1. forduló, Manóroppantó Cöki összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 14. 23h:00'
EZ A 0. FORDULÓD
EZ A 0. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

BEVEZETŐ


Üdvözlet a Túlélők Földjén! Ez a "nulladik", vagyis a belépő fordulód a levelezős játékunkban. A könnyebb érthetőség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy forduló, másrészt ettől már ez a forduló is érdekes lesz.
Ahhoz, hogy első Utasítás Lapodat ki tudd tölteni, először ismerkedj meg az alap parancsokkal! Az Utasítás Lap elküldéséhez keresd meg a Számlainformációk oldalon a karaktered, majd az UL írás linkre kattintva már írhatod is UL-ed.
Ha elküldted az első UL-ed, erre fogod válaszként megkapni az első igazi fordulódat, amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni.
A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bővebb információt az adott témáról a forduló végén, az ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket a forduló közben kaptad.
Egy fordulóban nem léphetsz többet 8 mezőnél, sem az M, sem a K paranccsal.
A játékban nagy jelentősége van a különböző terepfajtáknak: más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különböző tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több típust bejárni.
Mi a felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tűnt: csak egy üres vizestömlő maradt nálad, no meg a magad készítette fegyver, egy bunkó (ld. enc.). Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 1. szint (ld. enc.), ütőfegyverek 1. szint. Egy kicsit lassú észjárású vagy, ezért Neked az F parancs 12 pontba kerül.

MEGÉRKEZÉS


A borzalmas tűzvihar még a trollok mindent kibíró szuper-szervezetének is sok volt. A törzsből csak Te maradtál életben, és Te is csak éppen hogy... A sebek, hála a fajod speciális képességének, úgy-ahogy begyógyultak, de az éhségedet ez sajnos nem tudja csillapítani. Mindegy, kitartóan nyomulsz kelet felé. Már épp kezdesz lemondani a további küzdelemről a túlélésért, és azt fontolgatod, hogy leülsz egy helyben, és bevárod a véget, amikor keletre megpillantod az élet első jeleit. Növények, néhány madár... Megmenekültél! Mosolyogva kocogsz az új világ felé.

MANÓROPPANTÓ CÖKI KALANDJAI


A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok.

kf 5 1 kézbeveszed/felveszed az 5. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a bunkót. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 110.]

gyk 5 1 gyakorolsz az 5. tárggyal 1 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 109.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 2 mozogsz keletre
[1,0] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. A természetre itt még sok tennivaló vár! Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy démontetű. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bunkóval megütöd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bunkóval kegyetlenül megütöd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 99.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+2 életerő.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (gyógyítás: 1. szint). (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[2,0] A vidék sivatagosra vált. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Úgy gondolod, hogy a közeledő homokvarány nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a bunkót ellenfeledre rohansz. Bunkóval kegyetlenül megütöd a homokvarány bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [3,-1] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Port kavar a távolban egy homokvihar. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (rejtőzködés: 1. szint). (ld. enc.) A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy démontetű. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) nem felismerhető nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 64.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[4,0] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy rambó bogár volt a rémület okozója. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Friss ismeretlen nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss ismeretlen nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [5,0] Félig kiégett területen vagy. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy lebegő gomba. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[20 pontot használtál fel, van még 44.]

e 11 élelemszerzés 11 pontért
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vadászat: 1. szint). (ld. enc.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss általad nem ismert nyomok vezetnek délkeletre. [11 pontot használtál fel, van még 33.]

m 1 mozogsz északkeletre
[6,-1] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy gonyolék. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

[10 pontot használtál fel, van még 23.]

e 13 élelemszerzés 13 pontért
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy gonyolék volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) nem felismerhető nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [13 pontot használtál fel, van még 10.]

m 2 mozogsz keletre
[7,-1] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss általad nem ismert nyomok vezetnek északkeletre.
Összefutsz egy fekete hajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kuribajasi Tadami. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz egy barna, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve @Killmaster IX. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve @Killmaster XIII. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy szőke hajú, barna szemű ember férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve @Ember VII. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy kontyos ősz hajú, barna szemű troll férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve @Büdös Bogár. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 3 2 kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a vizestömlőt. Így nem fogják tudni ellopni tőled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 114 pontot. A következő körben tehát 114 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIZESTÖMLŐ (3. TÁRGY)
A vizestömlőben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belőle. Nagyapád szerint vizestömlőt evaporőr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...

BUNKÓ (5. TÁRGY)
Brutális erejével a bunkó megsokszorozza karod erejét a harcban. Bunkót erdőben vagy bozótos területen készíthetsz, a KT 5 paranccsal, 6 pontért. A bunkó d6 sebzésű ütőfegyver. Könnyen lehet, hogy jó kiindulási alap gyilkosabb fegyverek készítéséhez.

NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezőn található különböző fajoktól származó nyomokat. Ettől függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyűjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk.

TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

DÉMONTETŰ (15. SZÖRNY)
Ezek a jól megtermett élősködők rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak megenni. Ennek köszönhetően, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad valamilyen éles fegyver). Főként bozótos terepen fordul elő.

GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettől függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged.

HOMOKVARÁNY (16. SZÖRNY)
Ha a homokból nagy, üveges szemek gúvadnak rád, akkor az azt jelenti, hogy majdnem ráléptél egy homokvarányra. Ezek a lapos, terepszínű lények agresszív harcosok, de egy magadfajta kalandozónak nem jelenthetnek gondot.

REJTŐZKÖDÉS
A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől bújhatsz el.

RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY)
Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Főként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehető, akárcsak a legtöbb szörny.

LEBEGŐ GOMBA (39. SZÖRNY)
Ha a talaj fölött lebegve egy nagy, piros kalapú gomba jön feléd, ne rohanj azonnal pszichiáterhez (a környéken nem is találnál). Nem Te őrültél meg, csak az erdők és a kiégett területek egy békés lakójával találkoztál. Sokak szerint nagyon finom a húsa, ezért vadásznak rá. A lebegő gombák azonban nem tinók, akiket csak úgy le lehet vágni: hosszú, erős mancsukkal elég jól meg tudják védeni magukat egy átlagos vadásztól.

KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepő módon) alapvető fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (E parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidből.

VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevő megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különböző állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehető gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétől, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is előfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...

GONYOLÉK (13. SZÖRNY)
Ez a két lábon járó, gömbtestű, guvadt szemű lény csúf tréfája a természetnek. Sem harapni, sem karmolni nem tud, nyelve viszont meglepően erős: ütni, sőt fojtogatni is tud vele! Egy jól felfegyverzett (és kellőképpen vérszomjas) kalandozónak persze egy ilyen csodabogár nem lehet ellenfele.

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva játékhétben a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van, vagy van jelenlét bónuszuk.
A konkrét számok pedig (ha az adott játékhét között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. játékhéttől 100. játékhétig - 25 játékhét.
* 101. játékhéttől 200. játékhétig - 20 játékhét.
* 201. játékhéttől 300. játékhétig - 15 játékhét.
* 301. játékhéttől 400. játékhétig - 10 játékhét.
* 401. játékhéttől 500. játékhétig - 5 játékhét.
* 501. játékhéttől 600. játékhétig - 3 játékhét.
* 601. játékhéttől - 2 játékhét.

KARAKTERLAP

Manóroppantó Cöki, egy fekete, copfos hajú, piros szemű troll nő vagy. Bőröd sárga. Ez a 0. fordulód.

Erő: 18 Szint: 1 Merészség: 5/5 Magasság: 226 cm
IQ: 8 Támadás: 0 Agresszió: 5 Testsúly: 406 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 13 Életpont: 58/27 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 0 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 0 TP-d van. A következő szinthez még 30 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 1 (+1)

7,91 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 7

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 (+1) 2. nyomkövetés: 2 (+2) 3. gyógyítás: 1 (+1)
4. vadászat: 1 (+1)

Összsúly: 5.30 kg Megterheltség: 11%
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunkó (#5) 1 kaja (#2) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3 4 5 6 7 8
-2
-1
0
1
(1,0) démontetű (#15)
(2,0) homokvarány (#16)
(3,-1) démontetű (#15)
(4,0) rambó bogár (#14)
(5,0) lebegő gomba (#39)
(6,-1) gonyolék (#13)
(7,-1) Kuribajasi Tadami (1659. kalandozó), @Killmaster IX (2608. kalandozó), @Killmaster XIII (3329. kalandozó), @Ember VII (3825. kalandozó), @Büdös Bogár (5942. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek