Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 20. 11h:07' EZ A 10. FORDULÓD Ez a forduló 31 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
fgy 45 25 1 | felt. gyógyítás 45 25 |
f 63 | kísérletezel a 63. tárggyal |
kt 78 1 | elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot) |
kf 78 | kézbeveszed/felveszed a 78. tárgyat |
kt 19 6 | elkészíted a 19. tárgyat (6 darabot) |
kt 17 6 | elkészíted a 17. tárgyat (6 darabot) |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a királygyík pikkelyes testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [25,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy démontetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a démontetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a démontetű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 531 | bemész az 531. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 53.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a sakál testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sakál fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sakál fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [27,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy drótszőrű pincsi. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a drótszőrű pincsi bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [28,6] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kaffogó hebrencs. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
MÁSZÓKAROM (78. TÁRGY) Ha a két kezedre valamilyen állati bőrt tekersz, és ebbe a szuperhegyes tigroszlán fogakat illeszted, ún. mászókarmokat kapsz, amelyek segítségével még akár nagyon sima felületeken (rát-fa, korongfa törzse) is fel tudsz mászni. A mászókarmokat ilyenkor automatikusan fogod használni, hiszen egy KT parancs ürügyén vagy kénytelen mászni. Ahhoz, hogy egy pár ilyet készíthess, 6 tigroszlán fogra van szükséged, és a KT 78 parancsot kell kiadnod, 20 pontért. |
SAKÁL (28. SZÖRNY) A síkságok dögevői, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését. |
KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY) A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg. |
Erő: | 15 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 87/35 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | lőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 1 |
28,49 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 6 (+1) | 3. gyógyítás: | 4 |
4. harcművészetek: | 5 | 5. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 25 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
félelem-járó (#56) |
Összsúly: 19.46 kg | Megterheltség: 48% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 129 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | szögletes kő (#17) | 6 | tigroszlán fog (#63) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | drótszőr (#37) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | mászókarom (#78) | 7 | víz (#27) |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | |
5 | |
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | sünmedve (#33) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | spagulár (#82) | kaffogó hebrencs (#88) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | dárda (#10) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) |
kőkalapács (#13) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) |
kerek kő (#19) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) | királygyík bőr (#44) |
kis bőrpajzs (#45) | surranó kígyó bőr (#47) | kígyóbőr kesztyű (#49) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
olvasztókemence (#86) | mély kút (#93) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | oltár (#146) | malom (#1204) | obszidián penge (#2082) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |
Rozsomák technikája (60) (1) | Draklen technikája (70) (3) | (5) |