Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 8. 0h:00' EZ A 10. FORDULÓD Ez a forduló 21 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
ba 66 | nem támadod a 66. szörnyet |
f 47 | kísérletezel a 47. tárggyal |
f 47 | kísérletezel a 47. tárggyal |
kt 25 1 | elkészíted a 25. tárgyat (1 darabot) |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a bo-skorpió bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a bo-skorpió testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) Kinyersz egy alkalmas bo-skorpió trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [31,5] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Találsz egy manilla-fát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pókvadász. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a pókvadász testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Messze hajítod a vacak kis bo-skorpió trófeát, és diadalmasan beszerzel egy pókvadász trófeát. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
kt 92 1 | elkészíted a 92. tárgyat (1 darabot) |
m 2 5 | mozogsz keletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [31,6] Fák, mindenütt csak fák. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sérült pókvadász. Amikor elhal a zaj, előmászol.
kt 80 1 | elkészíted a 80. tárgyat (1 darabot) |
kt 80 1 | elkészíted a 80. tárgyat (1 darabot) |
kt 80 1 | elkészíted a 80. tárgyat (1 darabot) |
kt 80 1 | elkészíted a 80. tárgyat (1 darabot) |
kt 80 1 | elkészíted a 80. tárgyat (1 darabot) |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
GYENGE MÉREG (26. TÁRGY) A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved). |
MANILLA-FA (91. NÖVÉNY) A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA. |
PÓKVADÁSZ (59. SZÖRNY) Az erdőben árnyként mozgó, ló nagyságú rovar-ragadozó egyik kedvenc kajája a mérges pók. De ha mérges pók nincs (pl. kipusztítottad őket a mérgük miatt), akkor megteszi egy rágósabb, de kiadósabb falat kalandozó is. Bár van hat lába, a pókvadász gyakran vitorlázik a fák között fekete lebernyegével. Ha zsákmányt pillant meg, rátekeri nyelvét, és a félig megfojtott áldozatot elevenen, nyúlánk szívókájával szürcsöli fel, a légyéhez hasonló külső emésztéssel. Undorító, mi? Akkor döfd agyon egy szúrófegyverrel... |
RÚNAKŐ (136. TEREPTÁRGY) A földön egy kisebb, szabályos alakú fehér követ veszel észre. Majdnem elbotlottál benne! Közelebbről megvizsgálod. Finom, művészi faragású márványtömbnek tűnik, bár a szélét már lekoptatta az időjárás. Ahogy lekaparod róla a földet, észreveszed, hogy valamilyen írás van rajta. Az egész oldala tele van róva apró, művészi rúnákkal! A követ megtapintva érzed, hogy furcsán, megmagyarázhatatlanul meleg a felülete. Megdobban a szíved: talán valamilyen ősi mágia buzog benne! Kaparni kezdesz, hátha találsz valami olvashatót, de sajnos semmi. |
ELENIOS MEGIDÉZÉSE Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben. "Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!" Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból. |
ÁLDOZAT BEMUTATÁSA Ahhoz, hogy egy isten egyáltalán szóba álljon veled, nem elegendő, ha imádkozol hozzá: három áldozati tárgyat is el kell égetned az isten egyik rúnakövénél. Az, hogy milyen tárgyakra van szükség, attól függ, hogy kit akarsz követni. Az áldozat bemutatásához az ÁL (1. tárgy) (2. tárgy) (3. tárgy) parancsot kell kiadnod azon a mezőn, ahol a rúnakő van. Pl. ha az áldozati tárgyak egy kaja, egy vizestömlő és egy bot volnának, akkor az ÁL 2 3 4 parancsot kellene kiadnod. Az áldozás 20 TVP-be kerül. Előfordulhat, hogy a szertartás kudarcot vall - ennek az lehet az oka, hogy nem megfelelő tárgyakat használtál, nem volt a jellemed az előírt, vagy egy másik isten már elfogadta az áldozatodat. Ha a szertartás sikeres volt, a választott isten kapcsolatba lép veled, és a követőjévé válhatsz. Vigyázz, ez egy komoly döntés - ha egyszer egy isten szolgálójává válsz, nehéz és fájdalmas dolog ezt a szolgálatot otthagyni! Kegyvesztett lehetsz például akkor, ha megváltozik a jellemed - ilyenkor választhatsz egy újabb istent, de nem biztos, hogy az olyan könnyen fog fogadni... Ha az áldozatod el lett fogadva, nem kapsz azonnal félelmetes varázslatokat - először próbatételre kerül a hűséged, többnyire valamilyen nehéz feladat formájában. Vizsgálj meg minél többféle rúnakövet, mielőtt döntesz, kit fogsz követni! És ne feledkezz meg a jellemkövetelményről: ha például egy jó istent akarsz követni, akkor először jellempróbákkal és más módon el kell érned, hogy a jellemed jóra változzon. |
KORONGFA (79. NÖVÉNY) Ez a furcsa, mélybarna színű fa néha négy méterre is megnő. Ezért gyakran tájékozódási pontként is használják őket az erdőjárók. Mivel törzse nagyon sima, nem valószínű, hogy meg tudod mászni mindenféle segítség nélkül. Ha mégis sikerül valahogy feljutni a koronába, begyűjthetsz a KT 80 paranccsal, 8 pontért a fa furcsa, 10 cm átmérőjű, lapos korongterméseiből egyet. |
CSAPDAKÉSZÍTÉS Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát! |
Erő: | 8 | Szint: | 6 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 95/95 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 88/24 | Jellem: | semleges (-16) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 5 | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 3 |
31,78 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 873 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 (+1) | 5. gyógyítás: | 5 (+1) | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
Összsúly: 25.31 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 6 | gyenge méreg (#26) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
1 | kötél (#92) | 3 | lapkorong (#80) |
28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | |
4 | |
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | tigroszlán (#43) |
bo-skorpió (#54) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | vízionár (#66) |
evaporőr (#69) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | veszett rozmár (#639) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) |
királygyík bőr (#44) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | szöges páncél (#65) |
szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | vízionár szem (#102) |
evaporőr háj (#105) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | mandibulapenge (#125) | rúnakő (#136) |
oltár (#146) | nyílcsapda (#243) | tatu ködmön (#255) | malom (#1204) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |