0. forduló, 2. forduló, Pajszair összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 22. 16h:18'
EZ A 1. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

PAJSZAIR KALANDJAI


854 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,-4] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hosszú ősz hajú, zöld szemű elf férfival. Jobb kezében egy botot tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Haldir. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 42. napon találkozol egy szőke hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre babarózsaszín. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Harry Ron. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 55. napon találkozol egy ezüsthajú, szürke szemű ember férfival. Jobb kezében egy botot tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kardforgató mester. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 157. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Összeismerkedtek. Az ő neve Playa1. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 157. napon összeakadsz egy kopasz, csillogó szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Binimaster. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 289. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Jobb kezében egy botot tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vikker. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 300. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Jobb kezében egy botot tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Paul. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 345. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Astosis. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 346. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Gothic0327. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 364. napon összefutsz egy tüsi ősz hajú, félszemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Jobb kezében egy botot tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve JL-gátló Vlagyimír. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.)

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+5 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 85.]

gyk 4 20 gyakorolsz a 4. tárggyal 20 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 65.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy megsebesített démontetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a botot ellenfeledre támadsz. Bottal eltalálod a démontetű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 45.]

m 3 mozogsz délkeletre
[8,-3] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy szárnyas gömböc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre támadsz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 35.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 15.]

gyk 4 15 gyakorolsz a 4. tárggyal 15 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Már nem sok kell a következő szinthez. [15 pontot használtál fel, van még 0.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Megjegyzés: próbálj minden fordulóban legalább négy mezőt lépni. A mozgás az a parancs, amelynek hatására a legtöbb dolog fog veled történni: szörnyekkel, más játékosokkal találkozol, épületeket, növényeket fedezel fel, nyomokat, vizet, és néha ennivalót is találsz. Persze, költheted mondjuk az összes pontodat mondjuk fegyverrel való gyakorlásra is, de így korántsem lesz olyan érdekes a fordulód eredménye. A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Sejtéseid támadnak a harcban ejtett sebekről. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 121 pontot. A következő körben tehát 121 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét.
* 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét.
* 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét.
* 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét.
* 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét.
* 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét.
* 601. fordulótól - 2 játékhét.

HARCCAL KAPCSOLATOS ALAPFOGALMAK
Most, hogy az első csatáidat megvívtad, és láttad, hogyan zajlik a dolog élesben, nem árt néhány dolgot tisztázni. Minden fegyvernek van egy adott sebzése. Ezt általában valahogy így jelöljük: d6, vagy 2d4, vagy d3+2. Ezeket a következőképpen kell érteni: pl. a d6 sebzésű fegyver esetén a számítógép dob egy képzeletbeli, hatoldalú "kockával". Ennyi életpontot sebzett a fegyver (vagyis valahol 1 és 6 között). A d8 nyolcoldalú, a d12 tizenkétoldalú képzeletbeli "kockát" jelent. Ha ez előtt egy szám is van (pl. 3d4), akkor az azt jelenti, hogy többször dob a gép a kockával: a példa szerint 3-szor egy 1 és 4 közötti számot. Végezetül, ha az egész után van egy plusz, az azt jelenti, hogy a sebzéshez még ennyi hozzáadódik. Pl. d6+2 esetén ha a kockával 3-at dobunk, a sebzés összesen 5 lesz. Másik példa: egy 3d6+3 sebzésű fegyverrel 6 és 21 közötti sebzést lehet okozni (ugye stimmel?). Nyilván, a d6 sebzésű fegyvernél jobb a d6+2 sebzésű, és még jobb a 3d4 sebzésű. Ököllel alapállapotban d3 sebzést tudsz csak okozni, magas ökölvívás-szintű harcművészek ennek többszörösét. Ha egy szörnyet megsebzel valamennyire, de utána vagy ő, vagy Te elszaladsz, akkor visszatérhetsz újból megküzdeni vele. A labirintusok lakói a kalandozókhoz és a felszínen lakó szörnyekhez hasonlóan regenerálódnak, sokan közülük teljes egészségüket visszanyerik, mire újból visszatérsz megküzdeni velük. Elképzelhető tehát, hogy egy szörnyet 2-3 nekifutásra fogsz tudni legyőzni. Ha ennyiből sem sikerül, jobb, ha feladod a dolgot: mielőtt újra próbálkozol, nem árt, ha gyűjtesz még némi tapasztalatot és/vagy jobb fegyvert. Elképzelhető, hogy kevesebbet sebzel a fegyvereddel a lehetséges minimumnál, ugyanis az ellenfél védekezése csökkenti a sebzést. Ahhoz, hogy a további ismereteket szerezhess a harcról, több fegyvertípus használatát is meg kell tanulnod.

KARAKTERLAP

Pajszair, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nő vagy. Ez az 1. fordulód.

Erő: 14 Szint: 1 Merészség: 5/5 Magasság: 155 cm
IQ: 15 Támadás: 0 Agresszió: 5 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 12 Életpont: 56/37 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 3 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 TP-t kaptál. Jelenleg 11 TP-d van. A következő szinthez még 19 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 1
4. vadászat: 1

Összsúly: 4.40 kg Megterheltség: 11%
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(7,-4) démontetű (#15)
(8,-3) szárnyas gömböc (#12)

Üzenet küldése a karakternek