1. forduló, Kish Melton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 9. 14h:55'
EZ A 0. FORDULÓD
EZ A 0. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

BEVEZETŐ


Üdvözlet a Túlélők Földjén! Ez a "nulladik", vagyis a belépő fordulód a levelezős játékunkban. A könnyebb érthetőség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy forduló, másrészt ettől már ez a forduló is érdekes lesz.
Ahhoz, hogy első Utasítás Lapodat ki tudd tölteni, először ismerkedj meg az alap parancsokkal! Az Utasítás Lap elküldéséhez keresd meg a Számlainformációk oldalon a karaktered, majd az UL írás linkre kattintva már írhatod is UL-ed.
Ha elküldted az első UL-ed, erre fogod válaszként megkapni az első igazi fordulódat, amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni.
A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bővebb információt az adott témáról a forduló végén, az ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket a forduló közben kaptad.
Egy fordulóban nem léphetsz többet 8 mezőnél, sem az M, sem a K paranccsal.
A játékban nagy jelentősége van a különböző terepfajtáknak: más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különböző tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több típust bejárni.
Mi a felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tűnt: csak egy üres vizestömlő maradt nálad, meg fegyvered, amelyet sosem hagyhatsz el: a puszta öklöd. Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 1. szint (ld. enc.), harcművészetek 1. szint (ld. enc.), ökölvívás 3. szint.

MEGÉRKEZÉS


Lassan elül a tűz, már csak a füstölgő, felperzselt föld marad. Alig látsz a füsttől és portól, hatalmas arany körként sejlik fel a nap. Körültekintesz - ha itt maradsz, csak a halál várhat rád. Élelem sehol, életnek nyoma sincs, tovább kell menned. Napokig vándorolsz a fekete vidéken, sehol senki, ruhád foltokban mállik le rólad, felszerelésed utolsó darabja, egy kőkés, eltörik, amikor egy elszenesedett trolltetemről próbálsz valami ehetőt levakarni. Lassan elül a füst és távolabbra látsz el. Messze a horizonton mintha lenne valami, ami nem fekete, arrafelé indulsz. Egy nap múlva egy kis domb tetején meglátod azt, amit észrevettél. Egy apró bokor valahogy megmenekült a tűztől. Életedben még nem ettél ilyen finomat! Boldog mosollyal tekintesz körül a dombról. A távolban mintha lenne néhány fűcsomó, oda kell menned, ha életben akarsz maradni.

KISH MELTON KALANDJAI


A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Életnek ugyan alig, de van jele. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok.

gyk 28 1 gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) Még sokat kell gyakorolnod. (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 109.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 1 mozogsz északkeletre
[1,-1] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Sehol egy patak, egy virág. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy démontetű. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a démontetű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a démontetű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 99.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+2 életerő.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (gyógyítás: 1. szint). (ld. enc.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) ismeretlen nyomok vezetnek keletre. [15 pontot használtál fel, van még 84.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[2,0] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Mindenből a halál lehellete árad. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy homokvarány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [3,-1] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Sehol egy patak, egy virág. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (rejtőzködés: 1. szint). (ld. enc.) Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy rambó bogár. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[20 pontot használtál fel, van még 64.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[4,0] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Sehol egy patak, egy virág. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy lebegő gomba. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [5,-1] Félig kiégett területen vagy. Egyre több a növény, apró bogarakkal, gyíkokkal is találkozol. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy homokvarány. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 44.]

e 11 élelemszerzés 11 pontért
Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy porkupac mögé bújsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy rambó bogár ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vadászat: 1. szint). (ld. enc.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 33.]

m 1 mozogsz északkeletre
[6,-2] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy gonyolék. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

[10 pontot használtál fel, van még 23.]

e 13 élelemszerzés 13 pontért
Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 10.]

m 1 mozogsz északkeletre
[7,-3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szárnyas gömböc volt. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű, körszakállas elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve @Katyusa IV. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy kontyos ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve @Norlan III. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű, kecskeszakállas ember nővel. A bőre kreolszínű. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve @IIOO. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 3 2 kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a vizestömlőt. Így nem fogják tudni ellopni tőled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 114 pontot. A következő körben tehát 114 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIZESTÖMLŐ (3. TÁRGY)
A vizestömlőben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belőle. Nagyapád szerint vizestömlőt evaporőr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...

NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezőn található különböző fajoktól származó nyomokat. Ettől függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyűjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk.

HARCMŰVÉSZETEK
A pusztakezes harcot, amelyet sok laikus ökölvívásnak hív, nem alkalmazhatod igazán hatékonyan a belső nyugalom, tested és képességeid teljes ismerete nélkül. A harcművészetek titkos tanát kolostorokban tanítják. Ezeken a helyeken sajátíthatod el a kí energiáinak megfelelő használatát. Az igazi harcművészek sokkal nagyobb sebeket képesek ejteni, mint egy átlag fegyverforgató a legfantasztikusabb varázsfegyverrel. A kobuderáknak sokak szerint mindez eleve a vérében van, de ők sem fejleszthetik igazán tökélyre a tudást megfelelő mester nélkül.

ACÉL ÖKÖL
A kí energiák egyik legalapvetőbb felhasználása az erő fókuszálása, a test, a lesújtó ököl megacélozása. Az Acél Ököl az első kí tulajdonság, amelyet a harcművészek megtanulnak. Segítségével nagyobb sebzést tudnak okozni egyetlen ütésükkel. Ez azt jelenti, hogy az Acél Ököl használója +2d4 sebzést okoz.

TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

DÉMONTETŰ (15. SZÖRNY)
Ezek a jól megtermett élősködők rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak megenni. Ennek köszönhetően, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad valamilyen éles fegyver). Főként bozótos terepen fordul elő.

GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettől függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged.

HOMOKVARÁNY (16. SZÖRNY)
Ha a homokból nagy, üveges szemek gúvadnak rád, akkor az azt jelenti, hogy majdnem ráléptél egy homokvarányra. Ezek a lapos, terepszínű lények agresszív harcosok, de egy magadfajta kalandozónak nem jelenthetnek gondot.

REJTŐZKÖDÉS
A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől bújhatsz el.

RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY)
Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Főként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehető, akárcsak a legtöbb szörny.

LEBEGŐ GOMBA (39. SZÖRNY)
Ha a talaj fölött lebegve egy nagy, piros kalapú gomba jön feléd, ne rohanj azonnal pszichiáterhez (a környéken nem is találnál). Nem Te őrültél meg, csak az erdők és a kiégett területek egy békés lakójával találkoztál. Sokak szerint nagyon finom a húsa, ezért vadásznak rá. A lebegő gombák azonban nem tinók, akiket csak úgy le lehet vágni: hosszú, erős mancsukkal elég jól meg tudják védeni magukat egy átlagos vadásztól.

TŰZBOKOR (35. NÖVÉNY)
Nagy szavanna-tüzek után a fekete síkságon gyakran látni itt-ott egy tovább lángoló kupacot. A tűzbokrok, szívós, nedves ágai ugyan könnyen meggyulladnak, de nagyon hosszú idő alatt égnek el. Minden, a vadonban sok időt töltő vándor és kalandozó (akárcsak Te is) tudja, hogy milyen jól lehet ezt a növényt tűzrakásnál vagy fáklyaként használni. Ahhoz, hogy a tűzbokorról egy fáklyának alkalmas botot vágjál, mindössze a KT 36 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. A fáklya meggyújtása szükség esetén nem fog gondot okozni, hiszen, mint az előbb említett kategóriába tartozó vadon-szakértő, akár néhány kemény sziklával és egy kis szalmával is képes vagy tüzet csiholni.

KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepő módon) alapvető fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (E parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidből.

VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevő megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különböző állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehető gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétől, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is előfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...

GONYOLÉK (13. SZÖRNY)
Ez a két lábon járó, gömbtestű, guvadt szemű lény csúf tréfája a természetnek. Sem harapni, sem karmolni nem tud, nyelve viszont meglepően erős: ütni, sőt fojtogatni is tud vele! Egy jól felfegyverzett (és kellőképpen vérszomjas) kalandozónak persze egy ilyen csodabogár nem lehet ellenfele.

SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY)
Ezek a szőrös testű, denevérszárnyú repülő ragadozók apró méretük ellenére meglepően szívós támadók tudnak lenni. Gyorsaságuk miatt nehéz őket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütőfegyverrel lecsapni őket.

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva játékhétben a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van, vagy van jelenlét bónuszuk.
A konkrét számok pedig (ha az adott játékhét között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. játékhéttől 100. játékhétig - 25 játékhét.
* 101. játékhéttől 200. játékhétig - 20 játékhét.
* 201. játékhéttől 300. játékhétig - 15 játékhét.
* 301. játékhéttől 400. játékhétig - 10 játékhét.
* 401. játékhéttől 500. játékhétig - 5 játékhét.
* 501. játékhéttől 600. játékhétig - 3 játékhét.
* 601. játékhéttől - 2 játékhét.

KARAKTERLAP

Kish Melton, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. Ez a 0. fordulód.

Erő: 13 Szint: 1 Merészség: 5/5 Magasság: 154 cm
IQ: 10 Támadás: 0 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 14 Életpont: 57/27 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 1 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 TP-t kaptál. Jelenleg 5 TP-d van. A következő szinthez még 25 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 (+3)

7,21 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 7

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 124 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 (+1) 2. nyomkövetés: 1 (+1) 3. gyógyítás: 1 (+1)
4. harcművészetek: 1 (+1) 5. vadászat: 1 (+1)

Összsúly: 0.20 kg Megterheltség: 0%
Még 149 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3 4 5 6 7 8
-4
-3
-2
-1
0
1
(1,-1) démontetű (#15)
(2,0) homokvarány (#16)
(3,-1) rambó bogár (#14)
(4,0) lebegő gomba (#39)
(5,-1) homokvarány (#16), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), rambó bogár (#14)
(6,-2) gonyolék (#13)
(7,-3) szárnyas gömböc (#12), @Katyusa IV (2512. kalandozó), @Norlan III (3139. kalandozó), @IIOO (4314. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek