9. forduló, 11. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 20. 11h:07'
EZ A 10. FORDULÓD
Ez a forduló 31 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

CHEN KEEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,7] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.)

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+6 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 126.]

fgy 45 25 1 felt. gyógyítás 45 25
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

f 63 kísérletezel a 63. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz mászókarmot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 116.]

kt 78 1 elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászókarmot. [20 pontot használtál fel, van még 96.]

kf 78 kézbeveszed/felveszed a 78. tárgyat
Felhúzod a kezedre a mászókarmot. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

kt 19 6 elkészíted a 19. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 kerek követ. [6 pontot használtál fel, van még 90.]

kt 17 6 elkészíted a 17. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 szögletes követ. [12 pontot használtál fel, van még 78.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[26,6] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy királygyík. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a királygyík pikkelyes testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) általad nem ismert nyomok vezetnek délkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy démontetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a démontetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a démontetű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Látsz egy gumifát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy apró gnómlak (531. épület.). Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Ari#val. Egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy vízionár trófea színesíti. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[20 pontot használtál fel, van még 58.]

be 531 bemész az 531. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy kopaszodó, barátságosan mosolygó gnóm nyit ajtót. Az, hogy barátságosan mosolyog, csak azután derül ki, hogy a száját és orrát fedő zöld sálszerű valamit leveszi.
- Hahó! Hogy s mint? - köszönt az apró alak. Röviden mesélsz kalandjaidról. A gnóm egészen felvidul. - Szóval sikerült a dolog! [20 tapasztalati pontot kaptál.] - behordja a köveket, majd hozzád fordul. Köszönetem jeléül íme, egy térkép. Komoly kincs helyét adja meg. Csak néhány vacak ork őrzi... Ja, és ha megszerezted, gyere vissza hozzám, van ám még ilyenem! - mohón megvizslatod a térképet.

4
7
3
2
6
5
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 13. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 27, délre 12 mérföldre található.

Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[26,6] Továbbra is síkságon vagy. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő sakál nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a sakál testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sakál fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sakál fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy drótszőrű pincsi. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a drótszőrű pincsi bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Látsz egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [28,6] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kaffogó hebrencs. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, bajuszos ember férfival. Felszerelését egy gátvakond trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó.
Összeismerkedtek. Az ő neve @Bohumil. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű, körszakállas gnóm férfival. Bőre teljesen fehér! Felszerelését egy evaporőr trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Összeismerkedtek. Az ő neve @Tim. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 23.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 22.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 21.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 20.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 19.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 149 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÓKAROM (78. TÁRGY)
Ha a két kezedre valamilyen állati bőrt tekersz, és ebbe a szuperhegyes tigroszlán fogakat illeszted, ún. mászókarmokat kapsz, amelyek segítségével még akár nagyon sima felületeken (rát-fa, korongfa törzse) is fel tudsz mászni. A mászókarmokat ilyenkor automatikusan fogod használni, hiszen egy KT parancs ürügyén vagy kénytelen mászni. Ahhoz, hogy egy pár ilyet készíthess, 6 tigroszlán fogra van szükséged, és a KT 78 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

SAKÁL (28. SZÖRNY)
A síkságok dögevői, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését.

KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY)
A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Ez a 10. fordulód.

Erő: 15 Szint: 5 Merészség: 5/4 Magasság: 151 cm
IQ: 11 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 14 Életpont: 87/35 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 49 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 111 TP-t kaptál. Jelenleg 962 TP-d van. A következő szinthez még 38 TP szükséges. Trófeád: gátvakond.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 1

28,49 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 6 (+1) 3. gyógyítás: 4
4. harcművészetek: 5 5. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 25 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
félelem-járó (#56)

Összsúly: 19.46 kg Megterheltség: 48%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 129 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 szögletes kő (#17) 6 tigroszlán fog (#63)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 drótszőr (#37) 1 kerek kő (#19) 1 királygyík bőr (#44)
1 mászókarom (#78) 7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27 28 29
5
6
7
8
(25,6) démontetű (#15), apró gnómlak (#531), gumifa (#38), 22. jellempróba, oltár, Aria (1605. kalandozó)
(26,6) 3. jellempróba, királygyík (#26), sakál (#28)
(27,6) drótszőrű pincsi (#22), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 15. jellempróba
(28,6) mély kút (#93), patak, oltár, kaffogó hebrencs (#88), @Bohumil (4651. kalandozó), @Tim (5704. kalandozó)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Chen Keen 10. fordulója
Ez a referencialista tartalmazza azoknak a szörnyeknek, tárgyaknak és parancsoknak a listáját, amelyeket mostanáig megismertél. Minden tizedik fordulóban kapsz egy ilyet. SZÖRNYEK: Ezek azok a szörnyek, amelyekről kaptál E.F.-et, tehát megtámadhatod őket. TÁRGYAK: Ezek azok a tárgyak, amelyekről tudod, hogyan kell elkészíteni, és/vagy E.F.-et kaptál róluk. UTASÍTÁSOK: Ez csak egy kis emlékeztető, segítség ahhoz, hogy tudjad, milyen parancsokból állíthatod össze a fordulódat, és hogyan kell ezeket használni. A szögletes zárójelben írt paramétereket nem kötelező kiírni.

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) kavadu (#19) mérges pók (#20)
goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
sakál (#28) surranó kígyó (#30) sünmedve (#33) hamupók (#40) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) spagulár (#82) kaffogó hebrencs (#88)
csontlepke (#746) csodabogár (#755)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) dárda (#10) csontkés (#11) csontszurony (#12)
kőkalapács (#13) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18)
kerek kő (#19) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) víz (#27) ököl (#28)
smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) grákóbőr (#41) királygyík bőr (#44)
kis bőrpajzs (#45) surranó kígyó bőr (#47) kígyóbőr kesztyű (#49) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) szárnyas hernyó (#69) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
olvasztókemence (#86) mély kút (#93) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) oltár (#146) malom (#1204) obszidián penge (#2082)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra

HM képességek

Rozsomák technikája (60) (1) Draklen technikája (70) (3) (5)

Üzenet küldése a karakternek