (ők gyógyító természetnek hívják), kicsit más elven működtetik. Valahányszor egy élőlény visszaadja testét a Földanyának, a földben óriási energiák szabadulnak fel. Istennőd megajándékoz egy újabb segítséggel az ellenségei elleni harcodban. Ha elmondod ezt a varázslatot csata előtt, a Föld átadja neked azon energia egy részét, amit csata során sebződő ellenfeled veszít el. Ezáltal lehetőséged van a harc közben gyógyulni. Ez a varázslat ugyanazon az elven működik, mint a vámpirizáció. A különbség csupán annyi, hogy a hithű druidák inkább a természet gyógyító erejét használják fel segítségül.
Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a varázslat mindig kisül.)

KARAKTERLAP

Idegzsába, egy szőke, kontyos hajú, félszemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd sárga. Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 101. fordulód.

Erő: 20 (24) Szint: 14 Merészség: 7/4 Magasság: 153 cm
IQ: 25 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 16 Életpont: 217/151 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 172/5 Pénz: 167 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/14 EFejl: 2
Eddig összesen 344 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 384 TP-t kaptál. Jelenleg 72837 TP-d van. A következő szinthez még 2163 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szabotőr, kérődző etra, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/30 szúrófegyverek: 7/74 vágófegyverek: 9/94 (+10%)
ütőfegyverek: 1/61 dobófegyverek: 9/53

Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 59 időszaki: 9

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/41 (+28%) 2. nyomkövetés: 17/11 (+16%) 3. lopás: 2/3
4. mászás: 1/45 (+18%) 5. csapdakészítés: 6/56 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/54
7. gyógyítás: 33/39 8. szörnyidomítás: 2/60 9. teológia: 12/80 (+11%)
10. taumaturgia: 8/72 11. versengés: 2/19 12. harcművészetek: 16/53
13. szörnyismeret: 5/99 14. zárnyitás: 1/4 15. vadászat: 3/11
16. bányászat: 3/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
elfogod rájanyéket (#58) fedett veremmel (#219), fabontó szójert (#71) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> 80. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

Összsúly: 51.45 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 1 nagy vaspajzs (#161) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 6 lapkorong (#80)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,26) vadász quwarg (#241), mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(95,27) sóhajtó dorony (#112), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba
(96,24) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), vadász quwarg (#241)
(96,25) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 37. jellempróba, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek