Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 12. 22h:40' EZ A 1. FORDULÓD EZ A 1. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
h 3 | használod a 3. tárgyat |
fgy 70 15 | felt. gyógyítás 70 15 |
gyk 28 20 | gyakorolsz a 28. tárggyal 20 pontért |
vi 5 5 40 | viselkedésed: 5 5 40 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gonyolék bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gonyolék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
kt 18 | elkészíted a 18. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Elszántan a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A homokvarány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
kt 6 | elkészíted a 6. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a démontetű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 36 2 | elkészíted a 36. tárgyat (2 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lila brekk bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lila brekk a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lila brekk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kt 29 5 | elkészíted a 29. tárgyat (5 darabot) |
f 6 4 | kísérletezel a 6. tárggyal a 4. tárggyal |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
MAGAS EGÉSZSÉG A magas egészségnek számos előnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az egészséged. |
KLASSZIKUS TF Sikeresen beneveztél a Klasszikus TF versenyre! A normál TF-hez képest a következő eltérő szabályok vannak: - A 10. forduló után, amikor átrakod az éles játékba a karaktert, visszadátumozunk 1 évvel, vagyis rögtön kapsz több, mint 50 extra fordulót. - Az ingyenes 10 forduló után a következő 50 fordulód ára egységesen 10 zsetonba kerül a normál ár helyett (de a fordulót csak e-mailben kérheted, és nem léphetsz 20-nál több parancsot tartalmazó fordulót vagy beállítás fordulót). - Nem használhatók azok a parancsok, amik a TF Freeben sem. Azaz: A, AA, FA, FAA, PBE, L, FL, VE, TK, IN, FU. - Az eldobott, elrejtett tárgyak nem kerülnek le a térképmezőkre. Klasszikus karakter nem vehet fel eldobott, vagy eldugott tárgyat sem rálépéssel, sem KUT-tal, sem FV paranccsal. - Klasszikus karakter nem léphet KT-ba, nem alapíthat KT-t. Ezt kompenzálva, ha a klasszikus vége után tovább játszik a karakterrel, és belép egy KT-ba, fixen 14 MXTU-val indul. - Amikor egy klasszikus karakter rálép egy mezőre, a rálépés előtt minden szörnyet törlünk a mezőről, kivéve a szörnyfészkeket. A klasszikus karakter fordulója kezdetekor is törlünk minden szörnyet arról a mezőről, ahol táborozott. - A klasszikus karaktereknek nem fejlődik a fegyverszakértelme, ha játékos karakterrel csatázik. Illetve, ha egy klasszikus karakter megöl egy bármely másik karaktert, akkor nem veszi el annak tárgyait. - A bűvölés varázslatot nem használhatja klasszikus karakter. Minden klasszikus karakter megkapja az Isteni küldetés varázslatot akkor, amikor a TF Freeből átkerül az éles játékba. A varázslat csak akkor íródik ki a karakterlapon, ha már tud varázsolni. - Klasszikus karakter számára nem vehető bónusz. - Az első 60 fordulóban teljes az ÉP- és VP-regeneráció, függetlenül attól, hogy mennyi idő telt el az utolsó forduló óta. - A 10+50 forduló lelépésére 3 hónapod van. A 3 hónap elteltével futtatunk egy olimpiát az összes Klasszikusban résztvevő karakter számára. Az olimpiára a H 1 50 paranccsal tudsz nevezni, ugyanúgy, mint egy normál olimpiára. Amit még a 60. forduló vége előtt kell kiadnod. Nem lesznek kategóriaőrök, csak egyetlen kategória lesz, speciális díjakkal, és a dobogós hely nem zár ki a normál olimpia egy kategóriájából sem! - A 60. fordulód lelépése után nem kell megvárnod a Klasszikus TF végét és az Olimpiát, tovább játszhatsz a karaktereddel a normál játék szabályai szerint, szabadon adhatsz át tárgyakat, használhatsz 40 soros és beállítás UL-t, normál árat fizetsz stb. Ráadásul kapsz újabb 1 év lemaradást. A Klasszikus TF és az Olimpia jutalmait viszont csak annak lezárulása után kapod meg. A Klasszikus TF-ről további, pontosabb leírást és szabályokat a honlapon találsz! |
GONYOLÉK (13. SZÖRNY) Ez a két lábon járó, gömbtestű, guvadt szemű lény csúf tréfája a természetnek. Sem harapni, sem karmolni nem tud, nyelve viszont meglepően erős: ütni, sőt fojtogatni is tud vele! Egy jól felfegyverzett (és kellőképpen vérszomjas) kalandozónak persze egy ilyen csodabogár nem lehet ellenfele. |
KŐKÉS (6. TÁRGY) Dombos és hegyvidéken gyakran találni éles köveket. Egy kis pattintgatás, csiszolgatás, és máris egy hatékony kőkéshez jutottál. Kőkést a KT 6 paranccsal, 3 pontért lehet készíteni. Bár használhatod d4 sebzésű vágófegyverként, természetesen másra is alkalmas... Sok szörnynek a részeit ugyanis csak valamilyen éles fegyverrel lehet kinyerni. Ezért nem árt, ha MINDIG van nálad egy kőkés vagy valamilyen más éles fegyver. A kőkést (és más, kisebb fegyvereket) használhatod másodlagos, azaz balkezes fegyverként. Ha erre lehetőség van, az a fegyvernél mindig le lesz írva. Egy másik feltétele ennek az, hogy a fegyver-szakértelmed legalább 6. szinten legyen arra a fegyverre. Ha egy fegyvert bal kézben használsz, természetesen mindig kisebb hatásfokkal tudod használni, mint jobb kézből. Ahhoz, hogy egy fegyvert bal kézbe vegyél, a KF parancsot kell rá kiadnod olyankor, amikor van már valami a jobb kezedben. Persze, bármit a bal kezedbe vehetsz (így ezt biztosan nem fogják tőled ellopni), de nem tudod harcban használni. Megjegyzés: az öklöd (ökölvívás esetén) nem használható balkezes fegyverként. |
HOMOKVARÁNY (16. SZÖRNY) Ha a homokból nagy, üveges szemek gúvadnak rád, akkor az azt jelenti, hogy majdnem ráléptél egy homokvarányra. Ezek a lapos, terepszínű lények agresszív harcosok, de egy magadfajta kalandozónak nem jelenthetnek gondot. |
SMIRGLIBOKOR (31. NÖVÉNY) A bozótos terepen növő smirglibokor levelei különösen érdesek: egy ilyet leszedve, akár nagyon kemény felületeket is simára dörzsölhetsz. A levél gyűjtéséhez a KT 29 parancsot kell kiadnod, 1 pontért. |
HARCCAL KAPCSOLATOS ALAPFOGALMAK Most, hogy az első csatáidat megvívtad, és láttad, hogyan zajlik a dolog élesben, nem árt néhány dolgot tisztázni. Minden fegyvernek van egy adott sebzése. Ezt általában valahogy így jelöljük: d6, vagy 2d4, vagy d3+2. Ezeket a következőképpen kell érteni: pl. a d6 sebzésű fegyver esetén a számítógép dob egy képzeletbeli, hatoldalú "kockával". Ennyi életpontot sebzett a fegyver (vagyis valahol 1 és 6 között). A d8 nyolcoldalú, a d12 tizenkétoldalú képzeletbeli "kockát" jelent. Ha ez előtt egy szám is van (pl. 3d4), akkor az azt jelenti, hogy többször dob a gép a kockával: a példa szerint 3-szor egy 1 és 4 közötti számot. Végezetül, ha az egész után van egy plusz, az azt jelenti, hogy a sebzéshez még ennyi hozzáadódik. Pl. d6+2 esetén ha a kockával 3-at dobunk, a sebzés összesen 5 lesz. Másik példa: egy 3d6+3 sebzésű fegyverrel 6 és 21 közötti sebzést lehet okozni (ugye stimmel?). Nyilván, a d6 sebzésű fegyvernél jobb a d6+2 sebzésű, és még jobb a 3d4 sebzésű. Ököllel alapállapotban d3 sebzést tudsz csak okozni, magas ökölvívás-szintű harcművészek ennek többszörösét. Ha egy szörnyet megsebzel valamennyire, de utána vagy ő, vagy Te elszaladsz, akkor visszatérhetsz újból megküzdeni vele. A labirintusok lakói a kalandozókhoz és a felszínen lakó szörnyekhez hasonlóan regenerálódnak, sokan közülük teljes egészségüket visszanyerik, mire újból visszatérsz megküzdeni velük. Elképzelhető tehát, hogy egy szörnyet 2-3 nekifutásra fogsz tudni legyőzni. Ha ennyiből sem sikerül, jobb, ha feladod a dolgot: mielőtt újra próbálkozol, nem árt, ha gyűjtesz még némi tapasztalatot és/vagy jobb fegyvert. Elképzelhető, hogy kevesebbet sebzel a fegyvereddel a lehetséges minimumnál, ugyanis az ellenfél védekezése csökkenti a sebzést. Ahhoz, hogy a további ismereteket szerezhess a harcról, több fegyvertípus használatát is meg kell tanulnod. |
Erő: | 13 | Szint: | 2 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 1 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 65/45 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3 |
9,14 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 9 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 122 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 1 |
4. harcművészetek: | 1 | 5. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 15 TVP-ért |
Összsúly: 1.95 kg | Megterheltség: 5% |
Még 145 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | fáklya (#36) | 2 | kaja (#2) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | smirglilevél (#29) |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
-4 | |
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|